Godt jobbet!God morgenfikk 85% riktig på eksamen i går! det var helt ok
nå er bare et barn sykt hjemme! fremgang (men jeg tar stafettpinnen videre
buhu )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobbet!God morgenfikk 85% riktig på eksamen i går! det var helt ok
buhu )
Det et ganske lett, står tipd på nettVet ikke hvordan det eventuelt gjøres?
Jeg troooor vi har klart å kvitte oss med alleDa er kontantene (50 lapper og 500lapper)satt inn på diverse kontoer, og endelig fått somlet oss til å opprette ny konto til minsten (en gullekonto og en sparekonto nå)
Usj, så tungvint med nye sedler i tide og utide![]()
Legen skal kunne hjelpe, hodepine så lenge er jo ikke normaltVet ikke hvordan det eventuelt gjøres?
Jeg fant bare én 200lapp for sent sist, litt tungvintJeg troooor vi har klart å kvitte oss med alle
Men fant noen 100 og 200 for sent sist så hvem vet.

HahaMinsten ville ikke pð SFO i dag så måtte love å hente henne rett etter kiropraktor timen min...kommer jeg der 13:40 is og hun blir sur og sender meg hjem igjende skulle vist bake
![]()
Flink du erDet lukter jul når jeg åpnet boksen med krydder....
Den som inneholder allehånde og ingefær og nellik og laurbærblad og sånt... Vis vedlegget 310207
Rett nok ligger boka på feil side, jeg skal lage lammerull. Fårerull.
Har kjøpt et halvt lam i dag. Låret og sida er på salt hos mine foreldre, men resten har jeg i ei bøtte på altanen for øyeblikket (med lokk altså)
Takk, det gjorde viKos dere
God ettermiddagGodmorgen
Gratulerer med god eksamen!God morgenfikk 85% riktig på eksamen i går! det var helt ok
buhu )
Har jo lært fra jeg var ung og synes at det er godt så da velger jeg å prioritere dette. Der smaker godt til jul. Og særlig eldste som jo nesten aldri spiser brød, han liker det jo.Flink du er![]()
TakkGratulerer med god eksamen!
Og god bedring!
Hæ?!Spurte legen om å få teste migrenemedisin... nei, han vil avvente. Han tror ikke det vil funke.
Hatt hodepine i seks uker.... SEKS UKER....
Slike tradisjoner er så viktig å holde påHar jo lært fra jeg var ung og synes at det er godt så da velger jeg å prioritere dette. Der smaker godt til jul. Og særlig eldste som jo nesten aldri spiser brød, han liker det jo.
Ja. Liker juletradisjoner og tradisjonsmat.Slike tradisjoner er så viktig å holde påog lære videre til neste generasjon! Jul
![]()
Ja.. jeg gir opp snart.. hadde det ikke vært for at det kan se dårlig ut i rettssaken så hadde jeg byttet fastlege..Hæ?!Så vanskelig han er da!!
![]()
God morgenGod ettermiddag![]()