Oktoberskravla

Ja legen har ikke noe formening om hvorfor dette skjer. Er bedre når jeg ligger stille på ett mørkt rom.. men har en baby hjemme, kan ikke ligge der hele dagen..
Hvor i hodet sitter smerten da?

Jeg får mine migreneanfall på høyre side av hodet. Gutten her får i panna/bak øyet på venstre side. Noen ganger på høyre.
 
For en dag :eek:

Jeg har sovet bort min :p

Og nå har jeg hentet hjem hun som skulle sove i kirka.

Søren altså, hun trenger å lære hodet sitt å tro på seg selv og tro at hun kan. Den selvsikre jenta jeg hadde som turte alt. Som trodde hun kunne alt. Tørr ikke overnatte borte fra mamma.
 
Jo
Og nå har jeg hentet hjem hun som skulle sove i kirka.

Søren altså, hun trenger å lære hodet sitt å tro på seg selv og tro at hun kan. Den selvsikre jenta jeg hadde som turte alt. Som trodde hun kunne alt. Tørr ikke overnatte borte fra mamma.
Ikke så lett det der.
Frøkna på 7 har vært livredd hun også etter noen netter på hytta med besteforeldre og øvrig familie da hun var 4 (tror jeg, mulig 3 år).
Gikk greit på dagtid, men ikke på kveld når hun skulle legge seg.

Løsna heldigvis i sommer, da sov hun 2 netter hos noen andre besteforeldre. Så etter det har hun sovet borte hos venner.

Eldste var enda eldre før han sov borte hos venner. Han hadde nok turt før, men var aldri et alternativ, var aldri på prat.
 
Jo

Ikke så lett det der.
Frøkna på 7 har vært livredd hun også etter noen netter på hytta med besteforeldre og øvrig familie da hun var 4 (tror jeg, mulig 3 år).
Gikk greit på dagtid, men ikke på kveld når hun skulle legge seg.

Løsna heldigvis i sommer, da sov hun 2 netter hos noen andre besteforeldre. Så etter det har hun sovet borte hos venner.

Eldste var enda eldre før han sov borte hos venner. Han hadde nok turt før, men var aldri et alternativ, var aldri på prat.

Alle mine tre skal sove hos mine foreldre fra torsdag til søndag om en måneds tid, og det regner jeg med går bra. Men jeg skal jo gjøre dem mer msmmasyk ved først å dra på korps helg fredag til søndag neste helg og deretter en natt i Oslo helt i slutten av mnd. Da har de jo faren da, det hjelper for mellomste men ikke yngste.

Mellomste sov problemfritt hos svigerfar i sommer, yngste prøvde men ble hentet.

Eldstemann sov ikke hjemmefra før han ble stor fordi det ikke var praktisk før, men det går helt for for ham. Han er ikke helt superhappy for å være på speidertur nå i helgen, men det er nok mest pga mangel på fritid, aka nettbrett.
 
Og som forventet, mellomste angrer på at hun ble hentet. Litt godt for mor som jobber med å få henne til å gjennomføre for det vil hun føle stor mestring av. Neste gang, kanskje.

Nå leverer vi henne snart tilbake, 8 er opp og hopp og 8.15 er frokost så hun skal få være med på det som er i dag med øving før de skal ha opptreden i morgen. Ferdig klokka 11 så ikke en lang dag for henne.
 
God morhen
Regn , regn og mere regn.
Jeg skal være frivillig kioskvakt i dag, angrer allerede.
 
Ryddedag :( mangler “gidd” noen som ryddegidd tilovers?? :p
mannen har bursdag i morgen og jeg har ennå ikke kjøpt gave :eek: bad wife ;)
 
Alle mine tre skal sove hos mine foreldre fra torsdag til søndag om en måneds tid, og det regner jeg med går bra. Men jeg skal jo gjøre dem mer msmmasyk ved først å dra på korps helg fredag til søndag neste helg og deretter en natt i Oslo helt i slutten av mnd. Da har de jo faren da, det hjelper for mellomste men ikke yngste.

Mellomste sov problemfritt hos svigerfar i sommer, yngste prøvde men ble hentet.

Eldstemann sov ikke hjemmefra før han ble stor fordi det ikke var praktisk før, men det går helt for for ham. Han er ikke helt superhappy for å være på speidertur nå i helgen, men det er nok mest pga mangel på fritid, aka nettbrett.
Ja det er forskjell på hvor man skal sove.

Har ikke hatt de store behovene her heller, med at de skal sove borte.
Og her bor alle besteforeldre noen timer unna, og jeg orker ikke kjøre 6 timer tur/retur for å levere de ene dagen og hente de andre dagen for at de skal obernatte ei helg liksom. Da bruker jeg hele helga i bilen, og da er poenget borte
 
Ligger her på en snurr jeg :p

Ikke bare bare med sterke tabletter :p
Men om de funker på ryggen? Ikke helt sikker altså.... Men jeg får ta de den uka jeg har fått de for, og så får vi se om jeg gidder ta de mer.
Sover bedre om natta da, så mulig de hjelper på det
 
Ja det er forskjell på hvor man skal sove.

Har ikke hatt de store behovene her heller, med at de skal sove borte.
Og her bor alle besteforeldre noen timer unna, og jeg orker ikke kjøre 6 timer tur/retur for å levere de ene dagen og hente de andre dagen for at de skal obernatte ei helg liksom. Da bruker jeg hele helga i bilen, og da er poenget borte
Svigers bor sånn langt borte at det ikke er et poeng. Men mine foreldre bor et kvarter herfra, ikke langt fra min jobb, så vi kjører dem dit, pappa kjører oss til flyplassen, også henter de oss på flyplassen på søndag tenker jeg. Vi må uansett forbi der mine foreldre bor på vei til flyplassen
 
Ja det er forskjell på hvor man skal sove.

Har ikke hatt de store behovene her heller, med at de skal sove borte.
Og her bor alle besteforeldre noen timer unna, og jeg orker ikke kjøre 6 timer tur/retur for å levere de ene dagen og hente de andre dagen for at de skal obernatte ei helg liksom. Da bruker jeg hele helga i bilen, og da er poenget borte
Her har de som bor lengst bort hart han i ferier noen ganger
 
Hurra for feber på frøkna, igjen! (39,5 nå med leggetid, pjusk og svak i stemmen) :wacky:
 
Back
Topp