Oktoberskravla

God morgen :)
Jobb så personalmøte i dag, lang dag med andre ord.
God morgen :) fortsatt håndværkere i hus med larm og støy! to syke barn muligens én som må til legen :( hvis vi kan få time! kiropraktor på meg og minsten vil ikke på SFO så hun hentes sikkert rett etter kiro...ja og for ikke å glemme den siste eksamen i dag (100 spørsmål på to timer) og mannen er bortreist :rolleyes:

Da har jeg funnet ut hva mamma skal få til jul :)
Hun elsker puslespill.
Har tenkt å prove å få takt i en halvstor bamse med en tekst ala "vi elsker deg mormor".
Ta bilde av barna med bamsen, gi bamsen til henne til jul fra barna sammen med et puslespill på 1.000 brikker av bildet.
Tror hun vil elske det
Så flott gave!:D lurt!

Minsten ville ikke pð SFO i dag så måtte love å hente henne rett etter kiropraktor timen min...kommer jeg der 13:40 is og hun blir sur og sender meg hjem igjen :p de skulle vist bake ;)

Det lukter jul når jeg åpnet boksen med krydder....

Den som inneholder allehånde og ingefær og nellik og laurbærblad og sånt... IMG_20191016_161245.jpg

Rett nok ligger boka på feil side, jeg skal lage lammerull. Fårerull.

Har kjøpt et halvt lam i dag. Låret og sida er på salt hos mine foreldre, men resten har jeg i ei bøtte på altanen for øyeblikket (med lokk altså)

Last edited:
IMG_20191016_172541.jpg herfra.

IMG_20191016_203648.jpg til hit

I tillegg noe ferskt kjøtt på frys til en middag eller to og noe kjøtt lagt på salting til annen middag. Samt lår og side på salt til jul

Back
Topp