Oktoberskravla

Iskaldt (dvs -1). Skape bil, klar himmel, da blir det jo kaldt. Ikke glatt heldigvis, men fortsatt rimhvitt tak på huset jeg ser ut vinduet fra kontoret.

Høst.

Ungene sendt avsted på skolevei med refleksvest, grei huskeregel at man bruker den fra høstferien til vinterferien, det stemmer med "fra litt før det blir så mørkt at den virkelig trengs" til "det har blitt lyst nok til at den ikke trengs nå ja" her på våre breddegrader.
Det var ikke mørkt klokka 8, men det var ikke fullt dagslys heller. Better safe then sorry
Veldig lurt med refleksvest:)

Skal dit imorgen, så får vi se hva han sier. Går ikke inn med store håp. Derfor kunne jeg tenkt meg henvisning til smerteklinikk, der er de logiske nok til å skjønne at man iblant må ha smertestillende for å overleve...
Håper det gikk fint??:)

Jeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
Å nei, så utrolig kjedelig:(

God morgen
Lite søvn i natt:(
Jobbi noen timer, hente kengubarnet , til Drammen på ønh, så på besøk til kompis som vi ikke rakk i gåt grunnet kamp.
Spent på om jeg kommer hjem før 20.30 i dag..

Ha en fin dag alle sammen
God kveld:) håper dagen har vært fin!

Da har jeg funnet ut hva mamma skal få til jul :)
Hun elsker puslespill.
Har tenkt å prove å få takt i en halvstor bamse med en tekst ala "vi elsker deg mormor".
Ta bilde av barna med bamsen, gi bamsen til henne til jul fra barna sammen med et puslespill på 1.000 brikker av bildet.
Tror hun vil elske det

Da har jeg funnet ut hva mamma skal få til jul :)
Hun elsker puslespill.
Har tenkt å prove å få takt i en halvstor bamse med en tekst ala "vi elsker deg mormor".
Ta bilde av barna med bamsen, gi bamsen til henne til jul fra barna sammen med et puslespill på 1.000 brikker av bildet.
Tror hun vil elske det
Høres brs ut :) elsker sånne gaver

Back
Topp