Tolking av eggløsningstester

Vis vedlegget 279518
Fikk denne i dag [emoji33]
Men er bare på cd10. EL har alltid vært rundt CD14/16.
Pleier ikke begynne å teste etter el før på dag 10.
Hadde kramper/ el smerter i går. Kan det virkelig stemme?
Ikke langt unna positiv denne :) Noen ganger så kan EL komme tidligere enn det den bruker.

Hei:) ser det ut til at denne er på veg til å bli noe?
Er på cd53 og skjønner absolutt ingenting av denne syklusen....

Vedlegg

• 902EA630-9217-4058-9C92-4EDA218CE82B.jpeg
    902EA630-9217-4058-9C92-4EDA218CE82B.jpeg
    181,3 KB · Visninger: 345
Vanskelig å si siden man (de fleste) alltid får to streker på EL testene hvor enn man er i syklusen. Håper du snart får svar hvor du er i syklusen.

Vanskelig å si siden man (de fleste) alltid får to streker på EL testene hvor enn man er i syklusen. Håper du snart får svar hvor du er i syklusen.
Takk for svar:)helt ny i denne verdenen, har aldri fått utslag på el testene før så derfor jeg begynte å lure litto_Ogleder meg til tr kommer:happy:hørt av ei annen inne på forumet at det kunne være det som banket på døren, så da får jeg bare krysse fingrene!

Takk for svar:)helt ny i denne verdenen, har aldri fått utslag på el testene før så derfor jeg begynte å lure litto_Ogleder meg til tr kommer:happy:hørt av ei annen inne på forumet at det kunne være det som banket på døren, så da får jeg bare krysse fingrene!
Bare hyggelig :) Sant det du har hørt. Ved sterkere eller positiv EL test så kan det bety at EL nærmer seg, TR er på vei eller at man er gravid. Skal ikke være enkelt alltid med de testene. Men håper du får en klarhet i det snart siden syklusen har vært så lang allerede.

hei dere. Håper noen vil hjelpe meg. Se på disse testene?? jeg synes alle ser positive ut? Tatt siden cd 9. Jeg skjønner ikke. Tok i dag på cd 13 og fikk smiley på cb test. Har noen råd eller kunnskap om dette?

Vedlegg

• IMG_0331.jpg
    IMG_0331.jpg
    17,6 KB · Visninger: 472
hei dere. Håper noen vil hjelpe meg. Se på disse testene?? jeg synes alle ser positive ut? Tatt siden cd 9. Jeg skjønner ikke. Tok i dag på cd 13 og fikk smiley på cb test. Har noen råd eller kunnskap om dette?
Ser ut som alle er negative, men den tredje testen nedenfra kan muligens se nært positiv ut. Men ville gått ut ifra den digitale testen som sier positiv i dag selv om ikke strimmelen viser det.
Når på dagen tester du?

takk for raskt svar! Tester litt ulike tider, i dag testet jeg nå klokken 15. og fikk både smiley på cb og to streker på makesure test. jeg er bare redd min lh er ute og sykler fordi jeg gikk på clomifen forrige syklus. men du synes ikke alle de testene så positive ut?

takk for raskt svar! Tester litt ulike tider, i dag testet jeg nå klokken 15. og fikk både smiley på cb og to streker på makesure test. jeg er bare redd min lh er ute og sykler fordi jeg gikk på clomifen forrige syklus. men du synes ikke alle de testene så positive ut?
Testen er positiv når begge strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken så syns ikke de testene ser positive ut.
Hadde du stabil syklus før du startet på clomifen? Jeg bruker Letrozol og har stabil syklus med EL. Bruker Letrozol som en boost. De syklusene jeg ikke har brukt Letrozol så har EL kommet til ca vanlig tid og ikke blitt noe kluss med syklusen.

Ikke positiv denne. Teststreken skal (som flere har kommentert) være like sterk eller sterkere som/enn kontrollstreken :) men kan jo bety du nærmer deg noe om den ellers er helt usynlig. Selv får jeg nesten alltid synlig strek på eggløsningstester.

Takk takk! :) men ser ikke de to øverste like sterke ut synes dere? Jeg hadde 2 mnd uten eggløsning før clomifen... veldig frustrerende.

Takk takk! :) men ser ikke de to øverste like sterke ut synes dere? Jeg hadde 2 mnd uten eggløsning før clomifen... veldig frustrerende.
Syns streken er nær positiv men det mangler litt.
Kan forstå at det er frustrerende når eggløsningen uteblir når man prøver å bli gravid. Hvorfor tar du ikke Clomifen denne syklusen?

Legen sa jeg skulle ta pause måned. Jeg reagerte positivt på clomifen og fikk flere modne egg og en bra eggløsning. Clomifen kan visst også «virke» syklusen etter. Vil jo også helst slippe hormoner.

Legen sa jeg skulle ta pause måned. Jeg reagerte positivt på clomifen og fikk flere modne egg og en bra eggløsning. Clomifen kan visst også «virke» syklusen etter. Vil jo også helst slippe hormoner.
Ok :) Håper den har virkning denne måneden også da :)

DAF6923B-AFE9-4F18-B9A1-34EDA6E086C8.jpeg

Er denne positiv nå..? Tatt med hele 3 timers mellomrom :p

Back
Topp