Skravletråd

Lurer jo fortsatt på hvorfor stigningen var så svak i begynnelsen, men håper at det blir positivt nytt på ultralyd, mest sannsynlig i neste uke.
Stigningen er jo gjerne litt svak i starten. Så det er ikke så lett å vite. Krysser fingrene for ultralyd med godt nytt i neste uke
 
Idag skal jeg på jobb! Har en ekstrajobb ved siden av studie, men jobber omtrent ingenting utenom ferier. Håper kvalmen ikke er så intens idag :)
 
Idag skal jeg på jobb! Har en ekstrajobb ved siden av studie, men jobber omtrent ingenting utenom ferier. Håper kvalmen ikke er så intens idag :)
Jeg skal også jobbe idag, og skal jobbe hele helga. Men satser på at det kommer til å gå bra.
Du må ha en god jobbvakt
 
Jeg skal skrive oppgave! Vil aller helst ligge på sofaen, men det hadde ikke gått uansett! ;p
 
Her er det frokost og stell med barn og gubben. Men så blir det å sette ungene i gang med leker og barnetv mens jeg studerer litt. Så har vi noen ærender etterhvert også.

Håper alle får en fin dag !! :D
 
Gutane overnatter med besteforeldra i helga - eg og mannen skal i bryllup. Overnatte på hotell faktisk ❤️
 
Jeg skal også jobbe idag, og skal jobbe hele helga. Men satser på at det kommer til å gå bra.
Du må ha en god jobbvakt
I like måte! Har gått relativt greit, selv om jeg må stoppe mye opp å puste for at kvalmen ikke skal bli for ille :D
 
I like måte! Har gått relativt greit, selv om jeg må stoppe mye opp å puste for at kvalmen ikke skal bli for ille :D
Jeg har en ganske grei jobb. Så jeg styrer det este selv iløpet av dagen. Så jeg er nesten ferdig med det som må gjøres idag
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(

Jeg ønsker jeg meg også litt kvalme for å bli litt beroliget om at det går bra. Kommer sikkert til å angre på ønsket om kvalmen faktisk kommer, men nå blir jeg bare bekymra av manglende kvalme.
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(
Vi kan gjerne bytte! Kvalmen er helt fæl :p Hadde kanskje tenkt likt da om jeg ikke var kvalm, så skjønner hva du mener :)
 
Jeg har en ganske grei jobb. Så jeg styrer det este selv iløpet av dagen. Så jeg er nesten ferdig med det som må gjøres idag
Heldig med den. Jeg er ekstra ansatt i en butikk, så er ikke mye stillesitting :hilarious:
 
Vi kan gjerne bytte! Kvalmen er helt fæl :p Hadde kanskje tenkt likt da om jeg ikke var kvalm, så skjønner hva du mener :)

Ja, altså, skjønner jo såklart at det er grusomt å være kvalm :hungover: Men er noe med bekreftelsen den gir på at noe skjer i kroppen! Men men, jeg venter på den, er fortsatt bare 5+1 :)
 
Jeg prøver bevisst å nyte at det ikke er så mange plager og slik enda- jobber samtidig iherdig med å ikke bekymre meg for at mangel på symptomer betyr noe :)
Men jammen tar ting tid, 5+1 idag- når pleier kvalmen 0 komme for de fleste??:)
 
Jeg prøver bevisst å nyte at det ikke er så mange plager og slik enda- jobber samtidig iherdig med å ikke bekymre meg for at mangel på symptomer betyr noe :)
Men jammen tar ting tid, 5+1 idag- når pleier kvalmen 0 komme for de fleste??:)

Da er vi like langt! :love2 Hva er dine symptomer så langt da? :) Det jeg har hatt sålangt er veldig oppblåst, trøtt og ømme pupper/nipler om hverandre. Ellers merker jeg ikke så mye til den voksende spiren!
 
Da er vi like langt! :love2 Hva er dine symptomer så langt da? :) Det jeg har hatt sålangt er veldig oppblåst, trøtt og ømme pupper/nipler om hverandre. Ellers merker jeg ikke så mye til den voksende spiren!


Ja! Vi er like langt, mange med lik termin som oss faktisk :D
Mine plager er overfølsomme slimhinner- nyser som en gaaaal. Svimmel og noe blodtrykksfall, ømme bryster, oppblåst- litt trøtt, men har vært værre...
En del ligasmerter- strekksmerter :)
Og et annet symptom er at migrenen er borte :happy093

Ellers er det lett å bare tusle rundt med hemmeligheten enda, ingen kvalme eller slik at noen avslører meg :D
 
Et tips for å kjenne på kvalme: heng rundt ostedisken i butikken. Herregud så god luktesans jeg har fått nå :depressed:
 
Heldig med den. Jeg er ekstra ansatt i en butikk, så er ikke mye stillesitting :hilarious:
Nei, blir ikke det da :happy:

Jeg driver egen støl og underviser mye i ridning vedsiden av. Så ikke noe stillesitting på meg heller :p
 
Back
Topp