Skravletråd

Lurer jo fortsatt på hvorfor stigningen var så svak i begynnelsen, men håper at det blir positivt nytt på ultralyd, mest sannsynlig i neste uke.
Stigningen er jo gjerne litt svak i starten. Så det er ikke så lett å vite. Krysser fingrene for ultralyd med godt nytt i neste uke
 
Idag skal jeg på jobb! Har en ekstrajobb ved siden av studie, men jobber omtrent ingenting utenom ferier. Håper kvalmen ikke er så intens idag :)
 
Idag skal jeg på jobb! Har en ekstrajobb ved siden av studie, men jobber omtrent ingenting utenom ferier. Håper kvalmen ikke er så intens idag :)
Jeg skal også jobbe idag, og skal jobbe hele helga. Men satser på at det kommer til å gå bra.
Du må ha en god jobbvakt
 
Jeg skal skrive oppgave! Vil aller helst ligge på sofaen, men det hadde ikke gått uansett! ;p
 
Her er det frokost og stell med barn og gubben. Men så blir det å sette ungene i gang med leker og barnetv mens jeg studerer litt. Så har vi noen ærender etterhvert også.

Håper alle får en fin dag !! :D
 
Gutane overnatter med besteforeldra i helga - eg og mannen skal i bryllup. Overnatte på hotell faktisk ❤️
 
Jeg skal også jobbe idag, og skal jobbe hele helga. Men satser på at det kommer til å gå bra.
Du må ha en god jobbvakt
I like måte! Har gått relativt greit, selv om jeg må stoppe mye opp å puste for at kvalmen ikke skal bli for ille :D
 
I like måte! Har gått relativt greit, selv om jeg må stoppe mye opp å puste for at kvalmen ikke skal bli for ille :D
Jeg har en ganske grei jobb. Så jeg styrer det este selv iløpet av dagen. Så jeg er nesten ferdig med det som må gjøres idag
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(