Skravletråd

Tenker dere på at "oi, tenk om kan jeg miste hvis jeg løfter nå"?
Har hørt at løft ikke er skadelig, men en gang mista jeg to dager etter løfting av et tungt bord. Gynekologen mente at løftet ikke utløste det, men at embryoet var skjørt fra før så løftet var en utløsende faktor. Det kan også ha vært helt tilfeldig.

Uff, så mange rare tanker og bekymringer en skal ha:p
Nei egentlig ikke, jeg gjorde alt riktig sist og mistet allikevel. Så kjenner at jeg slapper mere av ang det denne gangen, for stort sett så er det ikke mye en kan gjøre for å unngå det har jeg innsett. Men jeg følger jo selvfølgelig kostholdsråd og holder meg unna det jeg skal:happy:
 
Noen som vet om JM kan henvise til ultralyd? Sikkert megateit spørsmål, men vil være sikker når jeg tar kontakt. Ooorker egentlig ikke inn til legen min nå etter sist runde som var så sent som forrige uke - da spurte han om spiralen va i orden osv; hvorpå jeg svarte JADA. Og to dager etter tester posetivt. Hehe..:eek:
Men jeg er så lite forberedt på å snakke masse om dette siden det er så nytt for meg også enda.
Selv om jeg er ganske sikker på at den spiralen er ute, ville jeg høre med jm om hun mener en ultralyd er lurt for å sjekke at den ikke er der inne en plass... better safe than sorry osv. - pluss man kan få en sniktitt.
Eller kan man ta det via telefon til lege også henviser han?

Hehe .. kanskje vente til uka- har tydeligvis et snev av sosial fobi denne uka :rolleyes:
 
Noen som vet om JM kan henvise til ultralyd? Sikkert megateit spørsmål, men vil være sikker når jeg tar kontakt. Ooorker egentlig ikke inn til legen min nå etter sist runde som var så sent som forrige uke - da spurte han om spiralen va i orden osv; hvorpå jeg svarte JADA. Og to dager etter tester posetivt. Hehe..:eek:
Men jeg er så lite forberedt på å snakke masse om dette siden det er så nytt for meg også enda.
Selv om jeg er ganske sikker på at den spiralen er ute, ville jeg høre med jm om hun mener en ultralyd er lurt for å sjekke at den ikke er der inne en plass... better safe than sorry osv. - pluss man kan få en sniktitt.
Eller kan man ta det via telefon til lege også henviser han?

Hehe .. kanskje vente til uka- har tydeligvis et snev av sosial fobi denne uka :rolleyes:
Hvis ikke jeg husker feil så sendte jm henvisning til oul i mitt forrige svangerskap
 
I går fikk jeg et sånt øyeblikk der jeg plutselig kom til å tenke at om alt går bra fremover, skal jeg føde igjen om 8 mnd :woot: Hadde ikke noe grusom opplevelse sist, men var jo ikke akkurat godt heller :hilarious:

Ja, det kan du si. Jeg hadde enn helt perfekt fødsel, men det var jo dritvondt. Så grugleder meg!!
 
Noen som vet om JM kan henvise til ultralyd? Sikkert megateit spørsmål, men vil være sikker når jeg tar kontakt. Ooorker egentlig ikke inn til legen min nå etter sist runde som var så sent som forrige uke - da spurte han om spiralen va i orden osv; hvorpå jeg svarte JADA. Og to dager etter tester posetivt. Hehe..:eek:
Men jeg er så lite forberedt på å snakke masse om dette siden det er så nytt for meg også enda.
Selv om jeg er ganske sikker på at den spiralen er ute, ville jeg høre med jm om hun mener en ultralyd er lurt for å sjekke at den ikke er der inne en plass... better safe than sorry osv. - pluss man kan få en sniktitt.
Eller kan man ta det via telefon til lege også henviser han?

Hehe .. kanskje vente til uka- har tydeligvis et snev av sosial fobi denne uka :rolleyes:
Jordmor kan sende henvisning :)
 
Ja, det kan du si. Jeg hadde enn helt perfekt fødsel, men det var jo dritvondt. Så grugleder meg!!
Samme her! Jeg husker jeg sa når fødselen var ferdig «var det alt?» :hilarious: Forventa at det skulle være mye værre, men var uansett vondt nok til at jeg gruer meg også :p
 
Samme her! Jeg husker jeg sa når fødselen var ferdig «var det alt?» :hilarious: Forventa at det skulle være mye værre, men var uansett vondt nok til at jeg gruer meg også :p
Jeg har 2 så forskjellige fødsler, og har hørt at nr 3 kan være en luring. Så er veldig spent på hvordan denne fødselen blir. Hr en veldig lang og en veldig kort :eek:. Men tar den korte og intense over den lange uansett:hilarious:
 
Jeg har 2 så forskjellige fødsler, og har hørt at nr 3 kan være en luring. Så er veldig spent på hvordan denne fødselen blir. Hr en veldig lang og en veldig kort :eek:. Men tar den korte og intense over den lange uansett:hilarious:
Jeg kan veldig gjerne ha lik den jeg hadde. Syns bare pressriene var vonde da, og de varte ikke så lenge siden jeg bare pressa i 16 min :hilarious:
 
Jeg kan veldig gjerne ha lik den jeg hadde. Syns bare pressriene var vonde da, og de varte ikke så lenge siden jeg bare pressa i 16 min :hilarious:
Da håper vi på at det blir sånn denne gangen også:happy:
Jeg hadde 1 time med første og kun 2 pressrier med nr 2:woot:
 
Jeg har mye murringer, spesielt på kveldstid, flere som har det? Bekymret 2. gangs gravid, over 8 år siden sist:) Kan ikke huske at jeg bekymret meg så mye sist.
 
Det er så skuffende, blør ennå:(

Kjenner bare at håpet daler for hver gang jeg går på do. Svaret på HCG får jeg jo ikke før uti neste uke siden jeg skal ta siste prøva på mandag.
 
Back
Topp