Skravletråd

Har ikke helt gått opp for meg om den positive testen ennå, føler meg jo ikke gravid i det hele tatt.

Men skal få ringt og bestilt tul i uke 10

Ja, jeg har også lest det. Men brukte spiral i tre år med menskopp før det. Men neppe fra like etter innsetting av spiral, så da var nok spiralen "bedre" på plass- i motsetning til den nye som var nylig satt inn...

Trenger jammen å bearbeide jeg også, gu så vanskelig å løse matteoppgaver uten å surre seg bort i egne tanker
Har du tenkt å gå til gynekolog for å sjekke at spiralen faktisk er ute, eller bare vente å se? :-)

Trengte å bearbeide selv jeg og :D De på gruppa i studiet lurte på om jeg var syk eller noe siden jeg var så fjern en periode :hilarious:

Har du tenkt å gå til gynekolog for å sjekke at spiralen faktisk er ute, eller bare vente å se? :)

Trengte å bearbeide selv jeg og :D De på gruppa i studiet lurte på om jeg var syk eller noe siden jeg var så fjern en periode :hilarious:

Hehe!! Heerligt! Når du sier det, så sa de i min gruppe at om ikke det ble en tinder-Suprise, jeg skjønte jo ikke, også var det da liksom Kinder -suprise det var et ordspill på. (Møtte han via tinder)) og ved neste samling så må jeg jo si nei til øl, og vi var jo ute å drakk hver kveld sist!! Så jaggu ble det tindersupprise! Og det blir nok avslørt slutten av mnd. på samlingsuka.

Ja, tenkte inn å sjekke hos gyn, skulle faktisk akkurat starte på antidepressive - gruer meg til å gå til legen 0 fortelle dette. Noen som har tanker om det, depresjon, mye stress i hverdagen og så en litt overraskende graviditet?

Sniker meg inn å sier hei! :greet025

Er ett stk. ufokusert student her... skal jobbe med noe matte nå...men tankene flyr!
I går etter jobb kom det en pakke med 'early pregnancy test' og jeg tok en slik da jeg kom hjem. Skulle akkurat til å gå fra testen da en svak strek kom til syne! Tisset faktisk på en ny test, siste dråpene, og den testen slo ut ENDA mer....!

Kommende BF kom hjem og ble jo kjempeglad for nyheten! Vi hadde mistenkt dette, så jeg hadde tatt noen tester fra morgen av og noen dager før som alle viste negative og jeg hadde slått meg til ro med at det ikke ble noe nå, og at det kunne i grunn passe greit.
Går på nettbaserte studier i tillegg til jobb, brukte spiral og jeg og typen har ikke vært sammen så lenge. Men jeg tror spiralen ble med menskoppen ut en gang, selv om det virket helt usannsynlig, men spiralen var nylig satt inn, og da han etter en stund sa at han ikke hadde kjent spiralen på en stund- da visste jeg det bare... så derav testingen.
Han var kjempespent og bare posetiv. Vi har begge barn fra før av og ønsker oss flere barn sammen, så det skal det ikke stå på...

Men dette fant jeg ut i går ettermiddag og jeg aner ikke hva jeg skal tenke, si og gjøre!
Kan ikke fortelle så mange, har ikke tett kontakt med mamma/fam. og ooorker ikke at folk skal fortelle meg at vi ikke har vært sammen så lenge osv.... :oops:
Det var med andre ord kjempegodt å finne Skravletråden her!!!:Heartred

Gratulerer! :Heartred
Er student selv, så vet litt om hvor vanskelig det kan være å fokusere når tankene begynner å vandre :rolleyes:

Har ikke helt gått opp for meg om den positive testen ennå, føler meg jo ikke gravid i det hele tatt.

Men skal få ringt og bestilt tul i uke 10

Jeg lurer også på tul, var det på mine to forrige også. Det blir så mye mer virkelig.
Hvis vi ser spiren og et bankende hjerte- så kan vi fortelle det til flere. :)

Har begynt å spotte litt. Veldig lite altså, men brunt og litt slimete. Slik var det ikke forrige svangerskap. Blir akutt bekymra for at dette ikke går bra. :smiley-angelic001

Har begynt å spotte litt. Veldig lite altså, men brunt og litt slimete. Slik var det ikke forrige svangerskap. Blir akutt bekymra for at dette ikke går bra. :smiley-angelic001
Spotter jeg også! Lyst, lyst rødt i går, og brunt i dag :( Håper det bare er uskyldig blødning for oss :Heartred Jeg ringer sykehuset i morgen!

Jeg er så kvalm for tiden, men ikke kvalm nok til å kaste opp :arghh: Var slik sist svangerskap også, og jeg var så misunnelig på alle som kastet opp 2-4 ganger og ble ferdig med kvalmen fremfor å være uggen og dårlig hele tiden :yuck: Gruer meg veldig til 2,5 - 3 timer på buss i dag :hungover:

Hehe!! Heerligt! Når du sier det, så sa de i min gruppe at om ikke det ble en tinder-Suprise, jeg skjønte jo ikke, også var det da liksom Kinder -suprise det var et ordspill på. (Møtte han via tinder)) og ved neste samling så må jeg jo si nei til øl, og vi var jo ute å drakk hver kveld sist!! Så jaggu ble det tindersupprise! Og det blir nok avslørt slutten av mnd. på samlingsuka.

Ja, tenkte inn å sjekke hos gyn, skulle faktisk akkurat starte på antidepressive - gruer meg til å gå til legen 0 fortelle dette. Noen som har tanker om det, depresjon, mye stress i hverdagen og så en litt overraskende graviditet?
Jeg går på cipralex - har gjort det i et år nå. Var gravid i mars og ble enig med legen om å fortsette en stund og trappe ned utover i svangerskapet.
Nå kom jeg ikke så langt da, men tenker det samme nå :)
Ta det med legen - og ikke bråslutt iallfall om du har begynt på de.

Jeg går på cipralex - har gjort det i et år nå. Var gravid i mars og ble enig med legen om å fortsette en stund og trappe ned utover i svangerskapet.
Nå kom jeg ikke så langt da, men tenker det samme nå :)
Ta det med legen - og ikke bråslutt iallfall om du har begynt på de.

Takk for svar - har ikke startet så får bare ta det med legen- eller, jeg vil snakke med JM om dette. Ble litt lettet da jeg kom på at jeg kan snakke med JM. Legen er flink han, men tror faktisk to dager sykmelding hadde gjort godt for meg sist, og å bli henvist til noen som har tid på å høre bekymringene mine siden han ikke hadde tid mer. Selvsagt har tabletter veldig god effekt, men han forsto meg ikke da jeg sa jeg ikke ville ha tablettene uten noen å prate med i tillegg...

Men det finnes gjerne tabletter som passer for meg nå, så jeg har i grunn hatt litt flaks for har ikke brukt migrenemedisiner eller anna siste ukene !! :) nå kun folat :)

Takk for svar - har ikke startet så får bare ta det med legen- eller, jeg vil snakke med JM om dette. Ble litt lettet da jeg kom på at jeg kan snakke med JM. Legen er flink han, men tror faktisk to dager sykmelding hadde gjort godt for meg sist, og å bli henvist til noen som har tid på å høre bekymringene mine siden han ikke hadde tid mer. Selvsagt har tabletter veldig god effekt, men han forsto meg ikke da jeg sa jeg ikke ville ha tablettene uten noen å prate med i tillegg...

Men det finnes gjerne tabletter som passer for meg nå, så jeg har i grunn hatt litt flaks for har ikke brukt migrenemedisiner eller anna siste ukene !! :) nå kun folat :)
Det gjør seg nok å snakke med noen også. Jeg har gått til psykolog samtidig for etter alle de mislykka svangerskapene var verken selvtillit eller selvfølelse på plussiden. Utviklet angst og depresjon. Greit med medisiner på toppen da :)

Det gjør seg nok å snakke med noen også. Jeg har gått til psykolog samtidig for etter alle de mislykka svangerskapene var verken selvtillit eller selvfølelse på plussiden. Utviklet angst og depresjon. Greit med medisiner på toppen da :)

Huff ja! Da har du nok kjempeutbytte av dem i tillegg tio samtalene.
Jeg får se hva JM sier om meg og mitt. Skal ikke være enkelt alt :)
Men trist at ting skal gå sånn inn på en, håper det bedrer seg for deg :)

På tur med mor og søster jeg, og tenker bare på dette knøttet. Redd det ikke går og redd for at det er noe galt. Har igjen digital som jeg skal ta når jeg kommer hjem om noen dager, og redd det ikke har skjedd noe siden forrige søndag:/

Hvilke apper/ nettside bruker dere?
Kunne tenkt meg en sånn liste som viser når jeg f.eks. er i uke 12 bare for å kunne telle ned til det :)

App for nedtelling bruker jeg ikke, men for mini bruker jeg babyverden og preglife

I går fikk jeg et sånt øyeblikk der jeg plutselig kom til å tenke at om alt går bra fremover, skal jeg føde igjen om 8 mnd :woot: Hadde ikke noe grusom opplevelse sist, men var jo ikke akkurat godt heller :hilarious:

Hadde ikke no særlig lyst på frokost i dag, men kjente at jeg måtte ha no frokost:hilarious: så ble eplebåter med litt peanøtt smør på

Nå er jeg snart hjemme igjen. Kjenner det skal bli helt utrolig herlig å komme hjem å slappe av litt. Har vært på farten siden torsdag, og med 12 timers kurs fredag, lørdag og søndag så begynner det å kjennes :woot:

Back
Topp