Skravletråd

Det er så skuffende, blør ennå:(

Kjenner bare at håpet daler for hver gang jeg går på do. Svaret på HCG får jeg jo ikke før uti neste uke siden jeg skal ta siste prøva på mandag.
Friskt eller gammelt blod? :Heartred Har du smerter?
 
Det er så skuffende, blør ennå:(

Kjenner bare at håpet daler for hver gang jeg går på do. Svaret på HCG får jeg jo ikke før uti neste uke siden jeg skal ta siste prøva på mandag.
Uff. Det må være tungt å skulle gå sånn i uvitenhet og vente. Håper det er uskyldig
 
Det er så skuffende, blør ennå:(

Kjenner bare at håpet daler for hver gang jeg går på do. Svaret på HCG får jeg jo ikke før uti neste uke siden jeg skal ta siste prøva på mandag.

Huff, håper spira klorer seg fast og at tida går fort frem til du får svar!
Har du lagt planer for helga som kan bidra til at helga går fort og uten at du grubler for mye? :/ avtale litt med veninner, gå på kino, (vindu)shopping, gå en tur med venner, kjøpe et puslespill - høre på lydbok eller en podkast og pussle? Det er min favorittgreie. Men har studier så alt det er lagt vekk.
Konspirasjonspodden, truecrimepodden, skrekkpodden, creepypodden, misjonen, kvinnguidens venner og jan thomas og einar blir venner. Den sistnevnte er jo skikkelig feelgood ! :)
Det er lite du får gjort nå, så jeg ville i allefall prøvd å få fokus vekk fra svarene du venter på :Heartred
 
Huff, håper spira klorer seg fast og at tida går fort frem til du får svar!
Har du lagt planer for helga som kan bidra til at helga går fort og uten at du grubler for mye? :/ avtale litt med veninner, gå på kino, (vindu)shopping, gå en tur med venner, kjøpe et puslespill - høre på lydbok eller en podkast og pussle? Det er min favorittgreie. Men har studier så alt det er lagt vekk.
Konspirasjonspodden, truecrimepodden, skrekkpodden, creepypodden, misjonen, kvinnguidens venner og jan thomas og einar blir venner. Den sistnevnte er jo skikkelig feelgood ! :)
Det er lite du får gjort nå, så jeg ville i allefall prøvd å få fokus vekk fra svarene du venter på :Heartred
Nei gubben er ikke i form så blir mye med minsten, ellers så har jeg jo strikking da
 
I går hadde eg utrulig vondt i magen frå etter lunsj til lang på natt! Som mageknip/menssmerter. Var sikker på at SA var på gang! Hadde en for lenge sida, då hadde eg ikkje smerter - det kom berre blod. No kjenner eg ingenting, har heller ikkje komt noko blod. Våger å håpe på at det var livmora som jobba. Fekk innkalling til tidlig UL 25.oktober no, krysser fingrane for at spiren holder seg på plass og gleder meg til UL :)
 
Ikke sant :hilarious: jordmora trodde ikke helt på meg så ble litt hektisk mot slutten, og de som skulle komme å bistå rakk ikke å komme
Var samme greia her! Jeg sto å mente på at hodet var i åpningen, men det var umulig siden jeg var førstegangs og hun hadde sjekka for litt siden, så hun sendte alle ut for å gjøre klar fødestuen (kom meg ikke så langt før fødselen var ferdig :hilarious:) Hun ropte alle tilbake under neste rie for å si det sånn :p
 
Var samme greia her! Jeg sto å mente på at hodet var i åpningen, men det var umulig siden jeg var førstegangs og hun hadde sjekka for litt siden, så hun sendte alle ut for å gjøre klar fødestuen (kom meg ikke så langt før fødselen var ferdig :hilarious:) Hun ropte alle tilbake under neste rie for å si det sånn :p
Er litt morsomt når det blir sånn
 
Er litt morsomt når det blir sånn
Ja, har ikke noe særlig dårlige minner annet enn at det var travelt og lite kommunikasjon :) Vil veldig gjerne føde på samme sykehus, selv om jeg nå bor i en annen kommune med et annet sykehus nærmere. Håper jeg får lov til det :-kr
 
Ja, har ikke noe særlig dårlige minner annet enn at det var travelt og lite kommunikasjon :) Vil veldig gjerne føde på samme sykehus, selv om jeg nå bor i en annen kommune med et annet sykehus nærmere. Håper jeg får lov til det :-kr
Det er jo fritt sykehusvalg i Norge. Så du skal i teorien få føde der du vil, så er bare å få fastlegen/jordmor til å sende henvisning til OUL på det stedet du vil føde på. Tror jeg da. Evt sende henvisning at du vil føde på det sykehuset. Den dette kan nok de bedre en meg :hilarious:
 
Nå Jar blødningen gått over til å bli brunlig, så får håpe det har gått bra
 
Jeg har 2 så forskjellige fødsler, og har hørt at nr 3 kan være en luring. Så er veldig spent på hvordan denne fødselen blir. Hr en veldig lang og en veldig kort :eek:. Men tar den korte og intense over den lange uansett:hilarious:

En luring tror jeg stemmer ja. Første tok 8,5 timer fra første rie og sto fast i kanalen så lenge at det var minutter om å gjøre før det ble keisersnitt. Nummer to var så enkel. En smertefri fødsel med 4 timer fra start til slutt. Litt drama på slutten da jeg fikk bare en pressrie og bare hodet kom ut. Han ble stående i lengste laget, men alt gikk fint. Nummer 3 holdt på å komme i do. Der var det bare rett over 1 time fra første rie til hun va ute. Det var i overkant intenst, men veldig ok å bli så raskt ferdigxsmile9 Jeg lå på tvers imellom fødesenga og den de trilla meg inn i :laughing021 optimisten i meg trodde jeg skulle klare å bytte seng i ett byks :laughing021 da fikk jeg tre tette barn på 4 år så det gikk nok fort med siste pga det. Når sistemann nå kommer har det gått 9 år siden første fødsel. Jeg er veldig spent:smiley-ashamed008
 
En luring tror jeg stemmer ja. Første tok 8,5 timer fra første rie og sto fast i kanalen så lenge at det var minutter om å gjøre før det ble keisersnitt. Nummer to var så enkel. En smertefri fødsel med 4 timer fra start til slutt. Litt drama på slutten da jeg fikk bare en pressrie og bare hodet kom ut. Han ble stående i lengste laget, men alt gikk fint. Nummer 3 holdt på å komme i do. Der var det bare rett over 1 time fra første rie til hun va ute. Det var i overkant intenst, men veldig ok å bli så raskt ferdigxsmile9 Jeg lå på tvers imellom fødesenga og den de trilla meg inn i :laughing021 optimisten i meg trodde jeg skulle klare å bytte seng i ett byks :laughing021 da fikk jeg tre tette barn på 4 år så det gikk nok fort med siste pga det. Når sistemann nå kommer har det gått 9 år siden første fødsel. Jeg er veldig spent:smiley-ashamed008
Hihi, ikke sant. Kan bli spennende dette da :hilarious:
Tror nok det kommer til å gå ganske så greit denne gangen også jeg.
 
Da har jeg vært på første svangerskaps kontroll. fikk tatt blodprøvene nå og hun sendte henvisning til TUL for å sette svangerskaps lengden. Så da er det bare å vente på å få innkallingen i posten.
Skulle også bestille ny time til fastlegen igjen etter ultralyden, så kunne vi gå igjennom prøvesvarene da :happy:
 
I dag var nivået 219. Det er jo en betydelig forbedring fra økningen sist (53 på fredag og 70 på mandag). Men helt dobling hver andre dag er det ikke enda da.

det er jo bedre ja, håper det tar seg opp og at det er en spire som skal vokse opp

Tok en ny prøve på onsdag denne uka. Den var plutselig på 1600. Nesten så jeg tror at de må ha lest opp feil tall :p
 
Back
Topp