OKTOBER

Jeg hentet ut i dag, men det kom «bare» på 5 500kr her. Jeg har bare hentet ut for første uka da.Tror vi endte på 11-12 totalt på forrige forsøk.. Hvordan kom du opp i 12 000? Hentet du ut hele hurven med medisiner på en gang?

Hentet ut nesespray og to forskjellige sprøyter. Ovitrelle og lutinus får gå på neste lønning! :woot:

Scanning i morgen tidlig, krysser fingrene for innsett i løpet av uka! :nailbiting:

Da har jeg satt Ovitrelle og venter bare på uttak på tirsdag. Håper på mange egg som det går bra med denna gange

Er det bare jeg som synes dagene snegler seg av gårde? I dag har vært en tung dag. Fikk vite at to på jobben er nygravid. Er kjempeglad på deres vegne, men man blir da så bevist på hva man selv ikke får til. Føler meg stadig «forbigått i køa» med alle disse graviditeten rundt meg. En skikkelig kjip følelse. Er det flere som har sånne dager?

Er det bare jeg som synes dagene snegler seg av gårde? I dag har vært en tung dag. Fikk vite at to på jobben er nygravid. Er kjempeglad på deres vegne, men man blir da så bevist på hva man selv ikke får til. Føler meg stadig «forbigått i køa» med alle disse graviditeten rundt meg. En skikkelig kjip følelse. Er det flere som har sånne dager?

Ja. Mange sånne dager og mange sånne følelser. Det er jo ikke at jeg ikke unner andre å bli gravide, men jeg vil bli gravid først! :p

I like så... Tiden går utrolig treigt.
Og det er som ett slag i magen hver gang noen forteller meg at de er gravid... Jeg er jo glad på deres vegne, men synes det er urettferdig at det skal gå så lett for noen og ikke for andre. :banghead: 5 år med prøving begynner å bli litt :inpain:

Ul sjekk nr.2 ferdig og med litt væske i buken.. får bare håpe at jeg får gjennomført uttak:( innsett blir det nok ikke slik jeg forsto det..

16mm slimhinne, men likevel vil ikke CFC ha meg inn før mandag om en uke. Jeg synes det drøyer, og er redd kroppen skal protestere, men ok... gjør som jeg får beskjed om. Lutinus fra onsdag. Jeg får bestille meg flybilletter da. Fikk ikke time før 13.30, så jeg må få noen til å hente minien i bhg også.

Jeg fikk tilbud om "hatching assistance". Hun beskrev det som at de lager en åpning i blastocysten i tilfelle skallet er blitt for hardt i forbindelse med frysing. Noen som kan si noe om det? Dette er første fryseforsøket mitt, og en veldig annen opplevelse enn ferskforsøk/uttak!

Hcg på 53 på fredag og bare 70 i dag. Dette går nok ikke riktig vei :(

I like så... Tiden går utrolig treigt.
Og det er som ett slag i magen hver gang noen forteller meg at de er gravid... Jeg er jo glad på deres vegne, men synes det er urettferdig at det skal gå så lett for noen og ikke for andre. :banghead: 5 år med prøving begynner å bli litt :inpain:
Helt enig. Føles fryktelig urettferdig når noen slutter på p-piller i juli og er gravid i slutten av september! Tror ikke de skjønner hvor heldige de er. Ja, 5 år begynner å bli en stund. Her er det «bare» snart 2 år. Men en dag er det vår tur❤️

Ul sjekk nr.2 ferdig og med litt væske i buken.. får bare håpe at jeg får gjennomført uttak:( innsett blir det nok ikke slik jeg forsto det..
Åh! Håper virkelig du får ha uttak. En ting at man får totalfrys. Da har man mange kjangser i frysern. Men kjipt med alle sprøytene og hormonene hvis man ikke får uttak. Krysser fingrene for at du får uttak❤️ Når får du beskjed om uttak?

Helt enig. Føles fryktelig urettferdig når noen slutter på p-piller i juli og er gravid i slutten av september! Tror ikke de skjønner hvor heldige de er. Ja, 5 år begynner å bli en stund. Her er det «bare» snart 2 år. Men en dag er det vår tur❤️
Det må gå vår vei snart :happy:
Lykke til til dere :Heartred

16mm slimhinne, men likevel vil ikke CFC ha meg inn før mandag om en uke. Jeg synes det drøyer, og er redd kroppen skal protestere, men ok... gjør som jeg får beskjed om. Lutinus fra onsdag. Jeg får bestille meg flybilletter da. Fikk ikke time før 13.30, så jeg må få noen til å hente minien i bhg også.

Jeg fikk tilbud om "hatching assistance". Hun beskrev det som at de lager en åpning i blastocysten i tilfelle skallet er blitt for hardt i forbindelse med frysing. Noen som kan si noe om det? Dette er første fryseforsøket mitt, og en veldig annen opplevelse enn ferskforsøk/uttak!
Er det fryseforsøk i styrt syklus? Hvordan kan kroppen protestere? Kan ikke så mye om fryseforsøk jeg heller. Prøver frys for 1. gang jeg også, men det var i naturlig syklus.

Spennende med hatching. Har bare lest litt om det, og har ikke mer innblikk i det enn hva du skriver selv. Det er vel ikke er lov i Norge? Som med så mye annet. Hehe, ikke mange svar herfra, bare flere spørsmål. Masse lykke til!

Back
Topp