* IKM uke 36 2019 *

Føles som idioti. Jeg har ikke troa på at jeg er gravid, men syns det er moro å tolke tester.. huff, jeg har blitt testegal allerede pp1 (som egentlig ikke er prøveperiode)

Haha. Det er gøy å tolke tester. Å ta en test føles som å skrape et flakslodd.

Haha. Det er gøy å tolke tester. Å ta en test føles som å skrape et flakslodd.

Ja, egentlig :laughing002 jeg har ikke testet mer da, er jo altfor tidlig og jeg har egentlig ikke symptomer eller troa :facepalm:

Hva slags erfaring har dere med tidlig-tester? Er det noen som ikke er kjent for skyggestrek? Det kribler i kroppen etter å teste

Max kom plutselig hoppende opp etter 7 dager med lav :eek: så da var det vel ikke såå på u-tur likevel :) men ble sex kun 1 gang under «max» denne El’en. Har vært utrolig travel denne uken
Så bra at max kom :)

Hva slags erfaring har dere med tidlig-tester? Er det noen som ikke er kjent for skyggestrek? Det kribler i kroppen etter å teste

Jeg liker babyplan sine tidligtester, ikke fått skygge på de. Men det spørs jo såklart hvor tidlig man skal teste :)

Dagene går jammen ikke fort. Vil på en måte bare kommer over i neste pp, føler meg ikke gravid uansett :p Og ja, jeg vet det er veldig tidlig enda uansett, så sikkert minst en uke til tr melder sin ankomst..

Har en tidlig test fra babyplan, tror dere det er bortkastet å prøve på lørdag, er da CA 8 dpo. Hadde vært så perfekt å teste positivt da for lørdag morgen er vi alene hjemme uten Kids :hilarious: har lite trua på at det klaffer, men vil så gjerne....

Har en tidlig test fra babyplan, tror dere det er bortkastet å prøve på lørdag, er da CA 8 dpo. Hadde vært så perfekt å teste positivt da for lørdag morgen er vi alene hjemme uten Kids :hilarious: har lite trua på at det klaffer, men vil så gjerne....
Jeg hadde sikkert gjort det :p men jeg fant nå ut at jeg ikke har noen tidligtester, bare vanlige :facepalm:

Fikk for litt siden skikkelig vondt i høyre side av korsryggen. Jeg er generelt mye plaget med smerter i korsryggen, men det sitter nesten alltid på venstre side.
Mistenker at det kan komme fra noe hosting (forkjølelse), men samtidig hoster jeg ikke veldig mye. Huff, jeg blir smårar av disse dagene

Jeg hadde sikkert gjort det :p men jeg fant nå ut at jeg ikke har noen tidligtester, bare vanlige :facepalm:
Jeg har bare en tidlig og en digital. Trodde jeg hadde flere men det hadde jeg ikke. Så tror jeg tar tidlig på lørdag også får jeg vente til ikm etter det

Forkjøla og kvalm = god natt ;)

Fortsatt skarpe stikk på høyre side i lysken i dag o_O Kommer og går med noen minutters mellomrom. I natt kjente jeg mer bobling og strekk/trykk der nede som jeg har kjent før, men i dag og i går ettermiddag var det skarpe stikk.. Lurer på hva som skjer :confused:

9 dpo idag. Tror nok jeg tester i morgen :D Hvordan ligger dere andre an i dpo land?

Jeg er også 9 dpo i dag. Har gått på smellen to ganger allerede (så klarte negative 7 dpo morgen og 8 dpo kveld). Definitivt ikke annet å forvente, spesielt ikke etter at jeg fant ut at det ikke er tidligtester.

Har du noen symptomer? Jeg har ikke noe egentlig, og føler meg overhode ikke gravid :p

10 dpo, og jeg tror jeg kan med sikkerhet si at jeg bærer et lite nurk <3 har time Hos legen idag også så da får de tatt blodprøver også og få fiksa tidlig ultralyd til meg (grunnet sa og ma bak meg. Så dette blir barn nr 1. Så får bare krysse alt for at det fester seg denne gangen.

Vedlegg

• BD1A8C42-BE62-46AF-95A5-9F499A472BC5.jpeg
    BD1A8C42-BE62-46AF-95A5-9F499A472BC5.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 99
Back
Topp