Hvor mange dpo nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo nå?
Føles som idioti. Jeg har ikke troa på at jeg er gravid, men syns det er moro å tolke tester.. huff, jeg har blitt testegal allerede pp1 (som egentlig ikke er prøveperiode)
Oi! Den var godt synlig
Haha. Det er gøy å tolke tester. Å ta en test føles som å skrape et flakslodd.
jeg har ikke testet mer da, er jo altfor tidlig og jeg har egentlig ikke symptomer eller troa 
Max kom plutselig hoppende opp etter 7 dager med lavLykke til og håper max er like rundt hjørnet![]()
Så bra at max komMax kom plutselig hoppende opp etter 7 dager med lavså da var det vel ikke såå på u-tur likevel
men ble sex kun 1 gang under «max» denne El’en. Har vært utrolig travel denne uken
Hva slags erfaring har dere med tidlig-tester? Er det noen som ikke er kjent for skyggestrek? Det kribler i kroppen etter å teste
Jeg hadde sikkert gjort detHar en tidlig test fra babyplan, tror dere det er bortkastet å prøve på lørdag, er da CA 8 dpo. Hadde vært så perfekt å teste positivt da for lørdag morgen er vi alene hjemme uten Kidshar lite trua på at det klaffer, men vil så gjerne....

Jeg har bare en tidlig og en digital. Trodde jeg hadde flere men det hadde jeg ikke. Så tror jeg tar tidlig på lørdag også får jeg vente til ikm etter detJeg hadde sikkert gjort detmen jeg fant nå ut at jeg ikke har noen tidligtester, bare vanlige
![]()
9Hvor mange dpo nå?
9 dpo idag. Tror nok jeg tester i morgenHvordan ligger dere andre an i dpo land?