* IKM uke 36 2019 *

Sykdom kommer snikende innover familien her nå.. Det trengte jeg ikke. Dagene går så mye saktere når jeg er hjemme kontra på jobb. Samtidig er min form fallende med halsvondt, hoste og vonde ører - for noen dager vi går i vente! Kun min samboer som er ute av huse nå, resten av oss er hjemme..

Når skal dere starte å teste? Venter i spenning for å tyde tester :D

Det høres ikke noe særlig ut, masse god bedring iska90!

Jeg venter også i spenning på å tyde tester :D

Jeg har egentlig lite tro denne PP’en. Men siden i natt har jeg hatt en rar følelse i magen, det kommer takvise sviende smerter, klarer kun å forklare det som at det er på skambenet. Ikke hatt det noen gang før. Spennende med symptomjakt:hilarious:

Skal prøve å vente til 10 dpo med testing, er 5 dpo i dag.

Du da?

Jeg prøver nok å vente til minst 10 dpo. Vi prøver jo egentlig ikke, og jeg har ikke noe tro på graviditet nå (som sikkert passer best), men vil veldig over i beste pp, så la dagene gå!

Her er det psykisk uten tvil.. jeg må mye oftere tisse enn tidligere, eller ikke noe å påpeke altså. Kvalm i går kveld, men helt sikkert en naturlig forklaring. Trøtt, men når det er sykdom i kroppen hører det jo med :happy090

Sykdom kommer snikende innover familien her nå.. Det trengte jeg ikke. Dagene går så mye saktere når jeg er hjemme kontra på jobb. Samtidig er min form fallende med halsvondt, hoste og vonde ører - for noen dager vi går i vente! Kun min samboer som er ute av huse nå, resten av oss er hjemme..

Når skal dere starte å teste? Venter i spenning for å tyde tester :D

Så kjedelig å bli syk.. Dagene går jo treigt i utgangspunktet i dpo-land, så dersom du er hjemme fra jobb i tillegg går tiden i hvert fall sakte!

Jeg har ikke pleid å teste før ikm-dagen de siste gangene. Men tror jeg blir litt påvirket av å være her inne - så tror jeg skal teste 8dpo :p

Så kjedelig å bli syk.. Dagene går jo treigt i utgangspunktet i dpo-land, så dersom du er hjemme fra jobb i tillegg går tiden i hvert fall sakte!

Jeg har ikke pleid å teste før ikm-dagen de siste gangene. Men tror jeg blir litt påvirket av å være her inne - så tror jeg skal teste 8dpo :p

Ja, hjemme i morgen også. Satser på jobb onsdag og tirsdag, fri fredag før set er jobbehelg i hjemmesykepleien. La dette gå over! Orker ikke sykdom allerede, hvordan blir høsten da :D

Jaja.. det får jo bare ta den tiden det tar, så kommer tr (eller pos test) før eller siden.

Jeg skulle heller ikke teste noe særlig, men jeg er helt bitt av den basillen altså :facepalm:

Hmm, får håpe den går til maksimal i morgen eller tirsdag da o_O har vært veeldig stresset denne uken så tenkte det kunne ha en sammenheng, men vil jo ikke komme ut av den stabile syklusen jeg har hatt siden jeg sluttet med prevensjon :wtf:
Lykke til og håper max er like rundt hjørnet :)

Pittelitt blødning i går og i dag, samme hadde jeg når jeg ble gravid med førstemann. Luuuurer på om det kan være festeblødning. Vet ikke når jeg hadde EL

7 DPO.
Har følt meg småkvalm idag mårrest og igår men jeg tror det er pga babyklisteret? Noen andre som har opplevd noe sånt?

Samme har jeg følt meg småsvimmel hvis jeg hopper mye rundt på jobb. Men tenker alikevell at jeg ikke er gravid siden vi var så travle rundt EL :sour:

jaja, lykke til alle sammen! :hug003

Jeg pleier ikke merke noe som helst av babyklisteret, verken på den ene eller andre måten :) Reagerer verken med kvalme eller kjenner noe i eggstokkene som jeg ser noen skriver at de gjør.

Spennende med kvalme og svimmelhet da!
:signs003

Pittelitt blødning i går og i dag, samme hadde jeg når jeg ble gravid med førstemann. Luuuurer på om det kan være festeblødning. Vet ikke når jeg hadde EL
Så spennende!
Jeg også hadde en liten blødning i går, var da 4dpo så håper/ønsker det er festeblødning. Men kan også være fordi jeg bruker Crinone selv om jeg ikke bruker å ha blødning da.

Spennende. Jeg hadde festeblødning første gang jeg var gravid for noen år siden. Husker ikke hvor mange dpo. Teste da positvt dagen etter eller om det var to dager etter. Trodde jeg fikk mensen, så forsvant det etter en dag.

4 dpo i dag. Har hatt murring/mensen smerte i hele dag og gir seg ikke. Bruker ikke å ha det før dagen før mens til vanlig. Har en liten magefølelse at det er en spire der selv om det er for tidlig å tilsi noe om det enda men magefølelsen kan å ta feil

Jeg nekter å tro at jeg har symptomer, overbevist om at det er i hodet, altfor tidlig :dance018

7 DPO.
Har følt meg småkvalm idag mårrest og igår men jeg tror det er pga babyklisteret? Noen andre som har opplevd noe sånt?

Samme har jeg følt meg småsvimmel hvis jeg hopper mye rundt på jobb. Men tenker alikevell at jeg ikke er gravid siden vi var så travle rundt EL :sour:

jaja, lykke til alle sammen! :hug003

Jeg også føler meg kvalm og svimmel. Begynte med babyklister for 5 dager siden. Er da 5 dpo :cat:

Så spennende!
Jeg også hadde en liten blødning i går, var da 4dpo så håper/ønsker det er festeblødning. Men kan også være fordi jeg bruker Crinone selv om jeg ikke bruker å ha blødning da.
Jeg brukte også crinone når jeg ble gravid første gang, så husker jeg var usikker på om det var det ene eller det andre. Men det er jo positivt at du ikke har hatt blødning på crinone før da!

Jeg har 0 kontroll på når en har vært. Gikk tom for tester, så passer på å legge inn aksjer ihvertfall annenhver dag.

Siden jeg da ikke vet når el har vært siden syklusen min er alt fra 29-34 dager så lurer jeg på en ting...

Er det å være veldig oppblåst et tegn på el.? Har også lagt merke til litt slim de 2 siste dagene. Kanskje el kom sent denne gangen.

Samboeren tok sædkvalitetstest fra billigtest, hvordan tolker dere denne testen?:cool:

Vedlegg

• A7F03C14-D6A2-40DC-8E4C-7E84E56DAA05.jpeg
    A7F03C14-D6A2-40DC-8E4C-7E84E56DAA05.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 97
Jeg brukte også crinone når jeg ble gravid første gang, så husker jeg var usikker på om det var det ene eller det andre. Men det er jo positivt at du ikke har hatt blødning på crinone før da!
Blødde vel en gang en av de første dagene med Crinone når jeg startet med et for over et år siden men ingenting etter det så håper det er positivt at det gjorde denne gangen :)

Back
Topp