Skravletråd

3 dag på rad med mindre kvalme. Er 7+4 i dag. Nå begynner jeg å bli bekymret. Husker kvalmen var på sitt verste mellom uke 7-11 sist :wideyed:
 
Har veldig grumsete urin også. Æsj. Håper virkelig ikke det er det.. får kjøpe urinprøve glass i dag og levere til legen i morgen. Er det veldig hastverk å få det avklart? Blir så nervøs her :oops:
Det høres veldig ut som uvi. Når man er gravid bør det avklares så kjapt som mulig :)
 
Har veldig grumsete urin også. Æsj. Håper virkelig ikke det er det.. får kjøpe urinprøve glass i dag og levere til legen i morgen. Er det veldig hastverk å få det avklart? Blir så nervøs her :oops:
Ser du fikk svar fra Mille32, enig i det hun sier :)
 
Men det holder at jeg venter til i morgen?? :wideyed::wideyed:
Hvis du ringer legen din og forklarer situasjonen så kan det være han skriver ut en antibiotika til deg slik at du kan starte idag. Det pleier min lege å gjøre, men jeg pleier å ha det relativt ofte.
Ellers går det nok fint å vente til i morgen :)
 
God bedring, Kaffebønna! Jeg synes også det høres ut som uvi.
 
I dag kom kvalmen for fullt! Har også flydd på do hele tiden!! Pleier å være dårlig fra og med ca nå: uke 6+3 og til uke 13. Blir spennende og se hvor dårlig jeg blir denne gangen!
 
Jeg går rundt og tenker jeg kanskje er heldig og slipper kvalmen. Men enda bare uke 5. Første dag i ny jobb neste uke, så det må jo klaffe perfekt om det begynner da .
 
Jeg går rundt og tenker jeg kanskje er heldig og slipper kvalmen. Men enda bare uke 5. Første dag i ny jobb neste uke, så det må jo klaffe perfekt om det begynner da .
Krysser fingrene for at du slipper kvalmen!

Her kom den mellom uke 7 og 8 en plass, men den er fullt levbar i arbeidstiden :)
 
Er så letta for at det gikk greit å jobbe i dag, første dag etter ferien vår. Jeg kasta ikke opp, og det var hyggelig å se igjen kollegene. Er både kvalm og uggen nå på ettermiddagen, håper det er tilfeldig og ikke noe som skyldes at jeg er sliten.
 
Jaja, våken før fuglene har vurdert å fise, i dag igjen. Begynner å bli litt vant med det nå. Blir slitsomt i kveld da, er ikke hjemme før sent.

Ble grepet av en overveldende følelse da jeg våknet. Jeg er 5+2, tenk at det er et egen lite hjerte som banker inni meg allerede! Det er helt utrolig å tenke på!
 
Sånn er det for meg også. Kjenner mest på kvalmen når jeg sitter stille. På jobb er jeg så opptatt med jobb.
Veldig flaks med tanke på jobb, da! Er så greit å fungere der og ikke trenge sykmelding :)
 
Veldig flaks med tanke på jobb, da! Er så greit å fungere der og ikke trenge sykmelding :)
Jeg er så innmari kvalm fram til kl 13-14 om dagen. Skikkelig praktisk med undervisning som slutter kl 14.... Med mine faste elever går det greit, men hvis jeg settes inn som vikar for full klasse er det mer klønete. Heldigvis vet hun som styrer med vikarer at jeg er gravid og i laber form, så jeg er sjeldent alene.

Skulle gitt litt for å ha kontorjobb uten noe særlig møtevirksomhet disse ukene. Jobbet på arkiv noen år, det hadde vært perfekt nå! :p
 
Back
Topp