Godt det går bedreJeg kuppa jo hele tråden her i går, det var ikke meningen.
Det går bedre nå, spotter bare. Så jeg er fortsatt gravid. I dag kommer jeg til å sjekke resultatene etter gårsdagens prøve ca annethvert minutt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det går bedreJeg kuppa jo hele tråden her i går, det var ikke meningen.
Det går bedre nå, spotter bare. Så jeg er fortsatt gravid. I dag kommer jeg til å sjekke resultatene etter gårsdagens prøve ca annethvert minutt.![]()
Den ligger til arbeid nå, så i løpet av ettermiddag.Godt det går bedrenår får du svar på gårsdagens prøve tror du?
HCG lå på rundt 800, så en god fordobling ila 48 timer - helt etter boka.Godt det går bedrenår får du svar på gårsdagens prøve tror du?
Jeg kjenner det i hele livmoren. Litt som lette menssmerter. Varer i 1-2 min. Gjerne rett etter jeg har lagt meg for kvelden.Dere som har murringer. Har dere det i hele magen? Jeg kjenner mest på høyre side. Har det noe med eggstokken på høyre side å gjøre tro?
Åååh så braHCG lå på rundt 800, så en god fordobling ila 48 timer - helt etter boka.![]()
Mja, ser litt mer realistisk på ting kanskje. Og håper at hvis det først skal gå gærent, så kan det gå gærent nå og ikke i uke 13!Åååh så bra![]()
er du mer rolig nå?
Det er klart, jo tidligere jo bedre hvis en først er så uheldig å miste. Du har gode graviditetstegn ja, det hjelper nok påMja, ser litt mer realistisk på ting kanskje. Og håper at hvis det først skal gå gærent, så kan det gå gærent nå og ikke i uke 13!
Men jeg har ømme pupper, er kvalm og spotter bare brunt, så jeg er ganske rolig. Kald.

Jeg fikk time når jeg er 12+4, fikk også beskjed om at blodprøvene som skal tas ikke kan tas før 12+0Når er vanlig å få første legetime? Jeg fikk ikke time hos legen før i uke 14 fordi at blodprøver ikke kunne tas før uke 12 og hadde ikke ledig mellom 12 og 14.... mener jeg hadde mye tidligere med første, men det er jo så lenge siden![]()
Hvor langt på vei er du nå? Har litt samme tanker som deg men jeg lurer på om symptomene har avtatt litt her mtp at jeg er i uke 10 nå (9+3)Dag 2 hvor jeg våkner opp og er veldig lite kvalm. Det har pleid å svinger litt fra dag til dag på intensiteten, men dette var drøyt føler jeg. Blir nervøs for at noe har skjedd![]()
Hvor langt på vei er du nå? Har litt samme tanker som deg men jeg lurer på om symptomene har avtatt litt her mtp at jeg er i uke 10 nå (9+3)![]()

Du har ikke uvi da?Noe fler som sliter med å tisse?
Har så.vondt i livmor når jeg våkner, regner med det er pga full blære, men kommer bare noen dråper. Sjeldent jeg får skikkelig strøm lenger.
Du har ikke uvi da?![]()
Uvi opptrer gjerne atypisk under graviditet. Greit å få sjekket ut.Har ikke tenkt det engang, kan det være det?
Trodde det var pga.slapp muskulatur ifb graviditeten
Jeg ville hvertfall sjekka detHar ikke tenkt det engang, kan det være det?
Trodde det var pga.slapp muskulatur ifb graviditeten
Jeg ville hvertfall sjekka det![]()