Hvor mange dpo? Jeg håper, håper, håper at du får en positiv overraskelse på onsdag.Fikk negativ test i dag, men skal ta ny test tirsdag 27.8. Mens har ikke dukket opp.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo? Jeg håper, håper, håper at du får en positiv overraskelse på onsdag.Fikk negativ test i dag, men skal ta ny test tirsdag 27.8. Mens har ikke dukket opp.

Lykke til! Tjuvstartet litt og satt deg på stimulering nå jeg. Dagen er jo snart over.Starter med stimulering imorgen![]()

Hadde helt glemt ut babyforum i denne prøveperioden. Satt ovitrelle sist tirsdag (testet HCG ut ) negativ test på mandag og hadde innsett nå på tirsdag, og i går merket jeg mye mensensmerter hele 7 dager før. Brystene også begynte å bli veldig ømme.
Klarte ikke å vente, så tok clearblue. Den va jo kjempe positiv. Kan ikke tro det !
Vis vedlegget 306525
Skal jeg flytte deg til gravid?Gratulerer så mye!Hadde helt glemt ut babyforum i denne prøveperioden. Satt ovitrelle sist tirsdag (testet HCG ut ) negativ test på mandag og hadde innsett nå på tirsdag, og i går merket jeg mye mensensmerter hele 7 dager før. Brystene også begynte å bli veldig ømme.
Klarte ikke å vente, så tok clearblue. Den va jo kjempe positiv. Kan ikke tro det !
Vis vedlegget 306525
Hadde innsett 9.8, så det ville nok ha slått ut på test i dag. Tirsdag tar jeg ny test.Hvor mange dpo? Jeg håper, håper, håper at du får en positiv overraskelse på onsdag.![]()
Hvordan har dere hatt det etter uttak? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det slik som jeg har det nå, etter forrige uttak. Gjør vondt å bøye meg og når jeg presser på høyre side. Og føler at magen fortsatt er ganske oppblåst. Vet jo at det er vanlig å føle ubehag etterpå, men hvor lenge er det liksom vanlig å ha det?
Ser du har hatt noen innsett nå, så utrolig leit hvis det ikke går veien igjen, men kanskje nytt uttak blir bedre hvis dere har bestemt dere for det. Var det blastoer alle de som ble fryst? Mange gode klemmer til deg. Håper det går bra med dere.Hadde innsett 9.8, så det ville nok ha slått ut på test i dag. Tirsdag tar jeg ny test.

Tusen takk for detSer du har hatt noen innsett nå, så utrolig leit hvis det ikke går veien igjen, men kanskje nytt uttak blir bedre hvis dere har bestemt dere for det. Var det blastoer alle de som ble fryst? Mange gode klemmer til deg. Håper det går bra med dere.![]()
Det var tøft når den negative testen viste seg igjen, men det går bedre nå. Det kommer en reaksjon med en gang, og så roer det seg litt mer utover dagen. Må bare se fremover og prøve å være positiv. Det var todagers alle fire dette forsøket. Vi har bestemt oss for et nytt forsøk. Håper det vil gi positive resultater.Ja, enig. Føler det verken blir verre eller bedre liksom. Ja, presser her også. Der sier du noe. Hadde det vært overstimulering så hadde nok behovet for smertestillende vært der. Har hatt lyst til å ta det, men har tenkt at det går jo greit. Selvom det gjør litt vondt. Satser på at det kanskje bare tar litt ekstra tid denne gangen fordi kroppen jobber mer med å ordne i stand til egget kommer. Haha. Går jo an å leke med slike tankerDet samme lurer jeg på! Jeg har mye mer ubehag nå enn de to første gangene. Da kjente jeg 0. Ble også da riktignok hoven og fikk større mage (av lutinus tror jeg). Men som sagt, kjente ingenting ellers. Nå derimot merker jeg litt det samme som deg, og det har ikke endret seg i nivå siden første dagen etter uttak heller. Blir litt smånervøs, men så lenge jeg ikke trenger smertestillende så prøver jeg å ikke bry meg...
Må legge til at jeg kjenner et slags press/litt vondt i eggstokkene, variabelt hvilken side. Mest når jeg reiser meg, men også når jeg går, særlig når jeg går i trapper.
Skulle fått daglig oppdatering som flere har nevnt her, hadde hjulpet på syken tror jeg. 
)Hei. Jeg har hatt ganske mye vondt. Mest når jeg har bevegd meg egentlig. Jeg hadde uttak tirsdag og har vært borte fra jobb torsdag og fredag. Snakket med klinikken fredag og de syntes ikke det var noe rart at jeg hadde vondt siden jeg fikk tatt ut så mange egg. Men er blitt mye bedre i løpet av helga. Magen er fremdeles stinn og oppblåst. Klarer ikke bruke bukser som strammer. Og jeg går ikke akkurat fort når jeg går på tur! Kjenner at kroppen ikke hadde vært opptimal for insett, så sånn sett en fordel at det ble totalfrys.(forhåpentligvis)Hvordan har dere hatt det etter uttak? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det slik som jeg har det nå, etter forrige uttak. Gjør vondt å bøye meg og når jeg presser på høyre side. Og føler at magen fortsatt er ganske oppblåst. Vet jo at det er vanlig å føle ubehag etterpå, men hvor lenge er det liksom vanlig å ha det?
Jeg merker ikke så veldig mye nå. Har hatt litt knip om morgen, men det er det. Merker litt når jeg tar Crinone, men ellers ingenting.Hvordan har dere hatt det etter uttak? Jeg kan ikke huske at jeg hadde det slik som jeg har det nå, etter forrige uttak. Gjør vondt å bøye meg og når jeg presser på høyre side. Og føler at magen fortsatt er ganske oppblåst. Vet jo at det er vanlig å føle ubehag etterpå, men hvor lenge er det liksom vanlig å ha det?
Husker ikke hvor mange egg du fikk ut, men det har nok mye å si ja. Jeg fikk ut 13 og det er bare 1 mer enn sist, så burde sånn sett ikke være noe mer vondt nå enn sist. Men det er vel naturlig at kroppen takler det forskjellig fra gang til gang. Eggposene var jo mye større nå enn sist, så kanskje det har noe å si også. Satser på at det ikke er overstimulering og at det er jeg som bare er litt mer følsom denne gangen.Hei. Jeg har hatt ganske mye vondt. Mest når jeg har bevegd meg egentlig. Jeg hadde uttak tirsdag og har vært borte fra jobb torsdag og fredag. Snakket med klinikken fredag og de syntes ikke det var noe rart at jeg hadde vondt siden jeg fikk tatt ut så mange egg. Men er blitt mye bedre i løpet av helga. Magen er fremdeles stinn og oppblåst. Klarer ikke bruke bukser som strammer. Og jeg går ikke akkurat fort når jeg går på tur! Kjenner at kroppen ikke hadde vært opptimal for insett, så sånn sett en fordel at det ble totalfrys.(forhåpentligvis)
Så bra at du ikke kjenner så mye.Jeg merker ikke så veldig mye nå. Har hatt litt knip om morgen, men det er det. Merker litt når jeg tar Crinone, men ellers ingenting.
Kan det være mulig at du har blitt litt overstimulert? Du har innsett i morgen?
Ja, de puppene! Kjempe øm på Crinone ogsåSå bra at du ikke kjenner så mye.
Merker ikke noe egentlig når jeg tar lutinus, men som sagt mest når jeg bøyer meg fremover og når jeg skal legge meg faktisk. Sliter litt med å finne en stilling som er god. Oooog gud, som jeg er øm i puppa. Det må jo være lutinusen. Var ikke så øm sist. (Lurer på om jeg overtenker alt jeg kjenner denne gangen)
Håper jo at det ikke er overstimulering og kjenner jeg er "redd" for å si ifra om det mtp sjansen for at det er det og at det da ikke blir noe innsett.
Ja, det er i morgen. Vil tro at de evt ser det hvis det skulle være noe når de skal sette inn?! Krysser fingrene for at det er greit der inne.

Jeg fikk ut 21 så det var ganske mye. Hadde også en blødning underveis så det kan og gjøre det smertefullt! Håper du slipper overstimulering!Husker ikke hvor mange egg du fikk ut, men det har nok mye å si ja. Jeg fikk ut 13 og det er bare 1 mer enn sist, så burde sånn sett ikke være noe mer vondt nå enn sist. Men det er vel naturlig at kroppen takler det forskjellig fra gang til gang. Eggposene var jo mye større nå enn sist, så kanskje det har noe å si også. Satser på at det ikke er overstimulering og at det er jeg som bare er litt mer følsom denne gangen.![]()
HeheheJa, de puppene! Kjempe øm på Crinone også
Jeg regner med at de ser det i morgen ja, men aller helst er det vel litt ømt pga mange egg ut.
Blir spennende å høre om innsettet! Masse lykke til, regner med det går bra!![]()
Vi får vell bare satse på at vi fortsetter å ha ømme pupper! 

Oi, såpass ja. Det er jo en del! Hvor mange ble befruktet? Ja, jeg blødde mer nå enn sist, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje det er grunnenJeg fikk ut 21 så det var ganske mye. Hadde også en blødning underveis så det kan og gjøre det smertefullt! Håper du slipper overstimulering!

Vet ikke enda. Alle skulle dyrkes til i dag og fryses som 5 dagers. Jeg får telefon i morgen med mindre det var gått galt med alle. Ikke hørt noe, så krysser fingre og tær for at det har gått bra. Fryktelig spent!Oi, såpass ja. Det er jo en del! Hvor mange ble befruktet? Ja, jeg blødde mer nå enn sist, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje det er grunnen![]()
Har ikke pcos eller noe slikt jeg heller. Så da skal vell sjansene være små. Gikk på litt høyre dose denne gangen jeg også, så det kan jo være det spiller inn også. Skjønner godtbat du vil ringe inn i morgen, hadde nok gjort det indag jeg også om det hadde vært åpent@Blåbæra☆ Høres veldig likt ut, bare at jeg ikke fikk mange egg ut. Har ikke pcos eller noe, ei eller høy amh, så da skulle faren her være minimal for overstimulering. Nå har jeg høye hormondoser, og stimulerte litt lenger enn sist, vet ikke om det har noe å si. Håper du oppdaterer etter i morgen. Jeg har innsett på tirsdag, men tenkte å ringe klinikken før bare for å høre. Tror det er helt ufarlig, men man blir jo fort litt paranoid når man vil at alt skal være perfekt i alle ledd i denne prosessen.
Haha, la oss tenke i de banene at det er en god ting ja!
Du har innsett i morgen? Lykke til!
hehe.