Skravletråd

Tror du ikke jeg fikk en liten jævel på meg etter gåtur i dag også! Nå begynner jeg å mistenke at de faktisk har en plan om å nedlegge meg :hilarious:

Edit,jeg skal til legen på mandag om én uke, kan evt oppdatere deg da, hvis du ikke er meg i forkjøpet!
Hahaha døde litt nå :hilarious::hilarious: Du får oppdatere om jeg klarer å holde meg ei uke :hilarious:

Hihi, her pleier alltid jeg kjøre hvis det har vært øl til maten hos svigers, så de mistenker ingenting enda :hilarious: Når skal dere fortelle de?:D

Jeg pleier også å skylde på kjøring, men da vi har sovet samme sted og ingen som skal kjøre ble det vanskelig... tenker kanskje vi forteller etter første legebesøk i slutten av juni :)

Haha, de får gjennomgå:hilarious: Takk for tips, hender jeg klarer å advare han, men da terger han gjerne litt ekstra(ja, han er en av de..:hilarious:) Kanskje jeg må begynne å unnskylde på forhånd jeg og:hilarious:
Hihi, det er nok like greit ja :hilarious: Han her tror jeg ikke tørr å begynne å terge, han vet det ender dårlig :laughing002 Ikke bare med disse hormonene alså!

Jeg pleier også å skylde på kjøring, men da vi har sovet samme sted og ingen som skal kjøre ble det vanskelig... tenker kanskje vi forteller etter første legebesøk i slutten av juni :)
Da er det verre ja :rolleyes: Lykke til med å fortelle :D Tror ikke vi venter så alt for lenge med å fortelle svigers her også :D

Resultat etter 50 min løping i skogen: tre flått! Jeg får hetta! Nå blir det vaksine, for de hjerneløse dustene er tydeligvis på jakt etter et helt bestemt mål!

Resultat etter 50 min løping i skogen: tre flått! Jeg får hetta! Nå blir det vaksine, for de hjerneløse dustene er tydeligvis på jakt etter et helt bestemt mål!
Jeg får panikk bare av å lese hvor mange flått du har fått på så kort tis! Sykt mye flått i år:sour:

Håper ikke jeg bor der du bor, hadde holdt meg innendørs om det var så mye flått:eek::nailbiting:

Jeg får panikk bare av å lese hvor mange flått du har fått på så kort tis! Sykt mye flått i år:sour:

De prøver tydeligvis å ta over verden! Helt ekstremt :grumpy: Fikk flått for første gang i fjor, og jeg har bestandig vært masse i skogen, akkurat slik jeg er nå, så noe må ha skjedd! Freaky! :eek:

Er det ikke farlig å bli bitt?:eek:
Phjo, bor i andre enden av landet:hilarious: Lite flått, sikkert for kaldt her:rolleyes:

Jo, det er ikke optimalt, sjølvsagt. Meg jeg sjekket meg underveis på løpeturen, og da tok jeg dem før de fikk bitt seg fast. Da er det ikke farlig, heldigvis. Må bare være flink til å sjekke ofte, under og etter turer i skogen ❤️

I nord er det vel heldigvis ikke kommet så mye flått enda, nei? Men de er vel på vei dit òg :grumpy:

Jo, det er ikke optimalt, sjølvsagt. Meg jeg sjekket meg underveis på løpeturen, og da tok jeg dem før de fikk bitt seg fast. Da er det ikke farlig, heldigvis. Må bare være flink til å sjekke ofte, under og etter turer i skogen ❤️

I nord er det vel heldigvis ikke kommet så mye flått enda, nei? Men de er vel på vei dit òg :grumpy:
Så slitsomt å måtte tenke på det når man er ute:eek:

Har aldri opplevd å fått flått..tror det er mindre vanlig her oppe?:confused005 Håper den holder seg unna meg en goood stund til:p

Æææ, gi dere, får helt fnatt. Aldri hatt flått og kommer til å dø innvendig om jeg får det. Kommer til å sperre hunden inne til vinteren kommer (neida.. joda..) :hilarious:

Æææ, gi dere, får helt fnatt. Aldri hatt flått og kommer til å dø innvendig om jeg får det. Kommer til å sperre hunden inne til vinteren kommer (neida.. joda..) :hilarious:
Min forrige hund fikk for noen år siden rundt 20-30 flått til dagen en periode, det var helt syykt mye flått da :woot: Men jeg kan ikke huske å ha hatt en eneste en siden jeg var liten :)

Back
Topp