Klagetråd

Jeg spiser sååå mye drit om dagen, spesielt idag, blir så oppgitt av meg selv. Blir ikke mett heller siden det jeg spiser er bare lagd av kalorier og luft. Chezzez:bored:

Sliter litt selv, er så kjessen på salt og kjøpte en pose med chips og dip etter jobb i går. Endte med å gafle i meg nesten hele posen og orka ikke middag eller noe etterpå. Ble så oppgitt av meg selv at jeg bare måtte ut og gå lang tur :yuck:

I dag har jeg vært flink da :)
 
Skal ha date dag med samboer for første gang på lenge også våkner jeg med hodepine, tørrhoste og sår hals. God freakin’ damn it:grumpy:
 
Sliter litt selv, er så kjessen på salt og kjøpte en pose med chips og dip etter jobb i går. Endte med å gafle i meg nesten hele posen og orka ikke middag eller noe etterpå. Ble så oppgitt av meg selv at jeg bare måtte ut og gå lang tur :yuck:

I dag har jeg vært flink da :)

Haha, jeg endte også opp med potetgull og dipp. Men jeg satt med håndarbeid samtidig, så da var det sambo som tok mest for seg. Men følsomheten min for "riktig" mat har forsvunnet :( så til lunsj dagen etter gikk resten av dippen :(
 
Jeg er så lei sår hals og tørr hoste!! Når jeg googler det får jeg enten opp bakre halskatarr pga magesyre i graviditeten eller vanlig halskatarr..kult:bored:
 
Jeg er så lei av magen!!!!":mad:
 
Mistenker at jeg har fått bronkitt:shifty: Astmaen er helt forferdelig og jeg tørrhoster uten like, må komme meg til legen imorgen med andre ord:(
 
Har det så fælt for tiden.. HATER kroppen min, syns bare den blir styggere for hver eneste dag. Uten klær på så ser det ut som at jeg bare har lagt på meg masse fett, ikke noen antyding til en rund og fin kul:( Jeg har gått opp 3 kg, også ser jeg så svær ut?!:depressed:
Ikke kan jeg kle meg sånn jeg vil heller.. Har prøvd å kjøpe fine antrekk, har kostet på meg pene negler, ordnet håret, kjøpt meg litt ny sminke. Men det hjelper ikke at det er på plass når jeg bare føler meg skikkelig feit og stygg..
I magen romstrerer baby, og jeg burde være helt overlykkelig for at vi kan kjenne baby fra utsiden også! Men jeg er ikke det, har bare lyst til å nekte mannen å kjenne, pakke meg under dynen å bli der til baby, med ekstravekt og løshud er borte fra kroppen min:shifty::shifty: Dette er så fælt:sorry:
 
Har det så fælt for tiden.. HATER kroppen min, syns bare den blir styggere for hver eneste dag. Uten klær på så ser det ut som at jeg bare har lagt på meg masse fett, ikke noen antyding til en rund og fin kul:( Jeg har gått opp 3 kg, også ser jeg så svær ut?!:depressed:
Ikke kan jeg kle meg sånn jeg vil heller.. Har prøvd å kjøpe fine antrekk, har kostet på meg pene negler, ordnet håret, kjøpt meg litt ny sminke. Men det hjelper ikke at det er på plass når jeg bare føler meg skikkelig feit og stygg..
I magen romstrerer baby, og jeg burde være helt overlykkelig for at vi kan kjenne baby fra utsiden også! Men jeg er ikke det, har bare lyst til å nekte mannen å kjenne, pakke meg under dynen å bli der til baby, med ekstravekt og løshud er borte fra kroppen min:shifty::shifty: Dette er så fælt:sorry:

Om jeg kjenner etter så får jeg litt angst når sambo ønsker å kjenne etter, for jeg har ganske mye mage som dekker alle mulige tegn til gravidmage.

Men vi får juble for at vi ikke gir etter, trekker oss unna og lar oss overvelde av sånne tanker. Vi er sterkest når vi føler oss svakest ;)
 
Noen som vil ha en brukt tenåring? Selges i byggesett og sendes i posten!
Er så sint på ungen til huseieren at jeg rakner nesten, klokka seks var jeg oppe og KLIKKA etter å ha ligget og hørt på høy musikk og rett ut gauling(roping) for full hals :mad:
 
Stakkars mannen min.. Jeg har så angst at jeg til stadig sitter å små tuter litt fordi jeg gruer meg til alt som skal skje..
 
Noen som vil ha en brukt tenåring? Selges i byggesett og sendes i posten!
Er så sint på ungen til huseieren at jeg rakner nesten, klokka seks var jeg oppe og KLIKKA etter å ha ligget og hørt på høy musikk og rett ut gauling(roping) for full hals :mad:
Himmel og hav, hvor er foreldrene da?
 
Stakkars mannen min.. Jeg har så angst at jeg til stadig sitter å små tuter litt fordi jeg gruer meg til alt som skal skje..
Jeg har også hatt noen slike runder. Stakkars mannfolk som ikke helt skjønner seg på oss og disse gravidhormonene :hilarious:
 
Da tror jeg at jeg hiver han ut og tar nøklene. Du kødder ikke med sinna Tiger
hvor gammel er han? Tror jeg ville ringt politiet om han holdt på sånn og ikke hørte på deg
 
Han skrudde av med en gang og de rømte huset. Han er vel.. 17?
høres ut som om han er for umoden til å være hjemme alene. Hvor lenge er foreldrene borte? Skriv opp alt som skjer i mellomtiden, og lever en skriftlig klage når de kommer hjem
 
høres ut som om han er for umoden til å være hjemme alene. Hvor lenge er foreldrene borte? Skriv opp alt som skjer i mellomtiden, og lever en skriftlig klage når de kommer hjem
Jeg trampet inn døra i onepiece og kjeftet
 
Back
Topp