Jeg er lærer på videregående skole og har jobbet der i snart fem år. Skal være sensor i faget mitt, og jeg sitter nå med 180 oppgaver som skal sensureres, i tillegg til at jeg har fått beskjed om at jeg både må være sensor eksternt og får opp et eget parti i muntlig. Det å være muntlig sensor og eksaminator er første gang i år, så jeg er sjukt nervøs på både egne og elevenes vegne! Håper bare at kvalmen ikke har tatt meg enda, og at jeg slipper å spy under gjennomføring
Sensor i skriftlig har jeg heldigvis vært alle fem årene, og føler at jeg har god kontroll her. Satser med det på at tiden fremover kommer til å gå relativt fort, med så mange baller i lufta! Skal også til utlandet neste helg da ei venninne skal feire bursdagen sin, og det er utdrikningslag for ei annen venninne helga etter det igjen. Hvordan jeg skal klare å skjule en graviditet (hvis jeg fortsatt er det da) har jeg fremdeles ikke funnet ut av...
Merker at jeg begynner å bli litt trøttere nå, men det hjelper med ei lita ti-minuttershvil på sofaen etter jobb!