Oss testetøser imellom

Er det vanlig at det legger seg farge i positiv streken nederst på babyplan sine testet? Jeg så den med en gang og fikk et lite håp om at det skulle bli en strek, men det ble det jo ikke.... :hilarious: Irriterende...

(Det ble litt utydelig når jeg lastet det opp, men dere skjønner sikkert hva jeg mener utifra teksten)
Vis vedlegget 293271

Hvordan får jeg forresten bildet til å bli en vedlagt fil, sånn som dere andre får til?

Jeg tok en test til, og det samme skjedde på den.... :wtf:

Ikm idag og fikk denne, noen som ser? :) jeg ser den veeeldig svak:p

Vedlegg

• Snapchat-1660478245.jpg
    Snapchat-1660478245.jpg
    6,1 KB · Visninger: 180
Er det vanlig at det legger seg farge i positiv streken nederst på babyplan sine testet? Jeg så den med en gang og fikk et lite håp om at det skulle bli en strek, men det ble det jo ikke.... :hilarious: Irriterende...

(Det ble litt utydelig når jeg lastet det opp, men dere skjønner sikkert hva jeg mener utifra teksten)
Vis vedlegget 293271

Hvordan får jeg forresten bildet til å bli en vedlagt fil, sånn som dere andre får til?
Ja, har lagt merke til det samme. Fryktelig irriterende. De var ikke sånn før,syns det har vært sånn 1/2 års tid i hvert fall.

Ei venninne sendte bilde til meg for å høre min mening. Men jeg har aldri brukt disse testene. Jeg redigerte det i negativt, men syns bare jeg skimter noe i overkant. Hva tror dere som eventuelt har erfaring med CB?
IMG_20190327_192412.jpg
Screenshot_20190327_201308.jpg

Arg.. streken kom innen tidsfrist men er jo alt for tynn. Den er rosa også. Hvorfor må jeg alltid være så uheldig med testene mine:rolleyes: 10/11 dpo

Vedlegg

• 137C247C-CD17-4277-82DE-D4F8BE9E92FF.jpeg
    137C247C-CD17-4277-82DE-D4F8BE9E92FF.jpeg
    32 KB · Visninger: 156
For det der er dårlige tester. Bruk ett annet merke :) ser streken, men har fått slike jeg også uten å vært gravid desverre :( drit tester
Har andre tester også, men bruker disse nå frem til ikm har en hel pakke liggende :hilarious: men er så lei av at disse testene er så upålitelige :eek:

Skjønner veldig godt hva du mener :( blitt så mye skuffet pga dem..
Blir ikke skuffet lenger, ble det de første gangene jeg tok dem i fjor, men nå vet jeg at jeg må ta dem med en klype salt frem til ikm og til jeg får bekreftet med en annen type test :) håper jo selvsagt streken er reell men tar den med en klype nå i dag og så tester vi igjen imorgen tidlig :D

Back
Topp