Jeg brukte også fra bebi.noJeg kjøper på Bebi.no aldri fått skygge på de![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte også fra bebi.noJeg kjøper på Bebi.no aldri fått skygge på de![]()
De ene blå sterke streken er kontroll strek. Så er den nederste en sensitiv strek og den øverste med kontrollstreken en lavere sensitivitet om du skjønner? Men alltid tre streker.Tok en cb digital som ble negativ. Men har sett mange som åpner den og ser på strekenenå vet ikke jeg hvordan di skal se ut altså, så legger ved et bilde og håper noen her kan fortelle meg hva jeg ser etter
![]()
Det er alltid tre streker inni disse, styrken på de avgjør svaret. Har åpnet egne både negative og positive, alltid tre streker.
Men de positive har sterke streker.
Det er altså ikke noe poeng i å åpne de, men man gjør det jo selvfølgelig uansett![]()
De ene blå sterke streken er kontroll strek. Så er den nederste en sensitiv strek og den øverste med kontrollstreken en lavere sensitivitet om du skjønner? Men alltid tre streker.
Her er min som viser 1-2 uker ...
Jeg vet dette bare er dumt og at jeg gjør alt bare verre for meg selv med å teste hele tiden. Ikke bare dumt, men vondt i lommeboken.
Jeg fikk positiv på clearblue advanced fertilitetsmonitor på 9 dpo (50hcg), testet med ukesindikator 13 dpo som viste 1-2 uker. Kjøpte billigere clearblue tester når vi var i Sverige og tenkte å ta den i morgen, men klarte ikke å dy meg. Fikk fortsatt 1-2 uker på 15 dpo (4+1 dag). Men demontert er den ene streken tydeligere og sterkere. Hva trur dere? Bør vel vise 2- 3 uker snart???

EL antas jo å komme innen 24-36 timer etter positiv test.Hvordan tolker dere disse el testene? Øverste er fra i går rundt 13.30 og den nederste er nå i dag for litt siden. Har el vært? Jeg har vært bortreist og ikke fått lagt inn aksjer før nå i kveld.. Krysser fingrene!!
Håper på det!EL antas jo å komme innen 24-36 timer etter positiv test.
Så det er innafor å ha sex i dag.
Supert BABYOm noen skulle være nysgjerrig. I dag fikk jeg 2-3 uker på 16 dpo og da så strimlene slik ut ...

Den streken på kontrollstreken også, når man er 3 uker på den ukesindikatoren er vist alle strekene like sterke.Supert BABY
Da er det den streken å leine som blir sterkare på den testen.
Har du testet med en gtest?17. Mars tok jeg denne el testen fra babyplan, denne fra rfsu Idag. Burde vel ikke være så sterk nå?? Tirsdag 19. Mars tok jeg siste test til fertilitetsmonitoren (gikk tom), og den ble høy (høy dag nr.11).. skjønner ingenting av syklusen min![]()
Ser ut til å være noe, men bilde er veldig utydelig.Tatt for 20 min siden . Hva tenker dere?
Ser ut til å være noe, men bilde er veldig utydelig.