lusemus 71
Forumet er livet
Ååååå detta ser bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå detta ser bra ut
Åååå så godt å sjåDa sier jeg meg ferdig med testingen for denne gang! 5+1![]()
HerligDa sier jeg meg ferdig med testingen for denne gang! 5+1![]()

jaja bare vente å se hvordan dette utarter seg. Har litt sånn mensen følelse at den skal komme snartGratulerer så mye, så deilig å se 3+Da sier jeg meg ferdig med testingen for denne gang! 5+1![]()
.
. Tok en clearblue pluss jeg hadde liggende i går, krysset kom tvert ide den hadde blitt fuktig. Og den streken nedover var sterkere enn den på langs
Gratulerer så mye, så deilig å se 3+.
Når fikk du 2-3?jeg fikk den på mandag, uke 4+2 og vil ta en sånn før jeg gir meg også. Men vil ikke ta for tidlig for, da jeg er redd for å bli skuffet. Tok en clearblue pluss jeg hadde liggende i går, krysset kom tvert ide den hadde blitt fuktig. Og den streken nedover var sterkere enn den på langs
.
Kjempe fin strek på testen din!Gratulerer så mye, så deilig å se 3+.
Når fikk du 2-3?jeg fikk den på mandag, uke 4+2 og vil ta en sånn før jeg gir meg også. Men vil ikke ta for tidlig for, da jeg er redd for å bli skuffet. Tok en clearblue pluss jeg hadde liggende i går, krysset kom tvert ide den hadde blitt fuktig. Og den streken nedover var sterkere enn den på langs
.
jeg testa med en digital når jeg var 4+6 også, men da fikk jeg 2-3.Skimter noe lang bak i derVis vedlegget 293411
Vis vedlegget 293412
11/12 dpo. Kom en strek til syne med en gang på testen, samme som i gårjaja bare vente å se hvordan dette utarter seg. Har litt sånn mensen følelse at den skal komme snart
dårlig kvalitet på bildene mine når jeg laster opp
Ja rfsu er dårlig men har andre tester som skal tas i bruk til ikmSkimter noe lang bak i der![]()
Krysser og håper det skår ut med 2 strekerJa rfsu er dårlig men har andre tester som skal tas i bruk til ikmmen tror nok en ryker i kveld også
Hvordan går det med deg?Krysser og håper det skår ut med 2 streker![]()
Er på CD 10 så eggløsning rett rundt hjørne.Hvordan går det med deg?![]()
Skimter den langt bak i der.Vis vedlegget 293512 12 dpo og bare teit skyggestrek igjen. Håpet denne runden er lite nåkjedelig uansett men får bare vente på tr nå tror jeg
Bittelitt spotting i går kveld, men tenker det kan være på grunn av kjenning på livmortappingenting idag, heldigvis kom testene i posten i dag tidlig så da kan det testes i morgen
![]()
Vis vedlegget 293512 12 dpo og bare teit skyggestrek igjen. Håpet denne runden er lite nåkjedelig uansett men får bare vente på tr nå tror jeg