Lille-bille
Glad i forumet
Ja det her går meg på nerveneSpennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det her går meg på nerveneSpennende![]()
Ja det her går meg på nervenehar veldig høye og mye murringer idag, nesten til å skjemmes over
også en del krampe lignende følelse i nedre del av magen/rundt i det området livmoren ligger så er syyykt spennt på hva testen vil vise eller om tr er veldig forsinket
![]()
Er så forvirrende hele greiaLover jo veldig godt dajeg har overhode ingen symptomer denne pp:/
Fikk svak strek igjen i kveld, så spent på A1 teSten imorga tidligHåpet er ikke ute før tr kommer![]()
Fikk svak strek igjen i kveld, så spent på A1 teSten imorga tidliger den negativ er nok tr rundt hjørnet
Vel tr kom som ett brak nå utrolig synd men mest sannsynlig er det kjemisk herOi så brakrysser alt jeg har for deg
![]()
Denne er ikke positiv? Eller? Første runde med eggløsningstester på meg.. så derfor usikker!
..Testetøsen fortsetter, 5+1 i dag og hadde håpet på 3 + på ukesindikator. Måtte så klart demonterte den, og det kan jaggu ikke være lenge til? Dessuten har den økt veldig tydelig på 6 dager. Selv de elendige normal testene begynner å bli tydelige nå..
ja, den der kunne like godt slått ut på 3+ så hadde ikke orka å tenke så mye på det :-D og ja, de normal testene var helt elendig. jeg fikk like sterke streker på de først i dag, og jeg 5+4Testetøsen fortsetter, 5+1 i dag og hadde håpet på 3 + på ukesindikator. Måtte så klart demonterte den, og det kan jaggu ikke være lenge til? Dessuten har den økt veldig tydelig på 6 dager. Selv de elendige normal testene begynner å bli tydelige nå..
Jeg har faktisk en til, kjøpte sånn pakke med to til 30 %, men drøyer nok med 3 dager for sikkerhet skyld.ja, den der kunne like godt slått ut på 3+ så hadde ikke orka å tenke så mye på det :-D og ja, de normal testene var helt elendig. jeg fikk like sterke streker på de først i dag, og jeg 5+4![]()

Tok du på morgenurin? jeg hadde ikke tatt den digitale på morgenurin, jeg får alltid svakere streker på morgenen. så prøv med ettermiddagsurinJeg har faktisk en til, kjøpte sånn pakke med to til 30 %, men drøyer nok med 3 dager for sikkerhet skyld.
Det som er så elendige med normal er at de påstår det er en sensitiv test![]()
Tok på morgenen ja, godt mulig det er bedre på kveld?! Får se, nå skal jeg jobbe i kveld, så det blir nok å vente til mandag eller tirsdag. Egentlig tull å bry seg med tanke på hvor sterke alle strekene er nå! Du vet... Legemiddel industrien vil jo tjene penger på sånne som oss, er jo ikke meningen å teste så myeTok du på morgenurin? jeg hadde ikke tatt den digitale på morgenurin, jeg får alltid svakere streker på morgenen. så prøv med ettermiddagsurinda får du garantert 3+.
pøh, de kan i hvertfall ikke skryte på seg! men når sant skal sies, de stavene fra Normal var mye bedre![]()

Ja, det er nok bedreTok på morgenen ja, godt mulig det er bedre på kveld?! Får se, nå skal jeg jobbe i kveld, så det blir nok å vente til mandag eller tirsdag. Egentlig tull å bry seg med tanke på hvor sterke alle strekene er nå! Du vet... Legemiddel industrien vil jo tjene penger på sånne som oss, er jo ikke meningen å teste så mye![]()
vel, det hjelper ikke her!Den er vel positiv noDenne er ikke positiv? Eller? Første runde med eggløsningstester på meg.. så derfor usikker!
WowTestetøsen fortsetter, 5+1 i dag og hadde håpet på 3 + på ukesindikator. Måtte så klart demonterte den, og det kan jaggu ikke være lenge til? Dessuten har den økt veldig tydelig på 6 dager. Selv de elendige normal testene begynner å bli tydelige nå..
HURRA BABYDet fikk jeg endelig 3+ på 5+2 uker . Så nå kan test galskapen roe seg. Deilig å se at bare på en dag har den ene streken blitt sterkere også...