Ikke fått noe skygge på de. Bilde av testen?Dere som har testet med A1. Hat dete vært plaget med skyggestreker der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fått noe skygge på de. Bilde av testen?Dere som har testet med A1. Hat dete vært plaget med skyggestreker der?
Er det vanlig at det legger seg farge i positiv streken nederst på babyplan sine testet? Jeg så den med en gang og fikk et lite håp om at det skulle bli en strek, men det ble det jo ikke....Irriterende...
(Det ble litt utydelig når jeg lastet det opp, men dere skjønner sikkert hva jeg mener utifra teksten)
Vis vedlegget 293271
Hvordan får jeg forresten bildet til å bli en vedlagt fil, sånn som dere andre får til?

Skimter strekIkm idag og fikk denne, noen som ser?jeg ser den veeeldig svak
![]()
Skimter strek![]()
De gangene jeg har opplevd det har det som regel utviklet seg til en mer tydelig strek noen dager senere... Men har ikke brukt babyplan sine tester da.Jeg tok en test til, og det samme skjedde på den....![]()
Ja, har lagt merke til det samme. Fryktelig irriterende. De var ikke sånn før,syns det har vært sånn 1/2 års tid i hvert fall.Er det vanlig at det legger seg farge i positiv streken nederst på babyplan sine testet? Jeg så den med en gang og fikk et lite håp om at det skulle bli en strek, men det ble det jo ikke....Irriterende...
(Det ble litt utydelig når jeg lastet det opp, men dere skjønner sikkert hva jeg mener utifra teksten)
Vis vedlegget 293271
Hvordan får jeg forresten bildet til å bli en vedlagt fil, sånn som dere andre får til?
Kan skimte noe svaktIkm idag og fikk denne, noen som ser?jeg ser den veeeldig svak
![]()
Nei jeg kunne se en svak skygge på den men tar den for negativ. Får liksom alltid skygger på mine tester uansett føler jeg eller så er streksynet mitt på bærturIkke fått noe skygge på de. Bilde av testen?

Får håpe det ikkje er skygge strek. Håper heksa holder seg vekkeFy flate, håper det ikke er skyggehar en cb digital liggende men sparer den noen dager tror jeg
![]()
Ja krysser fingreneFår håpe det ikkje er skygge strek. Håper heksa holder seg vekke

Får barre håpe det er ekte strekArg.. streken kom innen tidsfrist men er jo alt for tynn. Den er rosa også. Hvorfor må jeg alltid være så uheldig med testene mine10/11 dpo
For det der er dårlige tester. Bruk ett annet merkeArg.. streken kom innen tidsfrist men er jo alt for tynn. Den er rosa også. Hvorfor må jeg alltid være så uheldig med testene mine10/11 dpo
Har andre tester også, men bruker disse nå frem til ikm har en hel pakke liggendeFor det der er dårlige tester. Bruk ett annet merkeser streken, men har fått slike jeg også uten å vært gravid desverre
drit tester
men er så lei av at disse testene er så upålitelige Skjønner veldig godt hva du menerHar andre tester også, men bruker disse nå frem til ikm har en hel pakke liggendemen er så lei av at disse testene er så upålitelige
![]()
Blir ikke skuffet lenger, ble det de første gangene jeg tok dem i fjor, men nå vet jeg at jeg må ta dem med en klype salt frem til ikm og til jeg får bekreftet med en annen type testSkjønner veldig godt hva du menerblitt så mye skuffet pga dem..
DPO9Måtte den vare og holde