Skravletråd Krokus

Trur ikke jeg skal ta på meg jobben med å lage, men kan komme med noen forslag til plukk og mix.

Knipeøvelser
Stå så lenge du klarer i strak planke
3x10 Rygghev
3x15 knebøy
Ta så mange sit ups du klarer på 2 minutter
3x10 push ups (med eller uten knær i bakken)
Spis en sunn middag
Dans til en hel sang
Drikk 1,5 liter vann uten smak og kullsyre
En hel dag uten kunstig søtningsmiddel
25 poeng per punkt, maks 100 per dag. 50 i bonus om man har minst 4 hver dag. Ytterlige 50 i bonus om man har tatt 7 av punktene i løpet av uken, 75 i bonus om man har gjort alle.
Høres veldig bra it dette, litt for alle og enhver :)
Kan godt lage den hvis ingn andre har lyst :)

Skal vi bytte ut Frukt og grønt med noe annet? Fjerne det? Ta det med på plukk og miks?

Da har jeg tatt med det du ønsket minico og lagt til litt. Gi beskjed om det er noe dere vil legge til/endre på så kan jeg gjøre det før jeg legger det ut. Dette er bare et forslag :)

"Utfordring fra Krokus

Utfordringen varer fra SØNDAG - TORSDAG!

Laget med mest poeng (per deltagere) får en vektreduksjon på -0,5kg! Og de bestemmer neste ukes utfordring og det er helt fritt frem.

Utfordringen:

Mosjon/Trening: 5 poeng pr 5 min (eks 30 min 30 poeng, 60 min 60 poeng)
Snop: 25 poeng for snopefri dag.

Plukk og miks:

25 poeng pr oppgave, maks 100 poeng per dag. Husk å skrive hvilke oppgaver du har gjort. Hvis du gjør 5/6/7 forskjellige oppgaver på en dag så må du prioritere 4 av de og bare skrive de 4.

1. 3x10 knipeøvelser
2. Stå så lenge du klarer i strak planke
3. 3x10 rygghev
4. 3x15 knebøy
5. Ta så mange sit ups du klarer på 2 minutter
6. 3x10 push ups (med eller uten knær i bakken)
7. Spis en sunn middag
8. Dans til en hel sang
9. Drikk 1,5 liter vann uten smak og kullsyre
10. En hel dag uten kunstig søtningsmiddel
11. 5 frukt og grønt
12. Gjør noe fint og avslappende for deg selv / Eller gjør noe fint mot noen andre (Pay it forward) Skriv gjerne hva du har gjort.

Bonus:

Trening/mosjon: 200 min gir 50 poeng i bonus
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Plukk og miks: Gjør 4 oppgaver hver dag og få 50 poeng i bonus

Ekstra bonus på plukk og miks:

Har du gjort 7 forskjellige oppgaver i løpet av uka får du 50 poeng
Har du gjort 9 forskjellige oppgaver i løpet av uka får du 75 poeng
Har du gjort alle 12 oppgavene i løpet av uka får du 100 poeng"

Da har jeg tatt med det du ønsket minico og lagt til litt. Gi beskjed om det er noe dere vil legge til/endre på så kan jeg gjøre det før jeg legger det ut. Dette er bare et forslag :)

"Utfordring fra Krokus

Utfordringen varer fra SØNDAG - TORSDAG!

Laget med mest poeng (per deltagere) får en vektreduksjon på -0,5kg! Og de bestemmer neste ukes utfordring og det er helt fritt frem.

Utfordringen:

Mosjon/Trening: 5 poeng pr 5 min (eks 30 min 30 poeng, 60 min 60 poeng)
Snop: 25 poeng for snopefri dag.

Plukk og miks:

25 poeng pr oppgave, maks 100 poeng per dag. Husk å skrive hvilke oppgaver du har gjort. Hvis du gjør 5/6/7 forskjellige oppgaver på en dag så må du prioritere 4 av de og bare skrive de 4.

1. 3x10 knipeøvelser
2. Stå så lenge du klarer i strak planke
3. 3x10 rygghev
4. 3x15 knebøy
5. Ta så mange sit ups du klarer på 2 minutter
6. 3x10 push ups (med eller uten knær i bakken)
7. Spis en sunn middag
8. Dans til en hel sang
9. Drikk 1,5 liter vann uten smak og kullsyre
10. En hel dag uten kunstig søtningsmiddel
11. 5 frukt og grønt
12. Gjør noe fint og avslappende for deg selv / Eller gjør noe fint mot noen andre (Pay it forward) Skriv gjerne hva du har gjort.

Bonus:

Trening/mosjon: 200 min gir 50 poeng i bonus
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.

Plukk og miks: Gjør 4 oppgaver hver dag og få 50 poeng i bonus

Ekstra bonus på plukk og miks:

Har du gjort 7 forskjellige oppgaver i løpet av uka får du 50 poeng
Har du gjort 9 forskjellige oppgaver i løpet av uka får du 75 poeng
Har du gjort alle 12 oppgavene i løpet av uka får du 100 poeng"

Syns vi skal gå for denne :-)

Klare for en ny uke?

Vært en lat søndag her, men fått tatt 8 av punktene på plukk og miks. Ble 40 sekunder i strak planke og 53 sit ups på 2 minutter. Satser på å øke litt på dem i løpet av uka.
Snop bonusen røyk til fordel for 6 ruter 70% sjokolade til jordbærene mine, men det var det verdt.

Nå venter jeg mensen i slutten av uka, så vi får se hvordan det går. Skal i alle fall gjøre mitt beste.

Klare for en ny uke?

Vært en lat søndag her, men fått tatt 8 av punktene på plukk og miks. Ble 40 sekunder i strak planke og 53 sit ups på 2 minutter. Satser på å øke litt på dem i løpet av uka.
Snop bonusen røyk til fordel for 6 ruter 70% sjokolade til jordbærene mine, men det var det verdt.

Nå venter jeg mensen i slutten av uka, så vi får se hvordan det går. Skal i alle fall gjøre mitt beste.
Så flink du har vært med plukk og miks i dag da!
Her ventes TR i begynnelsen av uka (fikk positiv test i går men negativ i dag så da er det bare å vente på TR) så håper jeg blir kvitt vektoppgangen før veiing på fredag.

Så flink du har vært med plukk og miks i dag da!
Her ventes TR i begynnelsen av uka (fikk positiv test i går men negativ i dag så da er det bare å vente på TR) så håper jeg blir kvitt vektoppgangen før veiing på fredag.

Fornøyd med starten av denne uka i alle fall. I dag har det blitt trilling i nydelig sol <3 og tatt noen plukk og miks, så oppe i 9 forskjellige.
Mensen kom tidligere enn forventet i dag tidlig, så håper det verste er over til fredag selv. Har du hatt mange kjemiske? Ikke sikkert du har lyst til å prate om sånt her, men håper du snart får sterk positiv test :)

Fornøyd med starten av denne uka i alle fall. I dag har det blitt trilling i nydelig sol <3 og tatt noen plukk og miks, så oppe i 9 forskjellige.
Mensen kom tidligere enn forventet i dag tidlig, så håper det verste er over til fredag selv. Har du hatt mange kjemiske? Ikke sikkert du har lyst til å prate om sånt her, men håper du snart får sterk positiv test :)
Aktiv du altså på plukk og miks :)

Så bra mensen kom tidligere da, så rekker du å bli kvitt vektoppgangen før fredag :) Her har hun ikke dukket opp enda, opp 0.5 kg siden fredag så det skal jeg klare å bli kvitt til fredag.

Har hatt noen kjemiske ut i fra symptomer og veldig svake streker på testene. Ikke vært så mange av de gangene som var tydelig positiv. Første var i PP16 men endte 4+5. Neste var i PP32, fikk positiv test 11dpo og negativ dagen etter. PP38 og første runde med Femar, mistenker kjemisk. PP39 positiv test 10 dpo, negativ dagen etter. Og nå PP40 positiv test 12dpo og negativ dagen etter. Så det virker som om at dobbeldose Femar og Ovitrelle sprøyta hjelper, men nå må bare egget feste seg og sitte hele veien til mål :)

Så bra mensen kom tidligere da, så rekker du å bli kvitt vektoppgangen før fredag :) Her har hun ikke dukket opp enda, opp 0.5 kg siden fredag så det skal jeg klare å bli kvitt til fredag.

Har hatt noen kjemiske ut i fra symptomer og veldig svake streker på testene. Ikke vært så mange av de gangene som var tydelig positiv. Første var i PP16 men endte 4+5. Neste var i PP32, fikk positiv test 11dpo og negativ dagen etter. PP38 og første runde med Femar, mistenker kjemisk. PP39 positiv test 10 dpo, negativ dagen etter. Og nå PP40 positiv test 12dpo og negativ dagen etter. Så det virker som om at dobbeldose Femar og Ovitrelle sprøyta hjelper, men nå må bare egget feste seg og sitte hele veien til mål :)

Håper medisinene virker, og heier på egget med deg :talk017

Oi, jeg er imponert over at du holder ut så lang prøving!! Jeg hadde blitt gal. krysser fingra fra at dere lykkes nesre gang :*

Jeg har blitt syk(igjen), men fått tatt 8 forskjellige plukk&miks på to dager, så det er en bonus jeg skal klare selv om snopen røyk. Finnes pastiller med selvdisiplin? :p

Oi, jeg er imponert over at du holder ut så lang prøving!! Jeg hadde blitt gal. krysser fingra fra at dere lykkes nesre gang :*
Mange ganger jeg har blitt så frustrert at jeg har lyst å gi opp. Men gir ikke opp håpet om at vi en dag skal få vårt etterlengtede nurk ❤️

Lag KROKUS

Søndag

Trening/Mosjon: -
Snop: -
Plukk og miks: 100 (1,2,3,4,5,7,10,11)

Dagens total: 100

Mandag

Trening/Mosjon: 75
Snop: 25
Plukk og miks: 100 (2,3,7,9,10)

Dagens total: 200

Tirsdag

Trening/Mosjon: 100
Plukk og miks: 100 (1,2,9,10)

Dagens total: 200

Onsdag

Trening/Mosjon:
Snop:
Plukk og miks:

Dagens total:

Torsdag

Trening/Mosjon:
Snop:
Plukk og miks:

Dagens total:

Bonus:

Trening/Mosjon:
Plukk og miks:

Ekstra bonus: foreløpig 75

Totalt: 575
Vil bare minne på denne i tilfelle du ikke har sett det:

"Plukk og miks:
25 poeng pr oppgave, maks 100 poeng per dag. Husk å skrive hvilke oppgaver du har gjort. Hvis du gjør 5/6/7 forskjellige oppgaver på en dag så må du prioritere 4 av de og bare skrive de 4."

Da kom endelig TR. Ikke mange grammene opp så satser på at de forsvinner til fredag :)

Vil bare minne på denne i tilfelle du ikke har sett det:

"Plukk og miks:
25 poeng pr oppgave, maks 100 poeng per dag. Husk å skrive hvilke oppgaver du har gjort. Hvis du gjør 5/6/7 forskjellige oppgaver på en dag så må du prioritere 4 av de og bare skrive de 4."

Å, trudde man kunne gjøre så mange man vil, men få maks 100 poeng per dag.

Å, trudde man kunne gjøre så mange man vil, men få maks 100 poeng per dag.
Har ikke skrevet så konkret tidligere men har aldri vært noe annet så lenge jeg har vært med i krigen.

Ser du har nesten full pott på ekstra bonusen allerede :)

Kjenner jeg er veldig godtesyk i da, spesielt nå på kvelden. Godt mulig fordi TR kom i dag. Gleder meg til fredag og etter registrering av vekt så skal jeg kose meg med popcorn :D

Har ikke skrevet så konkret tidligere men har aldri vært noe annet så lenge jeg har vært med i krigen.

Ser du har nesten full pott på ekstra bonusen allerede :)

Mangler bare å danse til en hel sang, men den skal jeg ta med minsten snart. Har vært flink denne uken, men spiste på mc Donalds på tirsdag og litt mørk sjokolade på søndag. Håper på nedgang i morgen

Back
Topp