Skravletråd Krokus

Godt jobba alle sammen!!! Vi vant vekt og poeng og skal da lage ny utfordring :)
 
Tenkte bare at vi kunne kline til om det blir siste og kanskje brainstorme litt på fellesen. :D
Det kan vi jo selv om det er muligheter for at det blir en til :)
 
Tenker at vi må få med flest mulig til å gi det lille ekstra. Få boosta motivasjonen litt før vi går over til alle mot alle.
Men passe på at vi vinner utfordringen og bonusen ;)
 
Noen ønsker for neste ukes utfordring? Blir jo muligens siste runde med utfordring.
Likte det vi hadde nå. Kommer ikke på noe annet egentlig. 10 000 skritt får jeg veldig sjeldent til, men da gjør jeg heller andre ting :)
Ser ikke ut til at det kommer noen ønsker. Vil du lage utfordringen denne uka? Hvis ikke så kan jeg gjøre det hvis ingen andre har lyst. Men siden jeg har laget noen allerede så kan dere andre lage :)
 
Da har jeg lagt ut utfordringen for denne uka siden det begynte å nærme seg fristen. Håper den er grei for dere :)
 
Gikk på vekta i dag og var opp en kilo :arghh: Skjønner ikke det når jeg har vært mer i aktivitet og ikke spist noe usunt. Håper noe av det (helst alt) er borte til fredag men det er vel å håpe for mye :rolleyes:
 
Gikk på vekta i dag og var opp en kilo :arghh: Skjønner ikke det når jeg har vært mer i aktivitet og ikke spist noe usunt. Håper noe av det (helst alt) er borte til fredag men det er vel å håpe for mye :rolleyes:
Eggløsning?
 
Har vært så trøtt den siste uka. Ufattelig trøtt, og de siste dagene har jeg vært veldig kvalm. Fått gjort en del på utfordringen og likevel kommet meg ut på tur så er fornøyd. Skulle prøve å gå for full bonus på utfordringen men tror jeg skal la kroppen hvile litt og ikke presse for mye.
 
Last edited:
Jepp, i går. Kan man gå opp i vekt da? Satte EL sprøyta på mandag.
Ja! Da jeg veide meg daglig i 2014 så jeg det godt. Vet ikke om det gjelder alle, men jeg gikk jevnt litt nedover med 2 oppganger i mnd rundt el og tanta
 
Ja! Da jeg veide meg daglig i 2014 så jeg det godt. Vet ikke om det gjelder alle, men jeg gikk jevnt litt nedover med 2 oppganger i mnd rundt el og tanta

Jeg har også lagt merke til det nå, etter at jeg ble med på slankekrigen og veier meg mer jevnlig. Går faktisk opp mer rundt EL enn mensen. Etter to barn har jeg faktisk mer murringer/smerter rundt EL også enn ved mensen.
 
Ja! Da jeg veide meg daglig i 2014 så jeg det godt. Vet ikke om det gjelder alle, men jeg gikk jevnt litt nedover med 2 oppganger i mnd rundt el og tanta
Har aldri tenkt over det eller sett etter det fordi jeg har bare opplevd at vekta går opp når mensen kommer. Da har jeg lært noe nytt :)
"Bare" en halv kg unna forrige ukes vekt i dag så håper det er borte til i morgen :)
 
Back
Topp