Skravletråd Krokus

Hatt en bedriten uke og neste uke blir hektisk, så håper bare jeg klarer å klamre meg fast to veiinger til. Håper det går bedre for dere andre. Lykke til i morgen!

Her har utfordringen gått helt dritt. Har spist ganske riktig da så får se i morgen:dead: Selv om jeg har 0 poeng på snop så betyr det rett og slett en cider eller en bit sjokolade og slik, så det er ikke noe fråtsing av godis liksom. Selv om det er cider med uten tilsatt sukker så er nå det godis likevel. Men godt er det :p

Spent på veiinga i morgen her gitt. Føler jeg har lagt på meg, men plages litt med magen for tiden. Oppblåst og fæl. :p

Spent på veiinga i morgen her gitt. Føler jeg har lagt på meg, men plages litt med magen for tiden. Oppblåst og fæl. :p
Spent her også. Føler meg oppblåst og forstoppet så får se hva vekta sier i morgen :D
Jeg gikk opp etter helgen men heldigvis gått ned det når jeg veide meg i dag. Har bestemt meg for å prøve å være snopefri en stund fremover.

Spent her også. Føler meg oppblåst og forstoppet så får se hva vekta sier i morgen :D
Jeg gikk opp etter helgen men heldigvis gått ned det når jeg veide meg i dag. Har bestemt meg for å prøve å være snopefri en stund fremover.

Ble 200 små gram ned, jeg droppa kveldsmat og svigers hadde heldigvis dessert jeg ikke liker (smuldrepai med eple, liker smuldrelaget men ikke varma epler :p ) så klarte å styre meg der. Men tenker på hvor mye mer det kunne vært mtp aktivitetsnivået jeg har hatt, om jeg ikke hadde spist ostekake fra lørdag til mandag. :hilarious: Heldigvis en måneds tid til neste bursdag. :p

Lurt å være snopefri ei stund, så man nullstiller litt og ikke makter å spise opp "det tapte" i helgene. :) Og det er lettere å holde seg unna i ukedagene også, når søtsuget roer seg ned.

Æsj! Nå ryker jeg nok. Opp 900g :(. I følge vekta er kun 100 av dem fettvekt. Skjønner ikke helt, men men.

Må gjøre noen forandringer fremover uansett om jeg ryker eller ei.

Æsj! Nå ryker jeg nok. Opp 900g :(. I følge vekta er kun 100 av dem fettvekt. Skjønner ikke helt, men men.

Må gjøre noen forandringer fremover uansett om jeg ryker eller ei.
Så frustrerende. Håper vi ikke mister noen i dag.

Ble 200 små gram ned, jeg droppa kveldsmat og svigers hadde heldigvis dessert jeg ikke liker (smuldrepai med eple, liker smuldrelaget men ikke varma epler :p ) så klarte å styre meg der. Men tenker på hvor mye mer det kunne vært mtp aktivitetsnivået jeg har hatt, om jeg ikke hadde spist ostekake fra lørdag til mandag. :hilarious: Heldigvis en måneds tid til neste bursdag. :p

Lurt å være snopefri ei stund, så man nullstiller litt og ikke makter å spise opp "det tapte" i helgene. :) Og det er lettere å holde seg unna i ukedagene også, når søtsuget roer seg ned.
Her ble det null. Mye aktivitet denne uka men kjedelig når det ikke vises på vekta. Men kjenner ut som jeg har en del vann i kroppen så håper på nedgang når det er borte :)
Smuldrepai som er sååå godt :D

Så frustrerende. Håper vi ikke mister noen i dag.

Vet av erfaring at jeg må jobbe hardt for de siste 3-4kg ned til trivselsvekten. Og hardt har jeg ikke jobbet. Har vært lite søvn de siste to ukene, planlegging av begravelse, begravelse og flere familiesamlinger. Da blir det mye kjappe løsninger og sukker, og lite tid og ork til aktivitet.

Vet jo hva jeg gjør feil og hva som skal til, men tar tid å snu det. Derfor håper jeg at jeg får bli med her litt til :)

Jeg er på reise og fikk ikke veid, så skrev inn samne som forrige uke siden jeg leste det et sted. Håper det ble rett! Gleder meg til å komme hjem til vanlig mat og ikke amerikansk mat, haha

Jeg er på reise og fikk ikke veid, så skrev inn samne som forrige uke siden jeg leste det et sted. Håper det ble rett! Gleder meg til å komme hjem til vanlig mat og ikke amerikansk mat, haha
Kos deg på ferie :)

Vet av erfaring at jeg må jobbe hardt for de siste 3-4kg ned til trivselsvekten. Og hardt har jeg ikke jobbet. Har vært lite søvn de siste to ukene, planlegging av begravelse, begravelse og flere familiesamlinger. Da blir det mye kjappe løsninger og sukker, og lite tid og ork til aktivitet.

Vet jo hva jeg gjør feil og hva som skal til, men tar tid å snu det. Derfor håper jeg at jeg får bli med her litt til :)
Kondolerer. En del som har skjedd de siste ukene da skjønner jeg og fokuset blir da ikke på slankingen.
Vet selv hva jeg gjør feil også men endringer er ikke så lett å gjøre.

Kondolerer. En del som har skjedd de siste ukene da skjønner jeg og fokuset blir da ikke på slankingen.
Vet selv hva jeg gjør feil også men endringer er ikke så lett å gjøre.

Tusen takk!
Vi får håpe at lengre og lysere vårdager gjør det litt lettere fremover :)

Tusen takk!
Vi får håpe at lengre og lysere vårdager gjør det litt lettere fremover :)
Håper det :) Her har det snødd litt i dag, men håper på bedre vårvær etter hvert :)

Er på ferie så blir så som så med aktivitet herfra. Planer om å trille tur hver dag egentlig, men været er ikke helt enig idag. :hungover:

Hadde nydelig vær i dag med sol og blå himmel så da måtte jeg ta meg en tur ut. Men det var bare 1,5 grader og iskald vind. Fikk meg en halv time på tur og det var godt :) Vekta er på vei ned så håper det holder seg til fredag :)

Da er vekta levert og er veldig fornøyd med vekttapet denne uka :D Det hjelper å kutte ut snop :)

Fornøyd selv med 0,8 ned, men ikke fornøyd med totalen i denne krigen.

Blir kake og festligheter denne helgen, så får jeg gjøre noen grep fra mandagen av.

Fornøyd selv med 0,8 ned, men ikke fornøyd med totalen i denne krigen.

Blir kake og festligheter denne helgen, så får jeg gjøre noen grep fra mandagen av.
Veldig bra vekttap på deg denne uka :)

Back
Topp