Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som ønsker å lage utfordring denne uka? Jeg kan godt lage, men hva ønsker dere i så fall på utfordringen? Jeg liker plukk og miks som har litt for alle og enhver og ikke bare for noen få.
Her har jeg et forslag. Er det noe dere ikke ønsker å ta med eller noe dere vil tilføye?Du har jo litt erfaring, så lag gjerne.
For meg er det viktig at alle har "lik" mulighet til å sanke poeng. At man har øvelser og slikt som også kan gjøres på stuegulvet uten vekter.
Selv trenger jeg motivasjon til å spise lurt, holde meg unna snop, drikke nok vann og bevege meg hver dag.
Her har jeg et forslag. Er det noe dere ikke ønsker å ta med eller noe dere vil tilføye?
"Mosjon/Trening: 5 poeng pr 5 min (eks 30 min 30 poeng, 60 min 60 poeng)
Snop: 25 poeng for snopefri dag.
5 frukt og grønt om dagen: 5 poeng pr enhet, maks 25 om dagen. For å få bonus 5 om dagen.
2 frukt + 3 grønnsaker (statens anbefalinger). En enhet ca 100 gram oppskjært, 1 frukt, 1 grønnsak, 1 håndfull salat.
Challenge:
Velg fra listen under. 25 poeng pr aktivitet men max 100 poeng pr dag. Skriv hvilke aktiviteter dere gjør. Man får bonus for 3 eller 4 aktiviteter om dagen, ikke bonus for begge.
Tiden du bruker på Challenge telles ikke som trening.
1. 10 knipeøvelser 3 ganger om dagen.
2. 10 knebøy 3 ganger om dagen
3. 10 rumpeløft 3 ganger om dagen
4. 10 000 skritt
5. Husarbeid 30 min
6. Lag en sunn middag
7. Dans til en dansetreningsvideo (f.eks zumba, magedans etc)
8. Drikke 1,5 liter rent vann gjennom hele dagen (uten smak og kullsyre)
9. En dag uten kunstig sukker (pepsi max, cola zero etc)
10. Meditasjon i minst 5 minutter
Bonus:
Trening/mosjon:
200 min gir 50 poeng
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.
Frukt og grønt: 5 frukt og grønt om dagen gir 50 poeng i bonus
Challenge: Gjør 3 øvelser hver dag og få 25 i bonus. Gjør 4 og få 50."
Det skal jeg understreke ekstra, men det står også nederst under bonusDette er sånt som motiverer meg i alle fallKanskje understreke at man må spise 5 om dagen hver dag for å få bonus.
Enig med degSå det, men da gir det mindre rom for egen tolkning![]()
Ceccii86! Gratulerer med rå nedgang![]()
Her har jeg et forslag. Er det noe dere ikke ønsker å ta med eller noe dere vil tilføye?
Vi trenger ikke frukt og grønt utfordring, det kan være en del av plukk og miks.
"Mosjon/Trening: 5 poeng pr 5 min (eks 30 min 30 poeng, 60 min 60 poeng)
Snop: 25 poeng for snopefri dag.
5 frukt og grønt om dagen: 5 poeng pr enhet, maks 25 om dagen. For å få bonus 5 om dagen.
2 frukt + 3 grønnsaker (statens anbefalinger). En enhet ca 100 gram oppskjært, 1 frukt, 1 grønnsak, 1 håndfull salat.
Challenge:
Velg fra listen under. 25 poeng pr aktivitet men max 100 poeng pr dag. Skriv hvilke aktiviteter dere gjør. Man får bonus for 3 eller 4 aktiviteter om dagen, ikke bonus for begge.
Tiden du bruker på Challenge telles ikke som trening.
1. 10 knipeøvelser 3 ganger om dagen.
2. 10 knebøy 3 ganger om dagen
3. 10 rumpeløft 3 ganger om dagen
4. 10 000 skritt
5. Husarbeid 30 min
6. Lag en sunn middag
7. Dans til en dansetreningsvideo (f.eks zumba, magedans etc)
8. Drikke 1,5 liter rent vann gjennom hele dagen (uten smak og kullsyre)
9. En dag uten kunstig sukker (pepsi max, cola zero etc)
10. Meditasjon i minst 5 minutter
Bonus:
Trening/mosjon:
200 min gir 50 poeng
Snop: Snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus.
Frukt og grønt: 5 frukt og grønt om dagen gir 50 poeng i bonus
Challenge: Gjør 3 øvelser hver dag og få 25 i bonus. Gjør 4 og få 50."
Så flottLikte godt plukk og mixen!![]()
Velge akkurat de øvelsene man vil ja og få bonusPlukk og mix ser fin ut, liker at alle kan få utført detOgså er det slik at man fint kan gjøre samme øvelsene hver dag for å få bonusen ikke sant?
Så braSuper utfordring![]()