Gravid med mann på sjøen

Høres jo veldig rart ut? Men første gangen jeg ble henvist var det bare "min" time. Tror det er legen som ordner det. Den gynekologen jeg går til nå må begge alltid møte:) Veldig greit, så er begge med på ferden.
Ja..legen henviste oss begge liksom! Syns det var veldig rart at det ikke skal gjelde :shifty: Og man må vel snakke med legen direkte for å få en henvisning.....
 
3 DPO
Disse dager føler jeg meg unormalt normal! Vanligvis pleier jeg å ha VELDIG ømme bryster på denne tiden, men det er de ikke nå. Fra 1DPO begynte jeg med veldig lette blødninger, det var i går også, men i dag kunne det vært mensen! Det dekket hele papiret da jeg tørket meg og det var veldig blodete blod (hvis man kan kalle det det, haha) De første dagene trodde jeg bare det kom litt blod etter sex, pga rifter e.l. Men da det kom mer i dag så søkte opp jeg festeblødning for å lese helt ordentlig på det, men dette er vel alt for tidlig for det?? Det står at man kan få det 6-12 dager etter befrukting....vi hadde sex for 6 dager siden, men jeg syns ikke det gir helt mening.

Hvis dette er festeblødning, så skal det vel strengt tatt slå ut på en Gtest i løpet av de neste dagene, og det var vel også veldig tidlig :wideyed: Jeg ble mildt sagt forvirret av dette :rolleyes:

Jeg ringte legekontoret, og for at de skal gi meg en henvisning så må jeg inn til legen for en samtale...legetime 3.januar! Veldig spent

Ha en fin dag, dere :Heartpink
 
Jeg har blødd enda litt mer......jeg er så usikker, fordi jeg føler meg ikke gravid og jeg har egentlig ingen symptomer på noe som helst! Men det blødde liksom sånn at jeg satt inn en tampong i tilfelle det skulle komme enda mer mens jeg er på jobb et par timer! Men jeg overreagerer sikkert! Vet ikke hva jeg skal føle :grumpy: Skal jeg være glad for at det kanskje er festeblødning eller skal jeg være lei meg for at det er noe annet galt?

Jeg må ihvertfall kjøpe noen graviditetstester som kan taes FØR mens kommer :rolleyes:
 
CD20 4DPO

Etter tre dager med lette blødninger har det stoppet. Ikke noe på papiret i dag! Har ikke noe særlige symptomer. Var veldig oppblåst i går, men det kan ha vært fordi jeg spiste kanelsnurrer.

Kjøper en 8pk(?) RFSU tester i dag, så er jeg klar for romjula. Jeg MÅ ta en test på julaften, bare for å ha gjort det! Ellers skal jeg prøve å holde meg til IKM, men det er lettere sagt enn gjort :angelic: I tilleg er jeg ikke helt sikker på når IKM er..Glow har justert den i forhold til eggløsning, men tidligere så har det vært ganske presist fra hva Flo har sagt.
 
CD23 7DPO
Meg og samboeren hadde planlagt at vi måtte ta en test i dag, siden det er selveste juledagen. Og når A1 testen sier at man kan teste syv dager etter befruktning så kunne jeg ikke dy meg :angelic: Den ble negativ, noe som var forventet og ikke forventet! Jeg vet det er tidlig, men jeg må si jeg mistet litt håpet..

Har vært kvalm litt fra og til hver dag. Håper ikke jeg brygger på noe

Men vi kommer nok til å teste en gang til før IKM! Men er litt usikker på akkurat når IKM er, så det kan bli en litt rar nyttårsaften... jaja, uansett utfall, så har jeg legetime 3.januar og samboeren har fått bekreftet at han ikke skal på jobb før 18.januar, så da er han hjemme neste EL ❤️

Ønsker dere alle en RIKITIG GOD JUL
 
CD23 7DPO
Meg og samboeren hadde planlagt at vi måtte ta en test i dag, siden det er selveste juledagen. Og når A1 testen sier at man kan teste syv dager etter befruktning så kunne jeg ikke dy meg :angelic: Den ble negativ, noe som var forventet og ikke forventet! Jeg vet det er tidlig, men jeg må si jeg mistet litt håpet..

Har vært kvalm litt fra og til hver dag. Håper ikke jeg brygger på noe

Men vi kommer nok til å teste en gang til før IKM! Men er litt usikker på akkurat når IKM er, så det kan bli en litt rar nyttårsaften... jaja, uansett utfall, så har jeg legetime 3.januar og samboeren har fått bekreftet at han ikke skal på jobb før 18.januar, så da er han hjemme neste EL ❤️

Ønsker dere alle en RIKITIG GOD JUL

Håper du får positiv test om noen dager, er utroooolig få som får positiv test 7dpo, 8dpo er til og med tidlig for positiv test, så det er fortsatt håp. Lykke til og god jul :)
 
Håper du får positiv test om noen dager, er utroooolig få som får positiv test 7dpo, 8dpo er til og med tidlig for positiv test, så det er fortsatt håp. Lykke til og god jul :)
Tusen takk! Ja, jeg vet at det er alt for tidlig, men jeg hadde det så på følelsen at det skulle slå ut! Kanskje om noen dager :happy: God jul!!
 
Tusen takk! Ja, jeg vet at det er alt for tidlig, men jeg hadde det så på følelsen at det skulle slå ut! Kanskje om noen dager :happy: God jul!!

Ja, det får vi tro. Jeg har aldri sett noen få en tydelig positiv test 7dpo da jeg var i prøvergamet, og tyda myyyye tester så synes det er rart A1 reklamerer med det. Før sto det vel 5 dager før forventet mens. Blir spennende til neste test :)
 
Ja, det får vi tro. Jeg har aldri sett noen få en tydelig positiv test 7dpo da jeg var i prøvergamet, og tyda myyyye tester så synes det er rart A1 reklamerer med det. Før sto det vel 5 dager før forventet mens. Blir spennende til neste test :)
Huh, ja da var det rart! Skal prøve å holde meg til nyttårsaften hvis ikke tanta kommer før det :)
 
Hei,
Jeg har en samboer som jobber i nordsjøen. Han jobber 2 uker på og er 4 uker hjemme. Jeg er kjempefornøyd med den løsningen. Han sto opp med jenta vår i hele permisjonen min såfremt han var hjemme så jeg fikk sove ut etter krevende netter. Han står også opp med henne nå i helgene etter jeg begynte på jobb. Hun er snart 2 år. Vi venter en lillebror i juni og det blir nok heftig de ukene han er på sjøen, men det er så sykt verd det når han er hjemme.

Vi har 3 besteforeldre i byen vi er mye hos når han er på sjøen så det hjelper en del men. De har henne ikke om natta og det er jeg som står opp med henne i de ukene.
 
Hei,
Jeg har en samboer som jobber i nordsjøen. Han jobber 2 uker på og er 4 uker hjemme. Jeg er kjempefornøyd med den løsningen. Han sto opp med jenta vår i hele permisjonen min såfremt han var hjemme så jeg fikk sove ut etter krevende netter. Han står også opp med henne nå i helgene etter jeg begynte på jobb. Hun er snart 2 år. Vi venter en lillebror i juni og det blir nok heftig de ukene han er på sjøen, men det er så sykt verd det når han er hjemme.

Vi har 3 besteforeldre i byen vi er mye hos når han er på sjøen så det hjelper en del men. De har henne ikke om natta og det er jeg som står opp med henne i de ukene.
Hei! Så koselig :) Det hørtes ut som en veldig fin ordning, som jeg regner med alle parter setter pris på ❤️ Heldig som har 3 besteforeldre som stiller opp også! Ønsker deg en riktig god jul!!
 
CD24 8DPO
Her ligger jeg å leser på dagbøker og funderer.. for et par timer siden klarte jeg ikke holde meg å smalt på en aldri så liten gtest, som selvfølgelig var negativ! Jeg måtte bare le...jeg trodde ikke det skulle gå så langt for min del, men det blir vel bare verre :p Må si meg enig med de som kaller prøving for hobby.

Vanligvis har jeg pleid å ha sykluser på 25-27 dager (uten ELtester) men denne mnd sier Glow at den skal være på 30 med tanke på når EL var denne mnd.. og neste mnd drar samboeren forhåpentligvis ikke før EL! Og jeg er så spent på legetimen min 3.januar.. jeg er utrolig fornøyd med legen min og hun tar meg så utrolig seriøst, uansett hva det gjelder!! Så jeg er veldig sikker på at vi finner ut av noe lurt sammen. Men uansett hva det blir til, så kommer vi ikke noe lengre før mannebeinet kommer hjem etter 14 uker på sjøen.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg forventer de neste dagene, men håper på et kjapt positivt resultat eller at TR kommer tidligere enn antatt denne mnd. Mulig jeg tar en test på morraurinen i morra, men vil egentlig bare vente (eller......haha)

God natt, alle ❤️
 
CD25 9DPO

Ja, det ble en morratest på meg, som ble som forventet! Kan ikke si jeg er fullt så optimistisk lengre, men jeg hadde en del symptomer for en uke siden.....har ikke mange av de lengre. Men jeg har et spørsmål (som sikkert er veldig åpenbart)

Tester på 25mlU/ml er mer sensitive enn 10mlU/ml?

Jeg tester ihvertfall opp en «gammel» pakke som er på 10 (husker ikke helt hvor den er kjøpt.....tostreker?) og har bare en igjen av A1 som er på 25.

Kom plutselig på at jeg tidligere har pleid å spotte litt før TR, så kanskje det lusker rundt hjørnet disse dager

Ha en fin dag ❤️
 

Vedlegg

  • BFD586BD-BE24-41BC-B8E7-813956F921AD.jpeg
    BFD586BD-BE24-41BC-B8E7-813956F921AD.jpeg
    69,1 KB · Visninger: 86
Prøvde å redigere. Synes jeg ser noe der og :wideyed:
 

Vedlegg

  • BBC80620-87F3-47D3-837D-A0A261454603.jpeg
    BBC80620-87F3-47D3-837D-A0A261454603.jpeg
    80,9 KB · Visninger: 55
Back
Topp