Gravidsymptomer

Hei! Testet seabands hele dagen- de funker jo!! Takk for tips! Tror du har reddet jula mi! ❤️
Jeg og brekker meg hele tiden, forresten. Kjøttboller er en av mine største fiender for tiden!
Så godt å høre! Jeg har flyttet inn i mine, og jeg tror de gjør kvalmen veldig overkommelig :) Så lenge jeg bare brekker meg, og ikke kaster opp skal jeg overleve helt fint. Snart ferie uansett :D
 
Denne går ikke lenger i jubeltråden :hilarious: Nå har kvalmen blitt såpass at til middag i dag ble det litt kyllingfilet med ketchup og ris.. grønnsakene brakk jeg meg av, og gjør det fortsatt om jeg tenker på de...:confused: 7+1 (men er jo litt glad siden det forhåpentligvis er et godt tegn :) )
 
Ikke et minutt med kvalme med første! Så jeg er rimelig sjokkert over tingenes tilstand! Får skylde på at kroppen er blitt 13 år eldre!
Jeg var heller ikke kvalm med første, det er bare 1.5 år siden..

Nå er jeg:
Kvalm i tide og utide
Super sensitiv på lukter
Trøtt og sliten
Metallsmak i munnen
Dårlig matlyst
Noe murringer
Blir også kvalm når jeg ser på skjerm i bil igjen, det skjedde sist graviditet også.
 
Flere som opplever "stråling" i ryggen? Ifølge mannen hadde jeg det sånn sist også:p
Synes jeg har så rare symptomer jeg:hilarious:
 
4+1 og der kom kvalmen... moegenkvalme er noe tull.. dette er jo døgnet rundt kvalme!:hungover:
Tørst hele tiden
Trøtt ble tiden
Merkelig smak i munnen
Småmurring i bekken som stråler nedover i lårene

Men ser positivt på det før ble stressa av å ha ingen symptomer :happy:
 
Mye murring i livmora, men er rolig så lenge det ikke kommer noe blod. Har også fått ømme pupper og blitt ganske trøtt. Men er det bare jeg som blir innmari løs i magen av den murringen? :bag:

Edit: 4+3
 
Mye murring i livmora, men er rolig så lenge det ikke kommer noe blod. Har også fått ømme pupper og blitt ganske trøtt. Men er det bare jeg som blir innmari løs i magen av den murringen? :bag:

Edit: 4+3
Jeg var ganske hard i magen noen dager rundt 4+0 - 4+5, og det gjorde murringene vondere. Nå (5+1) er magen heldigvis mer normal igjen. Satser på at det går seg til for deg også
 
Jeg var ganske hard i magen noen dager rundt 4+0 - 4+5, og det gjorde murringene vondere. Nå (5+1) er magen heldigvis mer normal igjen. Satser på at det går seg til for deg også

Takk, håper det. Er vant til at alt går som en klokke, og det er jo absolutt å foretrekke :D
 
Mye murringer i ryggen så føler mensen kommer hele tiden, springer på do i ett sett for å sjekke. Er ikke moro engang :O
 
Oppblåst og treeegt system. Kan ha noe med 5 kanelsnurrer til lunsj, men jeg påstår symptom
 
Andre som synes det er ubehagelig å gå med bukse? går med joggebukser hele tiden, men selv det er ubehagelig
 
I dag gikk til innkjøp av sea bands. Håper de vil funke. Er ikke så kvalm at jeg kaster opp, men er konstant kvalm og om kvelden er det verst.
 
Ubehagelig å gå med jeans ja..
Ellers er jeg grisestresss fordi det også er mitt eneste symptom siden i går ettermiddag. :/ Føler meg ikke gravid i det hele tatt i dag, og da hadde jeg faktisk heller tatt litt av kvalmen min tilbake om det gav litt mer ro i sjela...
 
Eg e så sinnsykt trøtt!
Søv glatt 8-10 t om natta, 1 t blund på formiddagen og 1 t blund på ettermiddagen
Veldig gla for å ha to uka juleferie no, spent på å se kordan d ska gå i full jobb på nyåret.....
 
Før positiv test 12 dpo var jeg uggen, vondt i lysken, gren uten grunn, trøtt og vondt i rygg og bekken. Etter test er alt blitt verre mer kvalm og bekkenet tuller seg. Det lover jo ikke godt men lite å gjøre med. Synes det er rart at jeg er kvalm så tidlig... og oftere på do
 
På snart tredje dagen er absolutt ALT av symptomer borte... Ikke kvalm, ikke ømme brystvorter, finnes ikke trøtt og har fått tilbake menssmertene som hadde vært borte en stund - nå kjennes det ut som jeg skal begynne å blø hvert øyeblikk innimellom. Kjenner det er fryktelig vanskelig å være optimistisk nå. :( Tror det må bli en ny (privat) TUL rett over jul.
 
Back
Topp