Jule- og desemberskravle :)

Stappmett etter tidlig middag og unger som er hakket mer aktiv enn kroppen min tilsier at går :p mest lyst å kravle opp i senga i fosterstilling :p

Effektiv tur for å ta julekortbilder. Vi kom 15 min før det var vår tur, men de som var satt opp før oss kom ikke så da fikk gå rett på.

Tok av jakker og byttet bort cherrox til innesko og de tok bilder av alle tre og av en og en unge. Jeg får dem på epost etterhvert. Ungene vsr fokuserte og flinke og ikke noe tull.

2 min før vår time var over (det var satt av 20 min pr familie) var vi ferdig Alle hadde.dått hver sin pepperkake og vi gikk og så på pepperkakebyen. Som ungene syntes var stas. For meg som husker den i Bergen var det jo bitte lite, men så snakker vi om en liten kommune med 9 000 innbyggere så det er jo noe annet enn Bergen. Men tog og pepperkakehus og koselig.

Nå venter vi på overnattingsgjestene våre som er ventet om en times tid og eldste skal i bursdag 16-18

Er glad mine liker ertesuppe fordi jeg klarer ikke spise annen suppe til pannekaker :p
Frøkna her elsker suppe av alle slag:p samboer ble litt snytt her en dag, for han hadde stått og lagd middag mens jeg hentet henne i bhg. Da vi kom inn døra og fikk kledd av så gikk hun rett til bordet, "suppe!" og så nesten skuffet ut av middagen hun fikk:hilarious:

Effektiv tur for å ta julekortbilder. Vi kom 15 min før det var vår tur, men de som var satt opp før oss kom ikke så da fikk gå rett på.

Tok av jakker og byttet bort cherrox til innesko og de tok bilder av alle tre og av en og en unge. Jeg får dem på epost etterhvert. Ungene vsr fokuserte og flinke og ikke noe tull.

2 min før vår time var over (det var satt av 20 min pr familie) var vi ferdig Alle hadde.dått hver sin pepperkake og vi gikk og så på pepperkakebyen. Som ungene syntes var stas. For meg som husker den i Bergen var det jo bitte lite, men så snakker vi om en liten kommune med 9 000 innbyggere så det er jo noe annet enn Bergen. Men tog og pepperkakehus og koselig.

Nå venter vi på overnattingsgjestene våre som er ventet om en times tid og eldste skal i bursdag 16-18
Kos dere med gjester

Kos dere med gjester
Blir nok kjekt for ungene

Ikke den optimale helga for oss, men når de spurte om barnevakt så kunne vi jo. Vi kan jo, det bare er mye som skjer men det går greit

Wow så effektivt

Det er jo 23 dager igjen.

Men jeg må huske å bestille gaven til min svigerinne, den skal være med min svigermor som kommer på besøk om... Oi, muligens om en uke!

23 dager går fort. fortere enn man forestiller seg også :joyful:
koslig det da å få besøk. en uke er ikke lenge til da

23 dager går fort. fortere enn man forestiller seg også :joyful:
koslig det da å få besøk. en uke er ikke lenge til da
23 dager går rasende fort, i alle fall med alt vi skal i løpet av de dagene.

Ei uke går fort..oppri nemlig skulle hun komme sånn rundt torsdag men jeg vet ikke hva det blir til, det var noe trøbbel med fridager så vi får se

Det finnes en LOL koffert til 999 kr ! Og jeg vurderer seriøst å kjøpe den til minste i hus....

Det finnes en LOL koffert til 999 kr ! Og jeg vurderer seriøst å kjøpe den til minste i hus....
Koffert som... En helt vanlig koffert bare lol bilder på? Eller med lol baller i?

Denne? Screenshot_20181201-163255.jpg

Back
Topp