Jule- og desemberskravle :)

Tidlig middag i dag. Ungene ble så sultne :p skjønner det godt. Pannekaker og ertesuppe er digg :D

Ikke sant. Blir kanskje en med årene. En felles, eller noe annet. Men tror ikke helt jeg er personen til å kjøre full pakkekalender for jeg er ikke kreativ nok. Ender med sokker eller viskelær i 20 av gavene
Les tips når den tid kommer, mange som tipser om duplo/Lego-pakke og dele opp. Puslespill der man gir noen få biter hver dag osv :) evnt ting man uansett hadde kjøpt (sokker, truser osv med kanskje en liten godteting/smoothie e.l i tillegg) :)
Men hvis du velger å gjøre det på en annen måte, så vet jo ikke ungene om noe annet, da blir det normalen for dem:D verre hvis man starter noen år med full pakkekalender og så når de er vant til det plutselig kutter det ut :)

Tidlig middag i dag. Ungene ble så sultne :p skjønner det godt. Pannekaker og ertesuppe er digg :D
Tenkte vi også skulle ha det idag, bortsett fra at vi bytter ut ertesuppe med tomatsuppe (jeg er ikke så glad i ertesuppe) :happy: men ungene sover enda, pleier å spise mellom kl 15-16:)

Endelig fått flyttet hylle fra gangen inn på garderoberommet, minuset er at alt måtte ut av hyllene og jeg har mye klesbretting foran meg

Nei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.
Har desverre ikke økonomi til det heller for tiden, men folk her rundt mener at det nesten er stygt gjort mot barna at de ikke har

Nei men i alle dager! Så stygt! Andre folk har ingenting med det å gjøre!

Magen buler ut, og rygge, skuldrene og nakken verker! Sitter på bussen nå, og gleder meg til å hoppe inn i ei joggebukse :)

Det måtte vi også kjøpe, for første gang på noen år :hilarious:

Der trenger ikke jeg gjøre på noen år.

Og om noen neste år kan minne meg på at jeg ikke trenger bånd heller på minst like mange år... Eller tape. Bare merkelapper. BARE merkelapper de neste årene !

Les tips når den tid kommer, mange som tipser om duplo/Lego-pakke og dele opp. Puslespill der man gir noen få biter hver dag osv :) evnt ting man uansett hadde kjøpt (sokker, truser osv med kanskje en liten godteting/smoothie e.l i tillegg) :)
Men hvis du velger å gjøre det på en annen måte, så vet jo ikke ungene om noe annet, da blir det normalen for dem:D verre hvis man starter noen år med full pakkekalender og så når de er vant til det plutselig kutter det ut :)
Ikke sant :)
Gode tips ;)

Tenkte vi også skulle ha det idag, bortsett fra at vi bytter ut ertesuppe med tomatsuppe (jeg er ikke så glad i ertesuppe) :happy: men ungene sover enda, pleier å spise mellom kl 15-16:)
Er glad mine liker ertesuppe fordi jeg klarer ikke spise annen suppe til pannekaker :p

Legevakta er nok ikke nødvendig nei:) om du ikke har smerter eller ubehag..
Ingen smerter og 99 % sikker på at den er der

Men finner jeg dem ikke over helga heller får jeg ringe. Egentlig ikke tid før vinterferien da..

Back
Topp