Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Les tips når den tid kommer, mange som tipser om duplo/Lego-pakke og dele opp. Puslespill der man gir noen få biter hver dag osvIkke sant. Blir kanskje en med årene. En felles, eller noe annet. Men tror ikke helt jeg er personen til å kjøre full pakkekalender for jeg er ikke kreativ nok. Ender med sokker eller viskelær i 20 av gavene
Tenkte vi også skulle ha det idag, bortsett fra at vi bytter ut ertesuppe med tomatsuppe (jeg er ikke så glad i ertesuppe)Tidlig middag i dag. Ungene ble så sultneskjønner det godt. Pannekaker og ertesuppe er digg
![]()
men ungene sover enda, pleier å spise mellom kl 15-16Var tidlig detUmh.. vi hadde nettopp julebukk på døra.. er det normalt? Jeg er vokst opp med at det kun er i romjula...
SP kjiptSå ryggen er vond hele tidenmen kjenner jeg gjorde for mye igår og ikke fått henta meg inn enda.
He he du hadde det jaEn sånn kalender hadde jeg elska![]()
Det var noe tidligUmh.. vi hadde nettopp julebukk på døra.. er det normalt? Jeg er vokst opp med at det kun er i romjula...
vi gikk i romjula da jeg vokste opp
Det var noe tidligvi gikk i romjula da jeg vokste opp
![]()
Hurra, så deilig!![]()
Kan ikke dere flotte damer sende meg litt arbeidslyst? Skulle vaska, pynta, laget pepperkakehus, middag, pepperkaker og julemenn i dag.. Har kommet meg oppi sofaen og spist en skumnisse (mens ungen dupper).
Nei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.
Har desverre ikke økonomi til det heller for tiden, men folk her rundt mener at det nesten er stygt gjort mot barna at de ikke har
Det måtte vi også kjøpe, for første gang på noen år![]()
Ikke santLes tips når den tid kommer, mange som tipser om duplo/Lego-pakke og dele opp. Puslespill der man gir noen få biter hver dag osvevnt ting man uansett hadde kjøpt (sokker, truser osv med kanskje en liten godteting/smoothie e.l i tillegg)
Men hvis du velger å gjøre det på en annen måte, så vet jo ikke ungene om noe annet, da blir det normalen for demverre hvis man starter noen år med full pakkekalender og så når de er vant til det plutselig kutter det ut
![]()
Er glad mine liker ertesuppe fordi jeg klarer ikke spise annen suppe til pannekakerTenkte vi også skulle ha det idag, bortsett fra at vi bytter ut ertesuppe med tomatsuppe (jeg er ikke så glad i ertesuppe)men ungene sover enda, pleier å spise mellom kl 15-16
![]()
Ingen smerter og 99 % sikker på at den er derLegevakta er nok ikke nødvendig neiom du ikke har smerter eller ubehag..