TakkSP kjipt
Koselig å se deg her igjen forresten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSP kjipt
Koselig å se deg her igjen forresten![]()
Jepp, mener og detNei men i alle dager! Så stygt! Andre folk har ingenting med det å gjøre!
Frøkna her elsker suppe av alle slagEr glad mine liker ertesuppe fordi jeg klarer ikke spise annen suppe til pannekaker![]()

Kos dere med gjesterEffektiv tur for å ta julekortbilder. Vi kom 15 min før det var vår tur, men de som var satt opp før oss kom ikke så da fikk gå rett på.
Tok av jakker og byttet bort cherrox til innesko og de tok bilder av alle tre og av en og en unge. Jeg får dem på epost etterhvert. Ungene vsr fokuserte og flinke og ikke noe tull.
2 min før vår time var over (det var satt av 20 min pr familie) var vi ferdig Alle hadde.dått hver sin pepperkake og vi gikk og så på pepperkakebyen. Som ungene syntes var stas. For meg som husker den i Bergen var det jo bitte lite, men så snakker vi om en liten kommune med 9 000 innbyggere så det er jo noe annet enn Bergen. Men tog og pepperkakehus og koselig.
Nå venter vi på overnattingsgjestene våre som er ventet om en times tid og eldste skal i bursdag 16-18
Blir nok kjekt for ungeneKos dere med gjester
Koselig detTakktenkte jeg skulle prøve meg litt tilbake og se om energien strakk til
Ser den jaBlir nok kjekt for ungene
Ikke den optimale helga for oss, men når de spurte om barnevakt så kunne vi jo. Vi kan jo, det bare er mye som skjer men det går greit
Wow så effektivtEffektiv tur for å ta julekortbilder. Vi kom 15 min før det var vår tur, men de som var satt opp før oss kom ikke så da fikk gå rett på.
Tok av jakker og byttet bort cherrox til innesko og de tok bilder av alle tre og av en og en unge. Jeg får dem på epost etterhvert. Ungene vsr fokuserte og flinke og ikke noe tull.
2 min før vår time var over (det var satt av 20 min pr familie) var vi ferdig Alle hadde.dått hver sin pepperkake og vi gikk og så på pepperkakebyen. Som ungene syntes var stas. For meg som husker den i Bergen var det jo bitte lite, men så snakker vi om en liten kommune med 9 000 innbyggere så det er jo noe annet enn Bergen. Men tog og pepperkakehus og koselig.
Nå venter vi på overnattingsgjestene våre som er ventet om en times tid og eldste skal i bursdag 16-18
Hev deg over det.Jepp, mener og detmen har vanskelige familien som har en mening på alt..
Jepp. Litt imponert. Håper bildene ble bra.Wow så effektivt
Du er den første som sier det, alle bare kjefter på meg å ber meg være stilleDa er det jo ekstra kjipt når det ikke pleier å være sånn![]()

Ja det hadde jo vært font om de ble detJepp. Litt imponert. Håper bildene ble bra.
Det er jo 23 dager igjen.
Men jeg må huske å bestille gaven til min svigerinne, den skal være med min svigermor som kommer på besøk om... Oi, muligens om en uke!

23 dager går rasende fort, i alle fall med alt vi skal i løpet av de dagene.23 dager går fort. fortere enn man forestiller seg også
koslig det da å få besøk. en uke er ikke lenge til da
Koffert som... En helt vanlig koffert bare lol bilder på? Eller med lol baller i?Det finnes en LOL koffert til 999 kr ! Og jeg vurderer seriøst å kjøpe den til minste i hus....