November 2018

Ca 50% av de som faktisk er gravide får negativt resultat på 9dpo. Så bare å holde ut litt til :)
Var mest for å døyve egen testetrang, ingen forhåpninger om ekstra strek egentlig. Men har egentlig ikke hatt noen store forhåpninger helt siden innsett, mista de litt når sykehuset sa at egget ikke var helt 100%. Har nesten ingen symptomer fra Lutinus, bare at jeg er trøtt. Har tendenser til murringer de siste dagene bare. Kan jo alltid være at jeg blir positivt overrasket i helgen, men får se på det.

Var mest for å døyve egen testetrang, ingen forhåpninger om ekstra strek egentlig. Men har egentlig ikke hatt noen store forhåpninger helt siden innsett, mista de litt når sykehuset sa at egget ikke var helt 100%. Har nesten ingen symptomer fra Lutinus, bare at jeg er trøtt. Har tendenser til murringer de siste dagene bare. Kan jo alltid være at jeg blir positivt overrasket i helgen, men får se på det.
Mange som er blitt gravide selv om egget ikke er 100%. Ser det er mange som kjenner sånn etter symptomer. Jeg for min del gjør det motsatte. Merker mye når jeg har pms men den gangen jeg var gravid merket jeg absolutt ingenting og trodde ikke jeg var gravid. Så har mer troa på jeg er gravid jo mindre jeg merker.

Sneik meg til en test i går kveld, 9 dpo. One Step, og selvsagt helt blank.

Kjenner at jeg ikke har spesielt tro på at det testen skal bli positiv til helga.

Ikke mist håpet, det er tidlig ennå. Jeg hadde dårlig magefølelse og gråt masse 9 dpo, dagen etter fikk jeg positiv. Håper magefølelsen din er like lite fornuftig :Heartred

Ja hver dag føles ut som en uke. Veldig spent på hvordan jeg blir denne gang....ble hormonell sist, startet 9dpo, smule mer koko en normalt..hehe

Ja ikke sant! Hehe, ikke lett å være hormonell med alle følelser på spreng. Jeg er nok desverre litt for koko normalt også:dead:

Ser det er mange som har test-dag 26. og 27.11:) ..hvor lenge vil (eventuelt klarer) dere vente med testingen?

Jeg falt for fristelsen imorges, mot bedre viten. Testen virket ikke en gango_O det var vel til pass for meg.. Tålmodighet er definitivt ikke noe jeg er velsignet med.

Noen som vet om det er en desember tråd? Jeg havner liksom midt i mellom synes jeg:dead:
Uttak og innsett i november men ikke testdag før ut i desember:hungover::hilarious:

Last edited by a moderator:
Ser det er mange som har test-dag 26. og 27.11:) ..hvor lenge vil (eventuelt klarer) dere vente med testingen?

Jeg falt for fristelsen imorges, mot bedre viten. Testen virket ikke en gango_O det var vel til pass for meg.. Tålmodighet er definitivt ikke noe jeg er velsignet med.
Jeg har testdag tirsdag 27. på sykehuset, men jeg skal teste søndagen sammen med mannen. Tok en i går kveld, men skal ikke teste mer før søndag nå. :)

Back
Topp