Palma12
Betatt av forumet
Hei Krysser virkelig fingrene for at det går bra denne gangen!!
Tusen takk Jeg krysser fingrene jeg også og håper at dette er siste runde med medisiner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Krysser virkelig fingrene for at det går bra denne gangen!!
Jeg skulle hatt i går, så er bare en dag på overtid foreløpig. Men ingen tegn på at den er på vei. Krysser fingrene for at den kommer senest på lørdag, så jeg kan starte opp som planlagt. Googlet litt rundt og ser ut som det ikke er helt uvanlig at Synarela fører til forsinket mens.
Så bra at du iallfall er i rute
Jeg var 4 dager over tiden, og den kommer som regel på dagen til vanlig. Det var helt vanlig i følge sykehuset. Det viktigste var at den kom før sprøytestart.
Nå er snart tredje uke på spray gjennomført og det har gått over all forventning. Det er først nå siste dagene at jeg har merket litt bivirkninger. Litt hetetokter på natta og antydning til hodepine, men helt overkommelig. Jeg begynner på Gonal-F på tirsdag. Gru-gleder meg til UL, og håper det blir uttak og innsett denne gangen.
Ukene har flydd av gårde, men samtidig så føler jeg at jeg har gått på vent i en evighet. Det er snart et år siden vi startet denne prosessen og det året har gått skremmende fort :O
Jeg føler egentlig at jeg har hatt en kontinuerlig nedtellingsprosess mot medisinoppstart, uttak, innsett osv, og ny nedtelling når forsøket ikke gikk som planlagt. Jeg var så optimistisk ved første forsøk.. naivt optimistisk. Til tross for at jeg hadde lest om alle som måtte gjennom mange forsøk før de fikk positivt resultat så tenkte jeg at dette ikke angikk meg. Dette kom nok til å gå på første forsøk. Jeg er litt klokere og opplyst i dag, og har en enorm respekt for de av dere som har måtte stå i denne prosessen i flere år.
Ble langt dette, men måtte få det ut. Det er sikkert hormonene som gjør seg gjeldende
Nå er snart tredje uke på spray gjennomført og det har gått over all forventning. Det er først nå siste dagene at jeg har merket litt bivirkninger. Litt hetetokter på natta og antydning til hodepine, men helt overkommelig. Jeg begynner på Gonal-F på tirsdag. Gru-gleder meg til UL, og håper det blir uttak og innsett denne gangen.
Ukene har flydd av gårde, men samtidig så føler jeg at jeg har gått på vent i en evighet. Det er snart et år siden vi startet denne prosessen og det året har gått skremmende fort :O
Jeg føler egentlig at jeg har hatt en kontinuerlig nedtellingsprosess mot medisinoppstart, uttak, innsett osv, og ny nedtelling når forsøket ikke gikk som planlagt. Jeg var så optimistisk ved første forsøk.. naivt optimistisk. Til tross for at jeg hadde lest om alle som måtte gjennom mange forsøk før de fikk positivt resultat så tenkte jeg at dette ikke angikk meg. Dette kom nok til å gå på første forsøk. Jeg er litt klokere og opplyst i dag, og har en enorm respekt for de av dere som har måtte stå i denne prosessen i flere år.
Ble langt dette, men måtte få det ut. Det er sikkert hormonene som gjør seg gjeldende
Fikk mensen i dag, 4 dager forsinket så da er jeg forhåpentligvis klar for oppstart med Gonal F til uken. Isåfall blir det uttak i uke 49. Hvordan gjør dere det med alkohol? Jeg har levd som normalt til nå og drukket litt vin når det har vært naturlig. Men tenkte å holde meg unna nå som jeg starter ny syklus og skal begynne å produsere egg.
Så bra! Jeg fikk beskjed om å slutte å drikke alkohol når jeg begynner på hormoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor.. Litt kjipt, i og med at jeg hadde ønsket å kose meg med vin litt til Har også fått beskjed om å drikke maks 2 kopper kaffe daglig, så jeg er på nedtrapping! Drikker normalt 3-5 kopper...
Så bra Begynner å bli en hel gjeng her nå som starter på Gonal-F i løpet av denne uken.Fikk mensen i dag, 4 dager forsinket så da er jeg forhåpentligvis klar for oppstart med Gonal F til uken. Isåfall blir det uttak i uke 49. Hvordan gjør dere det med alkohol? Jeg har levd som normalt til nå og drukket litt vin når det har vært naturlig. Men tenkte å holde meg unna nå som jeg starter ny syklus og skal begynne å produsere egg.
Uff, ja da var det vel bare å begynne med decaf på jobb... Hvis kollegaene får med seg at jeg plutselig slutter å drikke kaffe tar det vel maks et par dager før jeg får spørsmålet om jeg er gravid Men kjenner at kaffe blir den største utfordringen her, får så vondt i hodet når jeg ikke får i meg noe kaffe. Er vel i seg selv et tegn på at jeg bør kutte litt ned, menSå bra! Jeg fikk beskjed om å slutte å drikke alkohol når jeg begynner på hormoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor.. Litt kjipt, i og med at jeg hadde ønsket å kose meg med vin litt til Har også fått beskjed om å drikke maks 2 kopper kaffe daglig, så jeg er på nedtrapping! Drikker normalt 3-5 kopper...
Den følelsen at en ønsker tanta VELKOMMEN, men den dukker ikke opp da en er 4 dager på overtid med synarela. Du er oppblåst, super kvalm, enorme hetetokter og enormt trøtt dagen lang. Virkelig hater kroppen og håper den kommer for som fy så en slipper å gå på overtid med sprayingen
6.IVF, Haugesund, lang protokoll. Uttak uke 50
Har både hatt lang og kort tidligere. Men nå som jeg alt har sprayet i 11 dager så er det ikke noe de kan gjøre i denne runden. Og håper selvsagt vi slipper en runde til Håper så inderlig at nå skal det sitteSå kjedelig at du får så mye bivirkninger av synarela. Kan du ikke få kort protokoll? Har inntrykk at Riksen hovedaklig kjører lang av administrative grunner så da burde det være mulig å variere for de som er veldig plaget av sprayen.
Masse lykke til til deg ogsåStarter stimuleringen på onsdag[emoji5]
Blir spennende å se hvor mange egg får jeg denne gangen.
Ønsker alle lykke til[emoji8]
Kjedelig å få så mange ubehagelige bivirkninger! Håper dette blir siste gang du trenger å bruke sprayen!Har både hatt lang og kort tidligere. Men nå som jeg alt har sprayet i 11 dager så er det ikke noe de kan gjøre i denne runden. Og håper selvsagt vi slipper en runde til Håper så inderlig at nå skal det sitte
Har tidligere hatt disse vanlige bivirkninger, men ikke kvalmen. Den er nok verst Godt dette er bare for en periode
Nå venter jeg hver dag på tr slik at jeg slipper å bekymre meg for overtid med spray
Hvordan går det med deg?