Gratulerer som ruger!Da kan jeg flyttes til ruger[emoji173]️ Fikk inn en fin blasto i dag men ingen på frys desverre så alle fingre krysses for at det var gullegget som ble satt inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som ruger!Da kan jeg flyttes til ruger[emoji173]️ Fikk inn en fin blasto i dag men ingen på frys desverre så alle fingre krysses for at det var gullegget som ble satt inn
Tusen takk!
Jeg er av typen som liker å «lure» meg selv med å leve lengst mulig i håpet.
Åh, ja, tenk! Jeg vet ikke helt hvordan jeg regner termin på fryseforsøk, men regner med jentene på UNN forteller meg det..
Eller vet du/noen andre?
Jeg tar alltid å går på terminkalkulatoren her.Tusen takk!
Jeg er av typen som liker å «lure» meg selv med å leve lengst mulig i håpet.
Åh, ja, tenk! Jeg vet ikke helt hvordan jeg regner termin på fryseforsøk, men regner med jentene på UNN forteller meg det..
Eller vet du/noen andre?
Uttak gikk veldig fint og det ble 7 egg utSpent på tlf om befruktning i morgen
![]()
TakkGratulerer med fangsten!lykke til med befruktningen
hvilke medisiner og hvor mye brukte du?
![]()
TakkJeg har brukt litt av hvert gitt! 450 ie bemfola, klexane, orgalutran og prednisolon. I tillegg har jeg brukt testosteronkrem i syklusen før. Jeg skal også ha hcg støtte etter innsett!
Gratulerer så mye som rugerDa kan jeg flyttes til ruger[emoji173]️ Fikk inn en fin blasto i dag men ingen på frys desverre så alle fingre krysses for at det var gullegget som ble satt inn
Blir spennende nå 
I lykkerus!!! Endelig ruger igjenwoohooo
TakkGratulerer som ruger![]()
![]()
Herlig! God ruging, nå skal den sitte!I lykkerus!!! Endelig ruger igjenwoohooo
Masse tusen takk. Nærmere seg med storm skritt for deg og nåHerlig! God ruging, nå skal den sitte!
TakkGikk rett å kjøpte meg sjokolade. Bare å "leke" gravid med en gang...hehehe
Sneik meg til en test i går kveld, 9 dpo. One Step, og selvsagt helt blank.
Kjenner at jeg ikke har spesielt tro på at det testen skal bli positiv til helga.
Ca 50% av de som faktisk er gravide får negativt resultat på 9dpo. Så bare å holde ut litt tilSneik meg til en test i går kveld, 9 dpo. One Step, og selvsagt helt blank.
Kjenner at jeg ikke har spesielt tro på at det testen skal bli positiv til helga.
Ja håper det!!! Men blir laaaange dager å vente på svar. Rugedag 0....heheheHehe ja like greit! Lev som gravid sier de, så bare å slenge seg på lekenmåtte leken gå over til alvor veldig snart!
![]()
Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter
Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer
Venter på oppstart:
WCE - B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus
Stimulerer:
Bellabanan 2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49
Ruger:
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus - Testdato 26/11
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Innsett 12/11
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, 2 egg satt inn 13/11
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet. 2 egg inn 14/11. TD - 26/11
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. 1 egg inn 14/11. TD - 26/11
Tusssi - B1 - ICSI # 1 - St.Olavs - 1 egg inn - TD 27/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november
Avbrutt / totalfrys:
Gravid:
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11
Litapi - IVF #4 - UNN - FER - Lutinus. Innsett 2/11-18 av 2 embryo.Testdato 20/11-18
Ikke gravid:
Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Krysser-fingrene - IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Lil-17- IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Ikke oppdatert:
Håper at november blir en gullmåned med mange terminspirer!!![]()