November 2018

Tusen takk!

Jeg er av typen som liker å «lure» meg selv med å leve lengst mulig i håpet.

Åh, ja, tenk! Jeg vet ikke helt hvordan jeg regner termin på fryseforsøk, men regner med jentene på UNN forteller meg det..

Eller vet du/noen andre?

Skjønner jeg godt! Hadde det også sånn de første fire innsettende... Var det to-dagers du satte inn? I så fall er du en dag etter meg. 19 dpo (4+5) i dag med termin 27. Juli mener jeg:D

Tusen takk!

Jeg er av typen som liker å «lure» meg selv med å leve lengst mulig i håpet.

Åh, ja, tenk! Jeg vet ikke helt hvordan jeg regner termin på fryseforsøk, men regner med jentene på UNN forteller meg det..

Eller vet du/noen andre?
Jeg tar alltid å går på terminkalkulatoren her.
https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Skriver på dato for unnfangelse. Da tar jeg dagen for innsett minus antall dager egget er og fører den dagen inn :)

Uttak gikk veldig fint og det ble 7 egg ut❤️ Spent på tlf om befruktning i morgen:-)

Gratulerer med fangsten! :) lykke til med befruktningen:) hvilke medisiner og hvor mye brukte du? :)
Takk❤️ Jeg har brukt litt av hvert gitt! 450 ie bemfola, klexane, orgalutran og prednisolon. I tillegg har jeg brukt testosteronkrem i syklusen før. Jeg skal også ha hcg støtte etter innsett!

Takk❤️ Jeg har brukt litt av hvert gitt! 450 ie bemfola, klexane, orgalutran og prednisolon. I tillegg har jeg brukt testosteronkrem i syklusen før. Jeg skal også ha hcg støtte etter innsett!

Oida det var en del ja:) håper det har gjort, og gjør susen og at gullegget kommer på plass! :)

Hvilke gravidtester anbefaler dere?

Sneik meg til en test i går kveld, 9 dpo. One Step, og selvsagt helt blank.

Kjenner at jeg ikke har spesielt tro på at det testen skal bli positiv til helga.

Kjenner at jeg ikke har spesielt tro på at det testen skal bli positiv til helga.

Det er veldig tidlig enda heldigvis! Satser på at du får positiv test om noen dager jeg:D

Ca 50% av de som faktisk er gravide får negativt resultat på 9dpo. Så bare å holde ut litt til :)

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49

:Heartred Ruger:
Nord84
-B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus - Testdato 26/11
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Innsett 12/11
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, 2 egg satt inn 13/11
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet. 2 egg inn 14/11. TD - 26/11
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. 1 egg inn 14/11. TD - 26/11
Tusssi - B1 - ICSI # 1 - St.Olavs - 1 egg inn - TD 27/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november

:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:
Persefone -
1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11
Litapi - IVF #4 - UNN - FER - Lutinus. Innsett 2/11-18 av 2 embryo.Testdato 20/11-18

:Heartred Ikke gravid:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Krysser-fingrene - IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Lil-17- IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmåned med mange terminspirer!! :Heartbigred

Ser jeg er flyttet til ruger men jeg bør kanskje oppdatere litt av infoen min :)

Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 og 14 november - Innsett blasto 20.11.18 - Testdato 30.11.18

Back
Topp