Hvilken barnevogn har/skal du ha?

Vi bor i nord. Kommer ikke unna snø her, for å si det pent :p og vil heller ha noe som er lett å bruke i snøen, så man får kjøpt sånne klipp-på-ski flere steder her
Og truger til mor da? :p

Emmaljunga er god på snøføre da. Hadde ikke noe problem i oslo ihvertfall og det blir fort mye snø til tider her også.
 
Og truger til mor da? :p

Emmaljunga er god på snøføre da. Hadde ikke noe problem i oslo ihvertfall og det blir fort mye snø til tider her også.
Jeg har vintersko jeg.
For å si det sånn, Oslovinter er en spøk i forhold, vi bor i Finnmark :p og jeg liker å gå tur.
 
Har Emmaljunga mondial de luxe etter mine to første (kjøpt i 2014). Nydelig vogn og knallgod å trille, nesten flaut å si at jeg ønsker meg ny..:shy: men dette er siste barnet, og ny vogn er så dyyyrt:( men men, har noen måneder å tenke meg om på:happy::happy:
 
Vi har stokke trailz etter storebror, pluss en tfk joggster twist(?) med ubrukt babybag [emoji4] meeeeen, jeg sikler veldig på bugaboo donkey [emoji23]
 
Har også tittet litt på Emmaljunga nxt, og tror at den har mye av det som vi ser etter i en vogn. Dere som har den, hvordan er dempingen på den? Like god som på de klassiske vognene? Og hvilket understell/hjul har dere valgt?
 
Har også tittet litt på Emmaljunga nxt, og tror at den har mye av det som vi ser etter i en vogn. Dere som har den, hvordan er dempingen på den? Like god som på de klassiske vognene? Og hvilket understell/hjul har dere valgt?
Dempingen er ikke helt like god nei. Vi har 90, eco understell, eneste forskjell er fargen. Vi har punkteringsfrie hjul, de uten luft, tror vi skal være godt fornøyde med dem.
 
Har babyjogger city elite til storebror. Brukte ikke vogn til han før han var 14 mnd og sov i bhg, så gidder ikke bruke noe penger på vogn denne runden før vi vet hva slags type neste er :p Håper på nytt bærebarn, ihvertfall som trives like godt inntil som storebror, jeg trives altfor godt i skog og fjell :Heartred
 
Bruker nok den vi har etter kommende storebror, Emmaljunga edge duo med svingbare forhjul og superviking-sittedel når den tid kommer (ble aldri venn med sportsdelen til edge duo..).

Var veldig fornøyd med vogna sist, særlig fordi bagdelen var så romslig, storebror var nemlig en riktig så stor plugg! Litt tung å trille, men kom meg frem overalt :)
 
Shit, er dere på vogner allerede?? :happy090 Har ikke tenkt tanken før nå jeg :knegg:
 
Hadde Emmaljunga mondial duo(?) sist og hatet den, den ble solgt etter 5 mnd, hadde heldigvis ikke en «vognbaby».

Har sett på den nye vognen fra Emmaljunga, den er jo helt annerledes enn den vi hadde sist. Liker veldig godt Stokke Trailz og at den er så høy som den er. Samboer er 194, så må ha en vogn han kan trille også uten å bue ryggen:D
 
Har Emmaljunga Edge Duo etter vesla, kommer til å bruke den siden vi er veldig fornøyd med den. God plass i bagdelen og sportsdelen, og de kan vendes mot/fra den som kjører ut i fra hva man ønsker. Veldig god å kjøre både på asfalt, snø og ulendt terreng :)
Har også en baby jogger City mini GT som vi har brukt som reisevogn når vesla var stor nok til å sitte i den. Tenker å kjøpe bag til den, så vi har en fullverdig vogn til reise. Kommer til å bli trangt i bilen når vi skal på besøk til familie som bor langt unna, når man har 2 barn og en hund på størrelse som en hest :hilarious: så da er det greit med en ekstra reisevogn som tar veldig liten plass :)
 
Emmaljunga Mondial DeLuxe. Brukte/bruker den til storesøster og elsker den. Stor og tung, men stabil som bare rakkeren og enestående på terreng og vinterføre. Bagdelen på den er stor og god. Veldig fornøyd med den vognen.
Storesøster har også BabyJogger City Mini GT som vi bruker til byturer, kjøpesenter osv
 
Kommer til å bruke emaljunga egd duo fra første mann. Elsket den som beggvogn ikkje like glad i sportsdelen. Har hatt en arvet babyjogger city mini gt i tillegg men den går på bosse når guttungen er ferdig med vogn. Er så slitt, men kommer nok til å anskaffe noe tilsvarende når vi går over til sportsvogn denne gang å.
 
Jeg har litt lyst på NXT90F basert på utseende og det jeg har lest om den, men må se den og prøve å trille den før vi eventuelt kjøper. Vi har fra før en Mountain Buggy Urban Jungle og har egentlig vært relativt fornøyd med den, men noen småting jeg ikke liker helt, også har jeg litt lyst på ny vogn :rolleyes:
Alternativt blir det tvillingvogn, og da aner jeg ikke hva det blir. Det blir bare 1 år og 8-9 måneder mellom barna her, og per nå elsker lillemor og sitte i vogn. Hvis vi kjøper tvillingvogn får jeg klare meg med Mountain Buggyen når jeg bare skal trille på babyen! :)
Sist skulle jeg ikke ha mer enn en vogn, men endte opp med fire;) det skal jeg ikke nå, men forstår godt du ønsker ny vogn siden jeg selv led litt av vogndilla ;)
 
Emmaljunga Mondial DeLuxe. Brukte/bruker den til storesøster og elsker den. Stor og tung, men stabil som bare rakkeren og enestående på terreng og vinterføre. Bagdelen på den er stor og god. Veldig fornøyd med den vognen.
Storesøster har også BabyJogger City Mini GT som vi bruker til byturer, kjøpesenter osv
Hadde Emmaljunga Edge duo sist. Stor og god :) ønsker muligens litt smidigere vogn denne gangen.
 
Vi har stokke trailz etter storebror, pluss en tfk joggster twist(?) med ubrukt babybag [emoji4] meeeeen, jeg sikler veldig på bugaboo donkey [emoji23]
Har erfaring med twisten. Var godt fornøyd med den :) hadde den som vogn nr to sist.
 
Har babyjogger city elite til storebror. Brukte ikke vogn til han før han var 14 mnd og sov i bhg, så gidder ikke bruke noe penger på vogn denne runden før vi vet hva slags type neste er :p Håper på nytt bærebarn, ihvertfall som trives like godt inntil som storebror, jeg trives altfor godt i skog og fjell :Heartred
Koselig med bærebarn :)
 
Kommer til å bruke emaljunga egd duo fra første mann. Elsket den som beggvogn ikkje like glad i sportsdelen. Har hatt en arvet babyjogger city mini gt i tillegg men den går på bosse når guttungen er ferdig med vogn. Er så slitt, men kommer nok til å anskaffe noe tilsvarende når vi går over til sportsvogn denne gang å.
Hadde Edge duo sist. Det var før den kom med svinghjul. Veldig fornøyd med vognen, men ønsker en litt smidigere vogn denne gangen. Men samtidig ønsker jeg stor bagdel.
 
Har Emmaljunga Edge Duo etter vesla, kommer til å bruke den siden vi er veldig fornøyd med den. God plass i bagdelen og sportsdelen, og de kan vendes mot/fra den som kjører ut i fra hva man ønsker. Veldig god å kjøre både på asfalt, snø og ulendt terreng :)
Har også en baby jogger City mini GT som vi har brukt som reisevogn når vesla var stor nok til å sitte i den. Tenker å kjøpe bag til den, så vi har en fullverdig vogn til reise. Kommer til å bli trangt i bilen når vi skal på besøk til familie som bor langt unna, når man har 2 barn og en hund på størrelse som en hest :hilarious: så da er det greit med en ekstra reisevogn som tar veldig liten plass :)
Edge duo var perfekt til vårt bruk sist gang. Eneste ulempen var at den ikke var så smidig. Hadde ikke kommet med to svingbare hjul foran enda da. Ellers er Edge duo super :) tviler det blir det denne gangen da jeg er litt sugen på Emmaljunga sin nxt90f ;)
 
Har Emmaljunga mondial de luxe etter mine to første (kjøpt i 2014). Nydelig vogn og knallgod å trille, nesten flaut å si at jeg ønsker meg ny..:shy: men dette er siste barnet, og ny vogn er så dyyyrt:( men men, har noen måneder å tenke meg om på:happy::happy:
Vogn er dyrt, men så moro å kjøpe også ;)
 
Back
Topp