Hvilken barnevogn har/skal du ha?

Jeg synes de ergometriske sittedelene ser så ukonfortable ut for barne? Har også barn i familien som sover veldig dårlig i de. Hva er deres erfaring her?
Min 2 åring kunne ikke sovet i en slik. Hun elsker å sove på siden eller slik det passer henne så ergonomisk del hadde ikke funket
 
Har emmaljunga mondial etter første mann, den kommer vi til å bruke igjen, selv om jeg gjerne skulle tatt meg råd til å kjøpe ei lettere vogn ☺️
 
Jeg synes de ergometriske sittedelene ser så ukonfortable ut for barne? Har også barn i familien som sover veldig dårlig i de. Hva er deres erfaring her?
Har kun gode erfaringer med de! Jenta vår sleit lenge med refluks, og da var det gull at hun kunne sove med litt helling og ikke helt flatt.
 
Har kun gode erfaringer med de! Jenta vår sleit lenge med refluks, og da var det gull at hun kunne sove med litt helling og ikke helt flatt.
Man kan sove med litt helling uten ergonomisk del også. Mange vogner har rygger man kan velge hvor langt ned man vil ta de ned
 
Man kan sove med litt helling uten ergonomisk del også. Mange vogner har rygger man kan velge hvor langt ned man vil ta de ned
Det kan godt stemme, jeg har ingen erfaring med de. Men vet at vogner med ergonomisk sittedel ofte anbefales til barn med refluks nettopp på grunn av utformingen, og akkurat det har vært veldig bra for vår del :)
 
Har superviking og har vært veldig fornøyd med den :) kan også kjøpe del til, så vi kan bruke både sittedel og bagdelen samtidig om vi har behov.
 
Jeg har ikke peiling, og dess mer jeg leser dess mindre peiling får jeg.:laughing002 Vi venter uansett til etter uke 12, men får vel ta noen turer rundt på butikkene og fysisk se hva som finnes.:happy:
 
Back
Topp