Hvilken barnevogn har/skal du ha?

Kaosgrl

Glad i forumet
Sommerfuglene
Junibarna 2019
Julibarna 2019
Skriv gjerne hvorfor du velger akkurat den barnevognen :)
 
Her skal jeg følge med! Må kjøpe ny vogn for ingen barn her som bruker vogn nå.
 
Bugaboo buffalo blir det her etter første. Vi har vært utrolig fornøyd med den da den er god å trille, enkel å legge sammen og at man kan ha kiden begge veier. :)

Skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt den nye Fox.
 
Vi har Emmaljunga NXT90 til jenta vår på 2 år nå. Hadde Stokke Trailz da hun var liten, men byttet i fjor vinter. Veldig fornøyd med Emmaljunga sin, så vi kjøper nok inn en bagdel og kommer til å bruke den :)
 
Vi har emmaljunga supernitro etter første som jeg elsker og kommer til å bruke også med neste. Utrolig god og romslig vogn som er lett å manøvrere og funker supert både på snø og som byvogn
 
Bugaboo buffalo blir det her etter første. Vi har vært utrolig fornøyd med den da den er god å trille, enkel å legge sammen og at man kan ha kiden begge veier. :)

Skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt den nye Fox.
Den har jeg aldri hørt om. Så den nå. Fin vogn :)
 
Vi har Emmaljunga NXT90 til jenta vår på 2 år nå. Hadde Stokke Trailz da hun var liten, men byttet i fjor vinter. Veldig fornøyd med Emmaljunga sin, så vi kjøper nok inn en bagdel og kommer til å bruke den :)
De er rååååfine, og så praktiske :) vurderer NXT90F :)
 
Vi har Emmaljunga NXT90 til jenta vår på 2 år nå. Hadde Stokke Trailz da hun var liten, men byttet i fjor vinter. Veldig fornøyd med Emmaljunga sin, så vi kjøper nok inn en bagdel og kommer til å bruke den :)
Skulle vi kjøpt ny så hadde jeg også vurdert den. Emmaljunga generelt er gode vogner
 
De er rååååfine, og så praktiske :) vurderer NXT90F :)
Vi har det, med supreme bag. Ikke fått brukt den enda, men den har alt vi ønsker av en vogn, minus håndbrems, men den har sånn rem til å ha rundt å hånden når man triller. Vendbar sitte og liggedel, babystoladaptere, punkteringsfrie hjul, vuggefunksjon på liggedel om man setter den på gulvet og masse mer :p
Skal kjøpe ski man kan putte på forhjulene til den til vinteren.
 
Vi har det, med supreme bag. Ikke fått brukt den enda, men den har alt vi ønsker av en vogn, minus håndbrems, men den har sånn rem til å ha rundt å hånden når man triller. Vendbar sitte og liggedel, babystoladaptere, punkteringsfrie hjul, vuggefunksjon på liggedel om man setter den på gulvet og masse mer :p
Skal kjøpe ski man kan putte på forhjulene til den til vinteren.
Det er nok den perfekte vognen for meg:) og tanken er med supreme bag :)
 
Jeg har litt lyst på NXT90F basert på utseende og det jeg har lest om den, men må se den og prøve å trille den før vi eventuelt kjøper. Vi har fra før en Mountain Buggy Urban Jungle og har egentlig vært relativt fornøyd med den, men noen småting jeg ikke liker helt, også har jeg litt lyst på ny vogn :rolleyes:
Alternativt blir det tvillingvogn, og da aner jeg ikke hva det blir. Det blir bare 1 år og 8-9 måneder mellom barna her, og per nå elsker lillemor og sitte i vogn. Hvis vi kjøper tvillingvogn får jeg klare meg med Mountain Buggyen når jeg bare skal trille på babyen! :)
 
Vi har det, med supreme bag. Ikke fått brukt den enda, men den har alt vi ønsker av en vogn, minus håndbrems, men den har sånn rem til å ha rundt å hånden når man triller. Vendbar sitte og liggedel, babystoladaptere, punkteringsfrie hjul, vuggefunksjon på liggedel om man setter den på gulvet og masse mer :p
Skal kjøpe ski man kan putte på forhjulene til den til vinteren.
Ski? Skal dere i skiløypa med den?
 
Søskenvogn :D Har et barn fra før på snart 1 år og 5 mnd og h*n er umulig uten vogn ute. Haha slipper hånden og alt så lurt med en vogn man kan gjøre om til et barn og til søsken
Åja, det er lurt. Selv vår på 2,5 bruker vogn hyppig ennå. Sover i vogn på dagtid også.
Satser på å slutte med vogn til eldste når mini kommer. Eventuelt med søskenbrett
 
Ski? Skal dere i skiløypa med den?
Vi bor i nord. Kommer ikke unna snø her, for å si det pent :p og vil heller ha noe som er lett å bruke i snøen, så man får kjøpt sånne klipp-på-ski flere steder her
 
Back
Topp