Skravletråd

Aah, ja min forrige mens termin var 25 mars. Men ja jeg blir nok ikke kasta ut av mars. Men er bare litt rart når man plutselig endrer mnd hehe, selvom jeg uansett kan føde før eller etter :p

Ja veldig rart derfor jeg fremdeles henger på april selv om oul sier mars. Kan jo bli overtid så kanskje de blir en april baby uansett.

Ja veldig rart derfor jeg fremdeles henger på april selv om oul sier mars. Kan jo bli overtid så kanskje de blir en april baby uansett.
Ja sant. Er liksom mars jeg føler jeg hører til, jeg bare visste ikke hvor «nøye» folk var ang. Termin og ikke. Derfor jeg trodde jeg «måtte» bytte hehe
Men de i mars har ikke noe i mot at jeg blir så da ordner det seg :)

Heihei :happy: Jeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Noen av dere som har opplevd samme altså å bytte gruppe? :happy:

Velkommen til oss!:happy:

Ja sant. Er liksom mars jeg føler jeg hører til, jeg bare visste ikke hvor «nøye» folk var ang. Termin og ikke. Derfor jeg trodde jeg «måtte» bytte hehe
Men de i mars har ikke noe i mot at jeg blir så da ordner det seg :)

Men hjertelig velkommen altså, april er en veldig fin gjeng.

Heihei :happy: Jeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Noen av dere som har opplevd samme altså å bytte gruppe? :happy:
Velkommen! Jeg skal vel strengt tatt over i marsgruppa, for jeg kommer ikke til å gå til termin, men holder meg mest her i april :)

Når begynner dere å handle store ting? Vogn, seng, bilstol, stellebord osv?

Når begynner dere å handle store ting? Vogn, seng, bilstol, stellebord osv?
Vi hadde vugge fra før, stellebord har vi akkurat skaffet oss da vi fikk ett gratis :) vogn og bilstol har vi ikke skaffet enda

Vi har ganske mye fra før. Det vi trenger er lekegrind (får av mine foreldre), badebalje, babycall, og kanskje en babygym/lekematte. Og så trenger vi noen nye deler til vogna og ny madrass til vuggen. Vi begynner kanskje på dette eter jul en gang

Ja babygym trenger vi også, storesøster gulpet i hjel den vi hadde og katta brukte den som seng så den ble boss.

Ja babygym trenger vi også, storesøster gulpet i hjel den vi hadde og katta brukte den som seng så den ble boss.

Ja, der sa du noe.. babygym må vi kjøpe.. har en, men den står hos mine foreldre. Jeg var der veldig mye sist permisjon, så orket ikke drasse med babygym hver gang!

Ja, der sa du noe.. babygym må vi kjøpe.. har en, men den står hos mine foreldre. Jeg var der veldig mye sist permisjon, så orket ikke drasse med babygym hver gang!

Tenker det er ikke en så dyr investering at det tar vi etter fødsel når vi ser baby har behovet. Men syns mange av de er så grelle.

Back
Topp