Skravletråd

Sykemeldt pga risikosvsngerskap så slipper den problemstillinga. Men fy så jeg tisser hele døgnet. Eller 3 dråper x 39 sånn ca hehe
Jaaaa her også!! Veldig mange ganger er det bare noen dråper som kommer men det kjennes ut som syndefloden skal ut rett før!!
 
Er dere også veldig tørste på kvelden? Sinnsykt slitsomt siden jeg drikker veldig mye på kvelden og dermed ender opp med å fly på do hele kvelden og mesteparten av natta....:wtf:
I feel ya..., gjør akkurat det samme selv...:hilarious:
 
Har fått det trykt inn gjennom diverse sosiale media idag at det var Victoria’s Secret fashion show igår. Så en sekvens hvor de viste de fleste som gikk,og jeg kjente jeg har lyst å grine. Litt fordi jeg har lyst å se det, og mest fordi skal jeg se det så skal IVERTFALL IKKE mannen være tilstede,kjenner jeg koker av tanken. HAHA hormonene tar helt av....
 
Vi er 3 i huset, og venter nå nr 4. I det siste har jeg ubevisst begynt å dekke på til 4 når jeg dekker bordet [emoji23] litt tidlig ute kan man si...
 
Måtte dere spørre om kjønn på oul? Føler nesten jeg er ufin hvis jeg spør.
 
Jeg ville forsikre meg om at han letet etter kjønn så jeg sa bare at om han kunne se kjønnet så ville vi veldig gjerne vite :)

Ja, kjedelig å spørre på slutten av undersøkelsen også har de ikke sett etter :p
 
Måtte dere spørre om kjønn på oul? Føler nesten jeg er ufin hvis jeg spør.

Det var det første hun spurte meg om når hun begynte å se, det var tydeligvis veldig åpenlyst her [emoji23][emoji23] sist så spurte hun også om vi ville vite kjønn! Men da spurte hun ikke før helt til slutt
 
Det var det første hun spurte meg om når hun begynte å se, det var tydeligvis veldig åpenlyst her [emoji23][emoji23] sist så spurte hun også om vi ville vite kjønn! Men da spurte hun ikke før helt til slutt

Okei, leser så mye forskjellig. Orker ikke å ha ei sur jordmor under timen bare fordi jeg spurte om kjønn :p får ta det litt som det kommer kanskje. Kjenner flere som har tatt oul på samme sykehus som jeg skal, og deltar fått vite alle sammen. Så er nok egentlig ikke noe problem. Jeg et bare veldig god på overtenke ting innimellom :p
 
Okei, leser så mye forskjellig. Orker ikke å ha ei sur jordmor under timen bare fordi jeg spurte om kjønn :p får ta det litt som det kommer kanskje. Kjenner flere som har tatt oul på samme sykehus som jeg skal, og deltar fått vite alle sammen. Så er nok egentlig ikke noe problem. Jeg et bare veldig god på overtenke ting innimellom :p

Kjenner meg veldig godt igjen!! Jeg også overtenker alt, derfor spurte jeg ikke om kjønn før helt til slutt sist. Ble veldig glad for at jm spurte meg denne gangen!
 
Kjenner meg veldig godt igjen!! Jeg også overtenker alt, derfor spurte jeg ikke om kjønn før helt til slutt sist. Ble veldig glad for at jm spurte meg denne gangen!

Håper egentlig at de spør oss, ja. Men hvis ikke hun/han sier noe, må jeg spørre selv. Er helt nødt til å vite kjønn kjenner jeg :p
 
Måtte dere spørre om kjønn på oul? Føler nesten jeg er ufin hvis jeg spør.
Jeg måtte spørrre.. Virket som det var veldig upopulært, og jeg hadde egentlig ikke så lyst å spørre henne hellr fordi jeg så hun virket litt «irritert», men ville bare ha det «bekreftet» på oul selvom jeg visste dt fra før..
 
Håper egentlig at de spør oss, ja. Men hvis ikke hun/han sier noe, må jeg spørre selv. Er helt nødt til å vite kjønn kjenner jeg :p
Det falt helt naturlig å si mens jeg la meg ned at om han hadde mulighet til å se kjønnet så ville vi vite, følte meg ikke dum i det hele tatt :) han skjønte det godt :) tenkte mye på det i forkant,hvordan jeg skulle få det frem at jeg ville se kjønn. For jeg følte også at det var litt frekt på en måte, liksom at vi ikke brydde oss om helsen til barnet. Men det vet jeg jo at de sjekker :) og det vr veldig godt å få det ut helt i starten så jeg kunne fokusere på hva han sa :)
 
Jeg måtte spørrre.. Virket som det var veldig upopulært, og jeg hadde egentlig ikke så lyst å spørre henne hellr fordi jeg så hun virket litt «irritert», men ville bare ha det «bekreftet» på oul selvom jeg visste dt fra før..

Har hørt episoder hvor jordmor har blitt irritert/oppgitt, ja. Veldig trist syns jeg, de burde jo skjønne at noen ønsker å vite kjønn. Får prøve å tenke at jeg antakelig ikke kommer til å møte hun/han igjen :p
 
Det falt helt naturlig å si mens jeg la meg ned at om han hadde mulighet til å se kjønnet så ville vi vite, følte meg ikke dum i det hele tatt :) han skjønte det godt :) tenkte mye på det i forkant,hvordan jeg skulle få det frem at jeg ville se kjønn. For jeg følte også at det var litt frekt på en måte, liksom at vi ikke brydde oss om helsen til barnet. Men det vet jeg jo at de sjekker :) og det vr veldig godt å få det ut helt i starten så jeg kunne fokusere på hva han sa :)

Ja, dumt å ligge å kanskje ikke få meg seg alt de sier. Tror jeg må kjenne litt på stemningen og se an hvordan personen som skal utføre undersøkelsen er :)
 
Tror det er lurt å si fra. I papirene fra Ullevål sto det at det ikke er noe de automatisk ser etter. Vi sa i fra og jordmor reagerte bare positivt. :)
 
Tror det er lurt å si fra. I papirene fra Ullevål sto det at det ikke er noe de automatisk ser etter. Vi sa i fra og jordmor reagerte bare positivt. :)

Står det i brosjyren jeg fikk også. Tror det er sånn de sender ut til alle, fra helsedirektoratet eller noe sånt. Må vel bare si i fra, surt å gå derifra uten å ute bare fordi jeg feira ut og ble redd for å få "kjeft" :p
 
Håper egentlig at de spør oss, ja. Men hvis ikke hun/han sier noe, må jeg spørre selv. Er helt nødt til å vite kjønn kjenner jeg :p


Har hørt så mye rart om det med å få vite kjønn eller ikke. Men min erfaring og mine to bestevenninner har alle tre i alle svangerskap fått spørsmål til å begynne med om vi vil vite kjønn om de ser det. To av oss har sagt ja det vil vi og en ville ha det hemmelig.
 
Har hørt så mye rart om det med å få vite kjønn eller ikke. Men min erfaring og mine to bestevenninner har alle tre i alle svangerskap fått spørsmål til å begynne med om vi vil vite kjønn om de ser det. To av oss har sagt ja det vil vi og en ville ha det hemmelig.

Ja, jeg har hørt og lest mye rart. Håper egentlig de spør, men dersom de ikke gjør det så må jeg. Blir skikkelig skuffa om vi går derifra uten å vite kjønn. Det viktigste er selvfølgelig at den er frisk. Men vi ønsker også å vite kjønn, og da håper jeg jo at det respekteres av helsepersonellet :)
 
Back
Topp