Har kjøpt vogn, vognpose, brystpumpe, babycall og to sett med klær. Har vel litt klær , dyner og sengetøy men må ellers ha alt nytt så greit å spre innkjøpene litt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne skulle inn i en annen tråd ser jeg nå. Gravidtåka...Har kjøpt vogn, vognpose, brystpumpe, babycall og to sett med klær. Har vel litt klær , dyner og sengetøy men må ellers ha alt nytt så greit å spre innkjøpene litt![]()
Tenker det er ikke en så dyr investering at det tar vi etter fødsel når vi ser baby har behovet. Men syns mange av de er så grelle.

Dette her «nesting» syndromet har virkelig tatt meg. Har vasket og lagt på plass babyklær allerede
Har pakket de inn i brødposer og lagt de i skuffene sånn at de ikke skal støve ned,og bare trenger å ta de ut av posen når det nærmer seg![]()
Så deilig å ha gjort det, selv om det er litt tidlig. Mannen bare rister på hodet. Men jeg tenker at det er vel bedre å gjøre det nå,når energien er oppe enn slutten. Da er man nok glad for alt som er gjort![]()
Ikke sant! Godt å høre at det er flere som er tidlig uteJa, bare å gjøre det mens man har energien tenker jeg [emoji1305][emoji1305] her stod barnerommet klart leeenge før termin når vi skulle ha 2 åringen

Dette her «nesting» syndromet har virkelig tatt meg. Har vasket og lagt på plass babyklær allerede
Har pakket de inn i brødposer og lagt de i skuffene sånn at de ikke skal støve ned,og bare trenger å ta de ut av posen når det nærmer seg![]()
Så deilig å ha gjort det, selv om det er litt tidlig. Mannen bare rister på hodet. Men jeg tenker at det er vel bedre å gjøre det nå,når energien er oppe enn slutten. Da er man nok glad for alt som er gjort![]()
Har pakket de inn i brødposer og lagt de i skuffene sånn at de ikke skal støve ned,og bare trenger å ta de ut av posen når det nærmer seg
Jaa er så enig! Er veldig glad for at det er gjort nå og koste meg masse med detNestingen har kommet snikende her også den siste tiden. Jeg tenker at det er lurt å sette i gang allerede nå som kroppen ikke er så tung. Også er det jo så koselig med de forberedelsene! Man må jo bare koooose seg med det nå som man kan[emoji1]
Men du kan jo ta det frem å kikke på detHar så lyst selv til å finne hjem bagdelen til vogna og finne frem klær etter storesøster. Men mangler en kommode å ha det i.
Oh Yes! Men siste dagene har jeg vært obs på å drikke mer i løpet av dagen. Føler faktisk det hjelper myeEr dere også veldig tørste på kvelden? Sinnsykt slitsomt siden jeg drikker veldig mye på kvelden og dermed ender opp med å fly på do hele kvelden og mesteparten av natta....![]()
Ja det prøver jeg også på de dagene jeg ikke er på jobb, for dA kan jeg ikke fly på do hele tidenOh Yes! Men siste dagene har jeg vært obs på å drikke mer i løpet av dagen. Føler faktisk det hjelper mye![]()
Er dere også veldig tørste på kvelden? Sinnsykt slitsomt siden jeg drikker veldig mye på kvelden og dermed ender opp med å fly på do hele kvelden og mesteparten av natta....![]()
Er så irriterende! Men bare MÅ ha væske.... er så tørst hele tiden når kvelden nærmer seg og har lyst på ALT!Jaa!! Skjer samme her også, må opp å tisse på natten hele tiden :/
Er dere også veldig tørste på kvelden? Sinnsykt slitsomt siden jeg drikker veldig mye på kvelden og dermed ender opp med å fly på do hele kvelden og mesteparten av natta....![]()
Sykemeldt pga risikosvsngerskap så slipper den problemstillinga. Men fy så jeg tisser hele døgnet. Eller 3 dråper x 39 sånn ca heheJa det prøver jeg også på de dagene jeg ikke er på jobb, for dA kan jeg ikke fly på do hele tidenhva gjør dere med den problemstillingen egentlig?!
Er jo nesten så man ikke ønsker å drikke noe for det forstyrrer søvnen såpassSamme her, må fly på do flere ganger i løpet av natten.