Skravletråd

Har hørt episoder hvor jordmor har blitt irritert/oppgitt, ja. Veldig trist syns jeg, de burde jo skjønne at noen ønsker å vite kjønn. Får prøve å tenke at jeg antakelig ikke kommer til å møte hun/han igjen :p
Ja, synes jeg også! Alle ønsker jo først og fremst at babyen er frisk og fin! Men er jo helt naturlig at man vil vite om det er gutt eller jente også da (for noen). Så enig der.. Men ja, du får heller tenke at du aldri ser ho igjen! Haha :p
 
Ja, synes jeg også! Alle ønsker jo først og fremst at babyen er frisk og fin! Men er jo helt naturlig at man vil vite om det er gutt eller jente også da (for noen). Så enig der.. Men ja, du får heller tenke at du aldri ser ho igjen! Haha :p

Ja, tror jeg må det. Da gjør det ikke såå mye om hu blir irritert/sur :p
 
Jaaaa her også!! Veldig mange ganger er det bare noen dråper som kommer men det kjennes ut som syndefloden skal ut rett før!!

Sikker på at du ikke har uvi?[emoji53]
 
Flere enn meg som ikke kommer inn på lillelam.no??
 
Flere som har små som elsker å sparke i blæren?! Jeg skjønner ikke hva hun holder på med inni der,for jeg kjenner det sparkes i blæren (kommer på en måte også et slags press i skjeden samtidig med sparket) men kjenner det også øverst i magen ?! Skjeeeeer:hilarious:
 
Flere som har små som elsker å sparke i blæren?! Jeg skjønner ikke hva hun holder på med inni der,for jeg kjenner det sparkes i blæren (kommer på en måte også et slags press i skjeden samtidig med sparket) men kjenner det også øverst i magen ?! Skjeeeeer:hilarious:

Samme her! Så irriterende :p
 
Flere som har små som elsker å sparke i blæren?! Jeg skjønner ikke hva hun holder på med inni der,for jeg kjenner det sparkes i blæren (kommer på en måte også et slags press i skjeden samtidig med sparket) men kjenner det også øverst i magen ?! Skjeeeeer:hilarious:
Jeg kjenner egentlig de fleste sparkene mest «ned», usikker på om det er mot blære, for må ikke tisse når det skjer, kjennes mest som det er mot skjede/tarm! Veldig merkelig følelse...
 
Jeg kjenner egentlig de fleste sparkene mest «ned», usikker på om det er mot blære, for må ikke tisse når det skjer, kjennes mest som det er mot skjede/tarm! Veldig merkelig følelse...
Samme her, føler noen prøver å kravle ut av meg til tider :D:p
 
Åååååå herregud jeg gleder meg sånn!!
Rydder i babyklærne og kaster det jeg ikke vil ha,legger i kommoden og vasker sengesett. Jeg gleder meg sånn,jeg verker etter å møte henne! Blir helt på gråten av å skrive dette,jeg vil møte barnet mitt. Datteren min. Babyen min. Jeg gleder meg sånn til å holde henne,kysse det lille ansiktet å kjenne varmen fra den lille kroppen som er helt avhengig av meg. 3 mnd igjen og jeg er så forventningsfull og spent og jeg vil tiden skal gå...
 
Ryggen krangler badly om jeg tar i for mye her hjemme... men, sparkene og sprellene fra lillemann.. hadde nesten glemt fra forrige gang hvor godt det er å kjenne. :love017Tror jeg har mer tid til å sette pris på de denne gangen, som sannsynligvis blir den siste.
 
Kanskje mer aktivitet på skjult enn her ute på åpent. :p :rolleyes: Er jo vanligst det. Siste siden her går over 2 måneder. :hilarious:
 
Kanskje mer aktivitet på skjult enn her ute på åpent. :p :rolleyes: Er jo vanligst det. Siste siden her går over 2 måneder. :hilarious:

Ja, er nok mer aktivitet på skjult :p Jeg glemmer nesten å bruke åpent :p
 
Ja, enklere å dele inne på skjult.

Må nok jobbe meg opp på nok innlegg på april jeg da. ;) Vet at jeg må føde før mai (eller så blir de plukket ut av magen før det), og håper jo ikke at jeg føder før april. Så satser på april. :D
 
Back
Topp