Skravletråd

SKal ta influensavaksinen idag og må si jeg er ganske spent. Har ikke tatt sprøyter eller vaksiner siden BCG’en på ungsomskolen tror jeg :hilarious::hungover:

SKal ta influensavaksinen idag og må si jeg er ganske spent. Har ikke tatt sprøyter eller vaksiner siden BCG’en på ungsomskolen tror jeg :hilarious::hungover:

Tok den på jobb forrige uke. Kjente absolutt ingenting av stikket. Var litt øm etter noen timer, men gikk over etter et døgn ca. Bare husk å ta den i den armen du ikke skriver med. Lykke til, er no problem

Vet ikke hvor gammel du er men spør like godt i samme slengen om du trenger påfyll av noe annet :) jeg måtte ha påfyll av polio++ i fjor :) Lykke til

Vet ikke hvor gammel du er men spør like godt i samme slengen om du trenger påfyll av noe annet :) jeg måtte ha påfyll av polio++ i fjor :) Lykke til

Jeg har aldri tatt påfyll av noe... kan man spørre legen om hva man trenger?

Jeg har aldri tatt påfyll av noe... kan man spørre legen om hva man trenger?
Kan en helt sikkert :) jeg fikk beskjed om det vår vi skulle ta vaksine pga reise i fjor. Om ikke ligger vel alle vaksinasjonene dine innpå på helsenorge og en kan google de og se når en må ha påfyll. Var vel trippelvaksinen polio, stivkrampe osv jeg trengte værtfall. Har ellers fulgt vaksineprogrammet siden jeg var liten.

Hvis noen spør hvor langt dere er på vei, hva svarer dere da? Måneden dere er i, uke+dag eller uken dere er i?

Hvis noen spør hvor langt dere er på vei, hva svarer dere da? Måneden dere er i, uke+dag eller uken dere er i?
Spørs hvem som spør... På mandag var det en dame som jeg ikke kjenner egentlig som spurte,og da sa jeg "snart 4 mnd".. Er det folk som jeg kjenner litt bedre,eller som jeg vet har vært gravid i nær fortid eller er gravid eller har peiling på sånt sier jeg uker.. Ser det litt an på personen med andre ord.. :) er det menn sier jeg utelukkende måneder :)

Spørs hvem som spør... På mandag var det en dame som jeg ikke kjenner egentlig som spurte,og da sa jeg "snart 4 mnd".. Er det folk som jeg kjenner litt bedre,eller som jeg vet har vært gravid i nær fortid eller er gravid eller har peiling på sånt sier jeg uker.. Ser det litt an på personen med andre ord.. :) er det menn sier jeg utelukkende måneder :)

Skjønner ikke forskjellen på mnd heller jeg da:hilarious: på preglife står graviditetsmnd 4 og kalendermnd 3. Ei jeg egentlig ikke kjenner spurte her på jobb, og da så jeg snart 4 mnd jeg å, enda jeg bare er 14+3:laughing021 kom på etterpå at det kanskje var jug! Men men, går bare være 4 mnd en stund da:laughing002 tenkte egbeørig at jeg et i fjerde måned, at den er påbegynt på en måte. Tror Jeg.. Nei, jeg skal begynne å si " det har ikke du noe med" :laughing002

Edit: fant denne, så da går jeg ut i fra den og Jugde ikke så mye som jeg trodde :p

Vedlegg

• Screenshot_20181025-190903_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20181025-190903_Samsung Internet.jpg
    264,5 KB · Visninger: 25
Last edited:
Denne gangen har jeg ikke kjent bobler som sprekker eller den «fiskehalen» men mer dunk og «slag», veldig svake altså. Kan være jeg har kjent bobler sånn sett men tenkt det har vært luft. Er uannsett så koselig å kjenne tydelige tegn fra babyen <3

Heihei :happy: Jeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Noen av dere som har opplevd samme altså å bytte gruppe? :happy:

Heihei :happy: Jeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Så kjekt :) velkommen hit :)

Trodde jeg tilhørte april, men kun så termin 24. Mars. Men holder meg til aprilgjengen de er så fine folk.

Trodde jeg tilhørte april, men kun så termin 24. Mars. Men holder meg til aprilgjengen de er så fine folk.
Aah, ja min forrige mens termin var 25 mars. Men ja jeg blir nok ikke kasta ut av mars. Men er bare litt rart når man plutselig endrer mnd hehe, selvom jeg uansett kan føde før eller etter :p

Back
Topp