Prøv kaldt vann hvis det blir en neste gang. Verdt et forsøk... Håper du slipper mere kløe da[emoji85]Ååårh ja det hørtes digg ut!! Men har akkurat smurt meg med eurax, men syns ikke det funker noe særlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv kaldt vann hvis det blir en neste gang. Verdt et forsøk... Håper du slipper mere kløe da[emoji85]Ååårh ja det hørtes digg ut!! Men har akkurat smurt meg med eurax, men syns ikke det funker noe særlig![]()
SKal ta influensavaksinen idag og må si jeg er ganske spent. Har ikke tatt sprøyter eller vaksiner siden BCG’en på ungsomskolen tror jeg![]()
Vet ikke hvor gammel du er men spør like godt i samme slengen om du trenger påfyll av noe annetSKal ta influensavaksinen idag og må si jeg er ganske spent. Har ikke tatt sprøyter eller vaksiner siden BCG’en på ungsomskolen tror jeg![]()
Vet ikke hvor gammel du er men spør like godt i samme slengen om du trenger påfyll av noe annetjeg måtte ha påfyll av polio++ i fjor
Lykke til
Kan en helt sikkertJeg har aldri tatt påfyll av noe... kan man spørre legen om hva man trenger?
Fy søren JA! Har klødd sånn jeg har fått merker tom, på armen og beinaFlere som klør?!?!! Jeg holder på å bli gal!!!klør meg ihjel på beina

Er32Vet ikke hvor gammel du er men spør like godt i samme slengen om du trenger påfyll av noe annetjeg måtte ha påfyll av polio++ i fjor
Lykke til
Helt sinnsykt forferdelig !!Fy søren JA! Har klødd sånn jeg har fått merker tom, på armen og beina![]()
Spørs hvem som spør... På mandag var det en dame som jeg ikke kjenner egentlig som spurte,og da sa jeg "snart 4 mnd".. Er det folk som jeg kjenner litt bedre,eller som jeg vet har vært gravid i nær fortid eller er gravid eller har peiling på sånt sier jeg uker.. Ser det litt an på personen med andre ord..Hvis noen spør hvor langt dere er på vei, hva svarer dere da? Måneden dere er i, uke+dag eller uken dere er i?
Spørs hvem som spør... På mandag var det en dame som jeg ikke kjenner egentlig som spurte,og da sa jeg "snart 4 mnd".. Er det folk som jeg kjenner litt bedre,eller som jeg vet har vært gravid i nær fortid eller er gravid eller har peiling på sånt sier jeg uker.. Ser det litt an på personen med andre ord..er det menn sier jeg utelukkende måneder
![]()
på preglife står graviditetsmnd 4 og kalendermnd 3. Ei jeg egentlig ikke kjenner spurte her på jobb, og da så jeg snart 4 mnd jeg å, enda jeg bare er 14+3
kom på etterpå at det kanskje var jug! Men men, går bare være 4 mnd en stund da
tenkte egbeørig at jeg et i fjerde måned, at den er påbegynt på en måte. Tror Jeg.. Nei, jeg skal begynne å si " det har ikke du noe med" 
Får liksom ikke nok av disse små boblene som sprekker i magengleder meg sånn til det kjennes mye og det kommer ofte
![]()
Jeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden. 
Så kjektHeiheiJeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Noen av dere som har opplevd samme altså å bytte gruppe?![]()
HeiheiJeg kommer egentlig fra mars gruppa, men idag var jeg på oul og ble satt tilbake. Så har ny termin 4 April. Så dermed hører jeg egentlig til i denne gruppa isteden.
Noen av dere som har opplevd samme altså å bytte gruppe?![]()
Aah, ja min forrige mens termin var 25 mars. Men ja jeg blir nok ikke kasta ut av mars. Men er bare litt rart når man plutselig endrer mnd hehe, selvom jeg uansett kan føde før eller etterTrodde jeg tilhørte april, men kun så termin 24. Mars. Men holder meg til aprilgjengen de er så fine folk.