Skravletråd

Takk for det :Heartpink Nei er ikkje noe kjekt dette. Krysses det som krysses kan at det ikkje blir like gale som tidligere erfaringer for oss.


Håper jeg og.. dårlig dag idag. Merker at kvalmen mer og mer påvirker meg og til å med å skrive her nå er et ork fordi jeg heldt bare vil ligge. Klarer å spise og kaster ikke opp. Så er fortsatt håp. Håper jeg..
 
Håper jeg og.. dårlig dag idag. Merker at kvalmen mer og mer påvirker meg og til å med å skrive her nå er et ork fordi jeg heldt bare vil ligge. Klarer å spise og kaster ikke opp. Så er fortsatt håp. Håper jeg..

Ja ikkje komt kikkelig oppkast her heller. Hatt en del brekninger men får no i meg mat (enn så lenge). Vi får håpe det fremdeles er håp for oss. Her hjelper det ikkje at guttungen er syk i tillegg
 
Ja ikkje komt kikkelig oppkast her heller. Hatt en del brekninger men får no i meg mat (enn så lenge). Vi får håpe det fremdeles er håp for oss. Her hjelper det ikkje at guttungen er syk i tillegg


Hadde du HG i tidligere svangerskap?


Jeg får i meg mat også og har noen perioder p pdagen som er bedre (men fortsatt kvalm) og mataversjonene har begynt..
 
Hadde du HG i tidligere svangerskap?


Jeg får i meg mat også og har noen perioder p pdagen som er bedre (men fortsatt kvalm) og mataversjonene har begynt..

Hadde det i begynnelsen i forje svangerskap. Gidde seg rundt uke 14 men var kvalm og kastet opp helt til ungen kom ut.
 
Hadde det i begynnelsen i forje svangerskap. Gidde seg rundt uke 14 men var kvalm og kastet opp helt til ungen kom ut.


ikke lett det der. Hatt det i begge mine to foregående svangerskap selv. Håper jeg kan slippe sykehus denne gangen.


Idag meldte jeg meg syk på jobb og sov i 12 timer. med mye hvile blir ihvertfall formen litt bedre, selv om jeg kjenner kvalmen ulme hele tiden.
 
Skal på fest i morgen. Vi får mat og drikke servert. Gruer meg litt for hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker... jeg pleier alltid ta et glass eller to med vin. Å si at jeg kjører er bare tull - vi bor bare en kilometer unna:shy:

Jeg er egentlig av typen som helt ikke lyver om slikt og vil helst fortelle ALLE ALT med en gang... men i morgen vil jeg ikke det. Jeg er bare 5+4 og gjengen jeg skal på fest med er ikke akkurat mine nærmeste...

Noen tips:nailbiting:
 
Skal på fest i morgen. Vi får mat og drikke servert. Gruer meg litt for hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker... jeg pleier alltid ta et glass eller to med vin. Å si at jeg kjører er bare tull - vi bor bare en kilometer unna:shy:

Jeg er egentlig av typen som helt ikke lyver om slikt og vil helst fortelle ALLE ALT med en gang... men i morgen vil jeg ikke det. Jeg er bare 5+4 og gjengen jeg skal på fest med er ikke akkurat mine nærmeste...

Noen tips:nailbiting:
Da må du skylde på antibiotika eller annen medisiner som ikke skal blandes med alkohol. eks Du kan si du sover litt dårlig om natten, så tar en innsovningstablett (imovane evt valergan)som ikke skal mikses med alkohol.. Det siste sier du om noen er frekke og spør om hvilke medisiner.
 
Skal på fest i morgen. Vi får mat og drikke servert. Gruer meg litt for hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker... jeg pleier alltid ta et glass eller to med vin. Å si at jeg kjører er bare tull - vi bor bare en kilometer unna:shy:

Jeg er egentlig av typen som helt ikke lyver om slikt og vil helst fortelle ALLE ALT med en gang... men i morgen vil jeg ikke det. Jeg er bare 5+4 og gjengen jeg skal på fest med er ikke akkurat mine nærmeste...

Noen tips:nailbiting:
mitt beste tips er å iklke gjøre så mye ut av det. antibiotika tror jeg ingen tror på lengre, eller? ;) Hehe
 
Skal på fest i morgen. Vi får mat og drikke servert. Gruer meg litt for hvordan jeg skal klare å skjule at jeg ikke drikker... jeg pleier alltid ta et glass eller to med vin. Å si at jeg kjører er bare tull - vi bor bare en kilometer unna:shy:

Jeg er egentlig av typen som helt ikke lyver om slikt og vil helst fortelle ALLE ALT med en gang... men i morgen vil jeg ikke det. Jeg er bare 5+4 og gjengen jeg skal på fest med er ikke akkurat mine nærmeste...

Noen tips:nailbiting:

Skyld på en penicillin kur og at du ikke kan drikke ;)
Haøsbetennelse med streptokokker:p
 
Jeg er på nr 3 nå og har gitt opp å holde det så veldig hemmelig. mest pga formen, men holder det fortsatt hemmelig for noen. Jeg ville holdt meg til noe av det de andre over her skrev som en unnskyldning.


Jeg stod opp kl 12 etter å ha sovet i 12 timer. Ligger fortsatt på sofaen og synes at det å reise meg er et ork.

Kvalmen er mye bedre om jeg faktisk lytter til kroppen, men da får jeg ikke gjort stort annet.


Jeg tok et antihistamin igår som er forebyggende mot kvalme med tanke på svangrskapene jeg har hatt før. Dessverre så vil jeg jo bare sove hele tiden. Selv nå 15 timer etter inntak. Kvalmen kommer i bølger og kan holdes i sjakk med enkle karbo, gjerne noe lett å få ned. Dessverr vil ikke det akkurat hjelpe på vekta med tanke på at jeg alt er overvektig fra før da.


Jeg sitter i FAU på skolen og er påmeldt å være med på et elevarrangement fra kl 1630. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha energi til det en gang. Jeg vil bare sove.
 
sniker litt inne hos dere siden jeg er førstegangs med termin 26.juni og sikkert ender med å gå over!
 
Ikke alle førstegangs går over.
Her kom første halvannen uke før tiden :)
tenker jeg sikrer meg først som sist og blir litt kjent med dere her inne uansett, kan ikke skade :woot:
 
velkommen :) jeg fikk ti dager før første gang, selv om alle sa jeg kom til å gå over. Det hadde jo tross alt kvinnene i familien gjort før meg ;)
Jeg kom gaaaaanske lenge på overtid da jeg ble født gitt :hilarious:
 
ikke lett det der. Hatt det i begge mine to foregående svangerskap selv. Håper jeg kan slippe sykehus denne gangen.


Idag meldte jeg meg syk på jobb og sov i 12 timer. med mye hvile blir ihvertfall formen litt bedre, selv om jeg kjenner kvalmen ulme hele tiden.

Bra du har fått kvilt litt men nei er ikkje lett å høre på kroppen når den bare viø sove. Håpe håpe det blir bedre for oss begge denne gangen.
 
Back
Topp