Skravletråd

Hehe eg har satt på en klesvask og det var egentlig nokk for en stund så nei inge joggetur akkurat no nei :hilarious:


Dudjen vår røyk dagen før jeg fant ut at urg var gravid. Vi må ha nye plater på veggene. Ny dusj/badekar inn og nye skap ved vaskemaskinen og en ny servant.


Jeg var ikke klar for slik jobb nå kjenner jeg :p
 
Dudjen vår røyk dagen før jeg fant ut at urg var gravid. Vi må ha nye plater på veggene. Ny dusj/badekar inn og nye skap ved vaskemaskinen og en ny servant.


Jeg var ikke klar for slik jobb nå kjenner jeg :p

Ser den. Vi flytter snart til min mor for badet skal totalrenoveres. Glad eg ikkje skal bo her og ikkje gjøre noe :p
 
Hva gjøre dere ang bæring av de barna dere har fra før. Jeg bærer rundt på min toåring både hjemme og ute på forskjellige ting/bhg etc. ?
Jeg har en del bæring i jobben min, og jeg tenker at alt med måde, og så er det jo litt hva kroppen er vant med også. Jeg bærer også min sønn på 2,5år innimellom også i bæremeis da.jeg jobber i kantine, hvor det blir litt bæring hver dag, men må nok begrense meg etterhvert på hvor mye av gangen:happy::happy:
 
Her går det på budsjett. Kaos føler jeg. Gleder meg til det er ferdig!

Gleder meg og til det er ferdig og ja ser det med budsjett altså. Vi skulle gjerne å sloppe det økonimisk men no må det gjøres
 
Gleder meg og til det er ferdig og ja ser det med budsjett altså. Vi skulle gjerne å sloppe det økonimisk men no må det gjøres


Ha det ville vi også. Men må gjøres nå. Kjøpekort pp uøike butkkker med betalingsutsettelse til sommeren og feriepenger da. Ser ikke positivt ut for evt innkjøp av babyutstyr da nei xD blir veldig budsjett framover.
 
Ha det ville vi også. Men må gjøres nå. Kjøpekort pp uøike butkkker med betalingsutsettelse til sommeren og feriepenger da. Ser ikke positivt ut for evt innkjøp av babyutstyr da nei xD blir veldig budsjett framover.

Jaja vi får gjøre det beste ut av det. Vi har litt avsatte penger vi skal bruke men ja.
 
Testene hos legen idag. Begge er 25 mlu. Så tror den firkanta ikke er heeeeelt til å stole på :p tok lang tid før den viste noe, men begge to er jo positive da. Var IKM da idag. Så 4+0
 

Vedlegg

  • 20181026_093547.jpg
    20181026_093547.jpg
    268,7 KB · Visninger: 47
  • 20181026_093551.jpg
    20181026_093551.jpg
    247,8 KB · Visninger: 49
Testene hos legen idag. Begge er 25 mlu. Så tror den firkanta ikke er heeeeelt til å stole på :p tok lang tid før den viste noe, men begge to er jo positive da. Var IKM da idag. Så 4+0
Så bra de kom positive ut hos legen nå også, det er et veldig godt tegn:happy:
 
Drømte at jeg fikk beskjed om at fosteret/embryoet hadde kromosomfeil, og at det enten kom til å komme ut av seg selv, eller at jeg måtte ordne abort hos legen. Jeg hylte og gråt i timesvis, men reagerte ikke på at den som kom med disse opplysningene var mamma :hilarious:De rare drømmene er herved i gang.
 
Drømte at jeg fikk beskjed om at fosteret/embryoet hadde kromosomfeil, og at det enten kom til å komme ut av seg selv, eller at jeg måtte ordne abort hos legen. Jeg hylte og gråt i timesvis, men reagerte ikke på at den som kom med disse opplysningene var mamma :hilarious:De rare drømmene er herved i gang.

Åneeei, hadde fortrengt de rare drømmene. Isj, håper de drøyer noen uker før de kommer.
 
Jeg hadde mye mareritt med første og har begynt nå med mareritt og. Drømte sist uke at ansiktene til folk datt av liksom. Sånn smeltet av. Whyyyyy? :arghh:
 
Jeg har alltid rare drømmer fra før av jeg :p


4+3 idag og gleder meg til jeg har kommet enda lenger.

Vurderer tidlig ultralyd om et par uker, men ikke sikker på om jeg skal bruke penger på det.

Noen andre som skal?

altså i uke 6 ca for å se om hjertet slår?
 
Jeg har alltid rare drømmer fra før av jeg :p


4+3 idag og gleder meg til jeg har kommet enda lenger.

Vurderer tidlig ultralyd om et par uker, men ikke sikker på om jeg skal bruke penger på det.

Noen andre som skal?

altså i uke 6 ca for å se om hjertet slår?
Jeg tar første Ul i uke 6 for å se hjertet<3 En av mine favoritt opplevelser sist. Så fint å se hjertet banke<3
 
Jeg har alltid rare drømmer fra før av jeg :p


4+3 idag og gleder meg til jeg har kommet enda lenger.

Vurderer tidlig ultralyd om et par uker, men ikke sikker på om jeg skal bruke penger på det.

Noen andre som skal?

altså i uke 6 ca for å se om hjertet slår?
Kommer til å prøve å holde meg til uke 10-11, men mulig jeg sprekker og tar en før
 
Back
Topp