B
Bellabanan
Guest
Snakket med de?
Nei de har ikke ringt meg tilbake enda.. Vet ikke hvor du hører til, men på St Olavs har de sånn callback system, skikkelig teit når jeg helst skulle snakket med de meg engang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med de?
Hører til Riksen. Der kan man velge å sitte i køen eller å ta call back... Er det et alternativ å skrve til de på min journal? Begynner jo å bli sent på dagen.Nei de har ikke ringt meg tilbake enda.. Vet ikke hvor du hører til, men på St Olavs har de sånn callback system, skikkelig teit når jeg helst skulle snakket med de meg engang.
Hører til Riksen. Der kan man velge å sitte i køen eller å ta call back... Er det et alternativ å skrve til de på min journal? Begynner jo å bli sent på dagen.
Altså, ikke jeg, men du - på minjournal.noÅh ja om du vil gjøre det for meg hadde det vært utrolig snilt!![]()
Ååå haha aldri hørt om det jegAltså, ikke jeg, men du - på minjournal.no![]()

Ååå haha aldri hørt om det jeg![]()

St.Olavs bruker ikke det[emoji20]

Fint å se at det er god driv i november-gruppa nå, damer!
En oppdatering fra ventetiden herfra:
Her har jeg ganske tøffe dager. Sliter med å riste av meg siste negative forsøk, og har null håp og optimisme for neste forsøk. Tar lett til tårene og er veldig nedkjørt. Bivirkningene fra Progynova/Estradot er et sant helvete for meg, og jeg vet rett og slett ikke om jeg har det i meg til å gå på ny runde om et par uker. Akkurat nå hadde jeg gladelig hoppet rett på ferskforsøk hvis det var en mulighet. Heller hetetokter og overgangsalder enn det beksvarte mørket som østrogenet velter over meg.
MEN jeg har fått avtalt en legetime hos Riksen i neste uke for å drøfte om vi kan gjøre noe annerledes neste gang, så jeg håååper vi kan finne en bedre løsning, som for eksempel frys i naturlig syklus. Så klamrer meg til det håpet og er egentlig litt positivt overrasket over hvor lett jeg fikk time.![]()
Spennende at oppstart nærmer seg da! Hvilken klinikk tilhører du?Så bra du fikk time. Da blir du hvertfall hørt. Håper ting ser litt lysere ut etterhvert. Forhåpentligvis kan du snart se tilbake på dette med en liten en og tenke at alt var verdt det.
Jeg for min del, har nå blitt satt opp til sprøytekurs 13.november og uttak i uke 49! Så jeg må vel opprette en liten desember-tråd![]()
Pleier mens å være forsinket?Redd for at november går fort forbi nå... mens lar virkelig vente på seg. Sååå frustrerende at innsett bare blir mer og mer utsatt![]()
Tror det er ganske vanlig etter forsøk...iallefall hos meg.Pleier mens å være forsinket?
Ups, dette ble litt feil....Tror det er ganske vanlig etter forsøk...iallefall hos meg.
Har forsøkt i snart 3 år, finner ingen «feil» på noen av oss. Fikk du svar i går da? Ang Synarelaen? Ser du skal gå 4 uker på Synarela egentlig. Hvorfor så lenge?Ånei da var det ikke så rart jeg ikke hadde hørt om det![]()
Lykke til med første forsøk! Man skal være realistisk, men du må ha forhåpninger, noen blir gravide på første forsøkEndelig kan jeg skrive meg opp og delta i en av disse gruppene.Har ingen forhåpninger på første forsøk, men godt å endelig komme i gang!
Har forsøkt i snart 3 år, finner ingen «feil» på noen av oss.
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.

Fikk du svar i går da? Ang Synarelaen? Ser du skal gå 4 uker på Synarela egentlig. Hvorfor så lenge?

Jeg pleier å vente lengst mulig. Sykehusapoteket her har alltid inne.Henter dere ut medisiner tidlig? Jeg har jo alltids ett lite håp om å bli gravid naturlig og vil ikke bruke mange mange tusen på medisiner unødvendig[emoji4] Men er det mange som opplever at apotek er tomme? Tenker å kjøre ut å kjøpe den dagen jeg får mensen.