*Klagetråden*

HATER disse hormonene. Mannen kommer hjem irritert,sier noe skjevt til meg, jeg blir dritsåret,må opp på soverommet å grine. Går ned igjen for å få klem,alt i orden. Altså.... fy f

Det er så slitsomt å ha det slik [emoji30]
 
Det er så slitsomt å ha det slik [emoji30]
Veldig... man blir så ekstremt såret der og da, tåler ingenting og gråter så sårt som om han hadde gjort noe grusomt mot meg...
 
Er ikke bare gøy med doppler hjemme nei... :(
Ville prøve å høre lyden idag nen finner den ikke..... prøvde igjen men fant den ikke nå heller.... :( det uroer meg veldig siden jeg har funnet den hver gang siden uke 10. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro for å være helt ærlig....dette var absolutt ikke gøy :(
 
Så. Mannen kommer bort i går kveld, lurer på hva det blir til med den paien vi skulle ha med i besøk til vennene hans. Å, den hadde jeg glemt sier jeg. Setter i gang og finner frem det vi har kjøpt inn til den, guttungen står jo uansett opp tidlig så vi kan lage den i dag. Men tror dere ikke mannen selv har spist opp neeesten alle eplene... siste han gjør før han går og legger seg (når jeg har sovnet) er å legge smøret jeg har tatt ut til oppmykning inn igjen i kjøleskapet.

Nå har jeg likevel laget verdens minste pai av en ok deig og bare tre epler.
 
Så. Mannen kommer bort i går kveld, lurer på hva det blir til med den paien vi skulle ha med i besøk til vennene hans. Å, den hadde jeg glemt sier jeg. Setter i gang og finner frem det vi har kjøpt inn til den, guttungen står jo uansett opp tidlig så vi kan lage den i dag. Men tror dere ikke mannen selv har spist opp neeesten alle eplene... siste han gjør før han går og legger seg (når jeg har sovnet) er å legge smøret jeg har tatt ut til oppmykning inn igjen i kjøleskapet.

Nå har jeg likevel laget verdens minste pai av en ok deig og bare tre epler.
Haha :) unnskyld at jeg ler men det er så gøy å lese at andre har sånne mannfolk :)
 
Har så vidt begynt å få kynnere. Er redd de blir like hyppige og kraftige som sist [emoji20]
 
Fant den nå.
Skumle doppleren altså. Vurderer å kaste den nå:hilarious::eek::eek:
Jeg har bestemt meg for å ha is i magen til OUL å ikke falle for fristelsen for å kjøpe doppler nettop pga det:laughing025 Jeg unner dere som har det fordi dere kan høre, men jeg vet at jeg hadde dødd av bekymring hvis jeg ikke hadde hørt noe plutselig! Haha..
 
Hvordab føle dette egentlig?

Det er som om magen strammer seg og blir kjempehard. Merker det tydeligere når magen blir større. Er ikke alle som kjenner sammentrenkninger i livmora, mens andre kjenner mye til det. Forrige svangerskap satt jeg ofte med rieteller de siste tre mnd, da jeg ikke kjente forskjell på kynnere og rier ettersom det var så mye og hyppig i perioder ‍♀️
 
Det er som om magen strammer seg og blir kjempehard. Merker det tydeligere når magen blir større. Er ikke alle som kjenner sammentrenkninger i livmora, mens andre kjenner mye til det. Forrige svangerskap satt jeg ofte med rieteller de siste tre mnd, da jeg ikke kjente forskjell på kynnere og rier ettersom det var så mye og hyppig i perioder ‍♀️
Ja! Det har jeg kjent noen ganger. At magen blir kjempe stram og hard, og litt sån ubehagelig følelse. Kanskje det jeg har følt da? Har tenkt det var noe oppblåsthet, men samt kjente jeg at det ikke var det heller.
 
Jeg har bestemt meg for å ha is i magen til OUL å ikke falle for fristelsen for å kjøpe doppler nettop pga det:laughing025 Jeg unner dere som har det fordi dere kan høre, men jeg vet at jeg hadde dødd av bekymring hvis jeg ikke hadde hørt noe plutselig! Haha..
Ja jeg visste ikke helt om jeg skulle slenge doppleren eller meg selv på sjøen :hungover:
 
Ja! Det har jeg kjent noen ganger. At magen blir kjempe stram og hard, og litt sån ubehagelig følelse. Kanskje det jeg har følt da? Har tenkt det var noe oppblåsthet, men samt kjente jeg at det ikke var det heller.

Spørs det da. Er i hvert fall helt ufarlig [emoji4] gynekologen jeg hadde sa at det var livmora som forberedte seg på fødsel. Så det var kun positivt i hans øyne.
 
Hater når folk stryker meg på magen. Har så vidt fått mage. Det er jo magefettet de koser med, ikke babyen [emoji849]
 
Hater når folk stryker meg på magen. Har så vidt fått mage. Det er jo magefettet de koser med, ikke babyen [emoji849]

Nå måtte jeg le [emoji85] synes den magestrykingen er ganske sær selv med stor babymage. Bare fordi man er gravid har man plutselig blitt allemannseie.
 
Dårlig siste dager med svingene blodsukker fra 8,1-5,1 og svimmel. Vanskelig å spise rett!! Frykter insulin denne gangen :(
 
Back
Topp